[audi b2] 2door sedan quattro R30T 650KM@780NM race car
Moderator: G0 Karcio
[audi b2] 2door sedan quattro R30T 650KM@780NM race car
MODEL: Audi 80, model B2 (poliftowy) rocznik 1985, sedan 2 drzwiowy, quattro
Modyfikacje
Silnik: 3.2 VR6 24V tzw R32
wał 2.8 - obnizona pojemnośc na 3.0L czyli R30
turbina chinska replika Garret GT35/40 na twinscrollu (k64)
wastegate TIAL 44mm V clamp
wtryski 6x850ccm
pompa bosch 044 x2 + pompa pomiedzy bak i swirlpot 6Bar
czujnik flexfuel pod E85
sterowanie Megasquirt - strojenie Łukasz Lamik - dwie mapy na rózne paliwa
wskaźniki DEFI (obrotomierz, boost, cisnienie oleju) + Defi link display (temp wody) + EGT + tablet i MSDASH via bluetooth
Układ dolotowy: customowy kolektor ssący dwukomorowy, FMIC najwiekszy dostepny, dolot 3 calowy, przepustnica z mustanga 75mm
Układ wydechowy: cały wydech 3 calowy owiniety bandazem termicnym, wydech z boku przed lewym tylnym kołem , kolektor pod twin scrolla z wykorzystaniem dwóch seryjnych żeliwnych kolektorów 3-1
Układ chłodzenia: customowa chłodnica z wentylatorami umieszczona w bagażniku
UKŁAD NAPĘDOWY:
skrzynia biegów TYP 0B4 torsen 40/60, potrójne sychronizatory, 500NM gwaranatowe przez fabrykę, 15cm silnik bliżej kierowcy poprzez przesuniecie mocowania półosi przednich
dyfer 3,89 CAU z audi B4 coupe AHH
półosie custom mocne, wa skracaył, tylne sanki, amortyzatory, dyfer
ZAWIESZENIE:
przekładnia kierownicza z audi S4 C4
konwersja na 5x112
zawieszenie gwintowane H&R / Bilstein B8
komplet rozpórek góra, dół, polurietany, aluminiowe tuleje wózków itd
klatka bezpieczeństwa pełna - IRECO Motorsport
poszerzenie auta o około 10cm
camber /caster plates - customowe wykonanie wg własnego pomysłu: regulacja kąta pochylenia (negatywu) oraz kąta wyprzedzenie sworznia zwrotnicy
felgi 7,5J x 17 compomotive MO1776
dystanse z przejściem z 5x112 na 5x114,4 na szpilki
hamulce:
przód: 345/32 z dużym zaciskiem 6-tłoczkowym brembo (touareg 17ZR)
tył: 330/22 zaciski 4 tłoczkowe (cayenne)
BODY KIT:
replika poszerzeń z audi B2 eksponowanego w Audi Museum Mobile (Bergmeister / Novak) - wykonanie na bazie oryginalnych form SCHMIDT GFK
maska sport quattro replika - AP Motorsport
przeróbka frontu na przedliftowy (lampy, grill)
usunięcie zderzaków
przebudowa tyłu pod dyfuzor
spojler tylny zender
PODZIĘKOWANIA:
olozwirski który jest ojcem chrzestnym tego projektu ! za niesamowite wsparcie merytoryczne, cenne uwagi i pomoc !
Guzior za ograniecie tej kupy złomu
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Modyfikacje
Silnik: 3.2 VR6 24V tzw R32
wał 2.8 - obnizona pojemnośc na 3.0L czyli R30
turbina chinska replika Garret GT35/40 na twinscrollu (k64)
wastegate TIAL 44mm V clamp
wtryski 6x850ccm
pompa bosch 044 x2 + pompa pomiedzy bak i swirlpot 6Bar
czujnik flexfuel pod E85
sterowanie Megasquirt - strojenie Łukasz Lamik - dwie mapy na rózne paliwa
wskaźniki DEFI (obrotomierz, boost, cisnienie oleju) + Defi link display (temp wody) + EGT + tablet i MSDASH via bluetooth
Układ dolotowy: customowy kolektor ssący dwukomorowy, FMIC najwiekszy dostepny, dolot 3 calowy, przepustnica z mustanga 75mm
Układ wydechowy: cały wydech 3 calowy owiniety bandazem termicnym, wydech z boku przed lewym tylnym kołem , kolektor pod twin scrolla z wykorzystaniem dwóch seryjnych żeliwnych kolektorów 3-1
Układ chłodzenia: customowa chłodnica z wentylatorami umieszczona w bagażniku
UKŁAD NAPĘDOWY:
skrzynia biegów TYP 0B4 torsen 40/60, potrójne sychronizatory, 500NM gwaranatowe przez fabrykę, 15cm silnik bliżej kierowcy poprzez przesuniecie mocowania półosi przednich
dyfer 3,89 CAU z audi B4 coupe AHH
półosie custom mocne, wa skracaył, tylne sanki, amortyzatory, dyfer
ZAWIESZENIE:
przekładnia kierownicza z audi S4 C4
konwersja na 5x112
zawieszenie gwintowane H&R / Bilstein B8
komplet rozpórek góra, dół, polurietany, aluminiowe tuleje wózków itd
klatka bezpieczeństwa pełna - IRECO Motorsport
poszerzenie auta o około 10cm
camber /caster plates - customowe wykonanie wg własnego pomysłu: regulacja kąta pochylenia (negatywu) oraz kąta wyprzedzenie sworznia zwrotnicy
felgi 7,5J x 17 compomotive MO1776
dystanse z przejściem z 5x112 na 5x114,4 na szpilki
hamulce:
przód: 345/32 z dużym zaciskiem 6-tłoczkowym brembo (touareg 17ZR)
tył: 330/22 zaciski 4 tłoczkowe (cayenne)
BODY KIT:
replika poszerzeń z audi B2 eksponowanego w Audi Museum Mobile (Bergmeister / Novak) - wykonanie na bazie oryginalnych form SCHMIDT GFK
maska sport quattro replika - AP Motorsport
przeróbka frontu na przedliftowy (lampy, grill)
usunięcie zderzaków
przebudowa tyłu pod dyfuzor
spojler tylny zender
PODZIĘKOWANIA:
olozwirski który jest ojcem chrzestnym tego projektu ! za niesamowite wsparcie merytoryczne, cenne uwagi i pomoc !
Guzior za ograniecie tej kupy złomu
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
- konrad141
- Forum Master
- Posty: 1082
- Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
- Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
- Auto: Bora Sedes 4motion
- Silnik: AJM
- Kontakt:
audi b2 quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Moje pytanie pierwsze brzmi dlaczego tamten temat poleciał , był kopalnia wiedzy o kompatybilności różnych gratów z różnych audic ;p A pozatym to fajnie że znów jest audi vr6t na forum bo juz żeby coś o nim poczytać musiałem odgrzebać dane do konta na SR
Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
audi b2 quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
stary silnik OUT
nowy silnik juz skręcony ze skrzynią za pomocą przekładki
zrezygnowałem za namową Kefira z ori ECU i całej instalacji na rzecz standalone
30kg mniej: wiązka kabli, ecu, stacyjka, immo, zegary, pedały - przy okazji pedały i tak bedą customowe w związku z:
- brakiem miejsca na serwo
- przesunięciem miejsca pracy kierowcy - w sumie 95kg mniej cofnięte o 30-40 cm do tyłu tez nie pogorszy balansu
silnik w komorze - jak widać duże bydle jak stoi pionowo, wiec trzeba bedzie troche pomysleć co zrobić żeby sie maska sport quattro zamknęła... ale juz jest na to sposob
silnik został cofnięty na maksa do tyłu - takie mniej wiecej bedzie finalne ustawienie
z przodu jak widać dużo miejsca w sam raz na BIG FMIC z ciężarówki (chłodnica wody bedzie w bagazniku, bo akurat obydwa krócce wypadają przy firewallu )
miska olejowa taka jak ma 034 motorsport w swoim projekcie - oryginalna musiałaby zostać pocięta , a w zasadzie zrobiona od nowa
cambery skonczone, zobaczymy jak to zadziała po wspawaniu w kielichy
przyszły wloty z hameryki
niebieski odcień daje folia zabezpieczająca
2 czarne frontowe to w przedni spojler dla chłodzenia hamulcy
mam wersje na pojedynczy i podwójny wlot 3 calowy
zakupiłem sobie taki komplecik DEFI
ten display o tyle fajny ze mozna na nim wyswietlac prędkośc oraz temperatury wody, oleju, cisnienie, egt i daje warningi
auto się robi.... tzn jest walka z rdzą
zrobiona została obrotnica na której powieszono budę i zostało całe wyczyszone od spodu i obspawane
mimo niezłego stanu budy poliftowej (ocynk) wyszło pare miejsc do naprawy ale jak sie odbudowuje od podstaw to niestety schodzi z pierdołami
a było wstawić silnik i heja do przodu
jakies tam fotki w trakcie prac, na razie nie ma co pokazywać, teraz głównie blacharka... ale przynajmniej doł auta bedzie zamkniety na TIP TOP
doszły nowe felgi, zmieniłem jednak na 17 cali
zależało mi na compomotive MO do mojego audi ze względów historycznych - ze względu na sport quattro - choć chyba w oryginale były speedline'y
http://www.ihle-motorsport.de/likecms.p ... id=45&sp=1
co do samych felg
co na szybko stwierdziłem:
- średnica wewnętrzna bębna w miejscu gdzie jest tarcza około 41cm podczas gdy BBS ma około 40cm, czyli powinna wejść tarcza 345mm
- gniazda pod śruby / nakrętki sa wstawione stalowe
- nie są lekkie ale za to wyglądają pancernie
zwazyłem felgi
BBS RC326 z audi A4/A6 7,5Jx17
Compomotive MO1776 7,5Jx17 - jednak cięzsza niz dane w internecie
ale za to widac róznice w budowie
jak to sie przekłada na wymiary - BBS 39,5cm
compomotive 41cm
tarcza 330 w feldze 17 cali z luzem - powinna wejsc 345 a moze nawet 350mm z zaciskiem Brembo
nowy silnik juz skręcony ze skrzynią za pomocą przekładki
zrezygnowałem za namową Kefira z ori ECU i całej instalacji na rzecz standalone
30kg mniej: wiązka kabli, ecu, stacyjka, immo, zegary, pedały - przy okazji pedały i tak bedą customowe w związku z:
- brakiem miejsca na serwo
- przesunięciem miejsca pracy kierowcy - w sumie 95kg mniej cofnięte o 30-40 cm do tyłu tez nie pogorszy balansu
silnik w komorze - jak widać duże bydle jak stoi pionowo, wiec trzeba bedzie troche pomysleć co zrobić żeby sie maska sport quattro zamknęła... ale juz jest na to sposob
silnik został cofnięty na maksa do tyłu - takie mniej wiecej bedzie finalne ustawienie
z przodu jak widać dużo miejsca w sam raz na BIG FMIC z ciężarówki (chłodnica wody bedzie w bagazniku, bo akurat obydwa krócce wypadają przy firewallu )
miska olejowa taka jak ma 034 motorsport w swoim projekcie - oryginalna musiałaby zostać pocięta , a w zasadzie zrobiona od nowa
cambery skonczone, zobaczymy jak to zadziała po wspawaniu w kielichy
przyszły wloty z hameryki
niebieski odcień daje folia zabezpieczająca
2 czarne frontowe to w przedni spojler dla chłodzenia hamulcy
mam wersje na pojedynczy i podwójny wlot 3 calowy
zakupiłem sobie taki komplecik DEFI
ten display o tyle fajny ze mozna na nim wyswietlac prędkośc oraz temperatury wody, oleju, cisnienie, egt i daje warningi
auto się robi.... tzn jest walka z rdzą
zrobiona została obrotnica na której powieszono budę i zostało całe wyczyszone od spodu i obspawane
mimo niezłego stanu budy poliftowej (ocynk) wyszło pare miejsc do naprawy ale jak sie odbudowuje od podstaw to niestety schodzi z pierdołami
a było wstawić silnik i heja do przodu
jakies tam fotki w trakcie prac, na razie nie ma co pokazywać, teraz głównie blacharka... ale przynajmniej doł auta bedzie zamkniety na TIP TOP
doszły nowe felgi, zmieniłem jednak na 17 cali
zależało mi na compomotive MO do mojego audi ze względów historycznych - ze względu na sport quattro - choć chyba w oryginale były speedline'y
http://www.ihle-motorsport.de/likecms.p ... id=45&sp=1
co do samych felg
kolega z forum audi B2 napisał:All Compomotive Motorsport wheels are manufactured from special primary heat treated, age hardened aluminium alloy & benefit from reinforced rim edges.
tak więc zakupiłem 2 komplety felg compomotive MO1776 7,5Jx17 ET38 niestety potwierdziła się opinia że dość łatwo schodzi farba ale na razie nie bede ich odnawiał ..speedline-stop magnezowy ALSi11MgMn plus obrobka cieplna opatentowana H.T.C(odlewanie przy wiekszej niz standardowa temperaturze,nagle ochladzanie i dalsza obrobka cieplna)
repliki compomotive MO - akurat MO posiadaja certyfikat zatwierdzajacy ze wymiary i stop zastosowany jest taki sam jak w ori speedlinach (ALSi11MgMn)
co na szybko stwierdziłem:
- średnica wewnętrzna bębna w miejscu gdzie jest tarcza około 41cm podczas gdy BBS ma około 40cm, czyli powinna wejść tarcza 345mm
- gniazda pod śruby / nakrętki sa wstawione stalowe
- nie są lekkie ale za to wyglądają pancernie
zwazyłem felgi
BBS RC326 z audi A4/A6 7,5Jx17
Compomotive MO1776 7,5Jx17 - jednak cięzsza niz dane w internecie
ale za to widac róznice w budowie
jak to sie przekłada na wymiary - BBS 39,5cm
compomotive 41cm
tarcza 330 w feldze 17 cali z luzem - powinna wejsc 345 a moze nawet 350mm z zaciskiem Brembo
audi b2 quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
zapomniałem dodać hydrauliczny ręczny - made by Birol - ten sam od caster/camber platesów
wymysliełm jeszzce zapadke, wzorując się na Sandtler-ze
no i ostatni zakup zapinki do maski AeroCatch Flush
wymysliełm jeszzce zapadke, wzorując się na Sandtler-ze
no i ostatni zakup zapinki do maski AeroCatch Flush
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Re: [audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
hehe, no mam nadzieje ze w tym roku skoncze... w sumie od pomysłu to juz mineło kilka latolozwirski pisze:Witamy ponownie
mam nadzieje że w weekendy swiateczne i majowe trochę się prace posuną i temat podwozia bedzie zamkniety i bedziemy składać klocki, no chyba że znowu cos wymyslę i bedziemy ciąć tunel
z bieżacych rzeczy dokupiłem do kompletu Greddy cisnienie oleju... niestety nie mogę dokupić samych czujników do dispalaya Defi... no ale spokojnie czekam moze coś sie pojawi na ebayu
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
co do hebli to raczej juz sie wyjaśniło, bedzie tarcza od SIDa w rozmiarze 345/32mm - wieczorem zamawiam razem z kompletem klocków
koniec pewnie nigdy, to takie neverending story... to auto ma u mnie dożywocie, wiec tak dokładnie jest oczyszczane z kazdej najmniejszej rdzy i zabezpieczane jakimis cudami wurtha... nie mam tez jakiejs ogromnej presji żeby zdrutować i już jeździć, w sumie to tak miało być ale sie zmieniło, lepiej zrobić raz a porządnie..
nawet jak zacznie jeździć to pewnie ciągle bedzie ulepszane i poprawiane
tak czy owak musi zacząć jeździć w tym roku...mam nadzieje ze kefirsky się zepnie żeby w maju auto stało na kołach i w czerwcu juz siedział silnik gotowy do odpalenia
niestety słabo widze teraz malowanie i coś czuje że malowanie bedzie w zimę 2011/12 - potem czeka mnie oklejenie... aha auto bedzie jak oryginał z muzeum audi - w białym kolorze + oklejenie folią
w tym sezonie trzeba bedzie wszystko dopracować mechanicznie i wystroić.. zweryfikować w realu moje pomysły, usunąc choroby wieku dziecięcego itd
tak więc na sezon 2012 powinno byc juz na tip top skonczone...
koniec pewnie nigdy, to takie neverending story... to auto ma u mnie dożywocie, wiec tak dokładnie jest oczyszczane z kazdej najmniejszej rdzy i zabezpieczane jakimis cudami wurtha... nie mam tez jakiejs ogromnej presji żeby zdrutować i już jeździć, w sumie to tak miało być ale sie zmieniło, lepiej zrobić raz a porządnie..
nawet jak zacznie jeździć to pewnie ciągle bedzie ulepszane i poprawiane
tak czy owak musi zacząć jeździć w tym roku...mam nadzieje ze kefirsky się zepnie żeby w maju auto stało na kołach i w czerwcu juz siedział silnik gotowy do odpalenia
niestety słabo widze teraz malowanie i coś czuje że malowanie bedzie w zimę 2011/12 - potem czeka mnie oklejenie... aha auto bedzie jak oryginał z muzeum audi - w białym kolorze + oklejenie folią
w tym sezonie trzeba bedzie wszystko dopracować mechanicznie i wystroić.. zweryfikować w realu moje pomysły, usunąc choroby wieku dziecięcego itd
tak więc na sezon 2012 powinno byc juz na tip top skonczone...
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
o, temat wrócił bomba..
bo jest na co popatrzeć i co poczytać z zaciekawiem
bo jest na co popatrzeć i co poczytać z zaciekawiem
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
zaglądałem tutaj dość często i nadal tak pozostanie Witamy ponownie
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
jak zwykle u cowboy'a pełno zdjęć i informacji, kibicuje
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
mam nadzieje, że po zakończonym projekcie miniemy się gdzieś na mieście, chciałbym zobaczyć twoje auto
na żywo a tym czasem trzymam kciuki i śledzę temat
na żywo a tym czasem trzymam kciuki i śledzę temat
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
- MarcoVWski
- Mały gagatek
- Posty: 132
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:49
- Lokalizacja: WOS ;)
- Kontakt:
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
dobrze że temat wrócił, w końcu mój ulubiony na vwgolf, lubię to!
mój były golf: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136275
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
przewieziesz w tym roku na jakimś zlocie? na majowke lecisz z nami?
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Kupe kasy potrzeba na taki projekt napewno bedzie miazga !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości