Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
regulacja LDA
"Ssanie" a właściwie przyspieszacz wyprzedza początek wtrysku i odrobinę podnosi wolne obroty. Podczas jazdy nie powinno być różnicy czy jest wyciągnięty czy nie.
			
									
									- 
				arwam
 
regulacja LDA
znaczy że w Twojej pmpie nie domaga pompka zasilająca i masz póśniejszy kąt wtrysku daj foto pompy bo może jeszcze masz elektro zaworek na pokrywce przyspieszacza i jeśli on zacznie bruździć to efekty będą takie jak mówisz. a "ssanie" czyli prawidłowo mówiąc przyspieszacz przyspiesza kąt wtrysku i w zależności od rodzaju pompy podnosi obroty biegu jałowego, a nie dawkęQbaM pisze: Jak mam lekko wysuniete ssanie, to auto jest duzo żwawsze, wiec jestem ciekawy czy dluzsza jazda na wysunietym jest szkodliwa.
- 
				Michau
 - Użytkownik

 - Posty: 450
 - Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
 - Lokalizacja: SK
 - Auto: mk4 variant
 - Silnik: axr
 
regulacja LDA
Witam, w temacie siedzę od dwóch lat. W poprzednim golfie modyfikacja po wielu testach i próbach jak najbardziej się sprawdziła. Obecnie kupiłem kolejnego AAZ, z tym że cieknie z pompy a bolec wychodzi jedynie na 1-2mm. Jest sens zawracać mechanikowi głowę o bolec przy okazji uszczelniania pompy (chyba spod sprężyn pod linką gazu) ? Mam zamiar wrzucać IC i sprawdzić/zwiększyć ciśnienie na K14.
			
									
									mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
						- 
				arwam
 
regulacja LDA
Michau,  daj foto pompy z przedu od strony chłodnicy bo najprawdopodobniej masz to samo co większość posiadaczy nowszych AAZ'ów
			
									
									- 
				Michau
 - Użytkownik

 - Posty: 450
 - Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
 - Lokalizacja: SK
 - Auto: mk4 variant
 - Silnik: axr
 
Re: regulacja LDA
Czyli co ?
			
									
									mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
						- 
				Michau
 - Użytkownik

 - Posty: 450
 - Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
 - Lokalizacja: SK
 - Auto: mk4 variant
 - Silnik: axr
 
regulacja LDA
arwam, chodziło mi raczej o przyczynę niż o zdjęcie 
Już myślałem, że odpowiedź mam na 58 stronie tematu...OK, jutro zrobię zdjęcie
			
									
									Już myślałem, że odpowiedź mam na 58 stronie tematu...OK, jutro zrobię zdjęcie
mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
						- 
				arwam
 
regulacja LDA
Michau,   chodzi o dźwignięz przodu pompy. jeśli i ty masz takąto nalęzy wykręcić wkręt ograniczający jej położenie  kiedy a nią ręcznie nie naciskasz
			
									
									- Bolekrsko
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 674
 - Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
 - Lokalizacja: Radomsko
 - Kontakt:
 
regulacja LDA
arwam, ja mialem taka pompe we vento 92r na k14 i ladnie chodzilo na 1,3 bar
			
									
									http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
						- lukiskwuki
 - Użytkownik

 - Posty: 374
 - Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
 - Lokalizacja: Czarnków
 
regulacja LDA
arwam,  pokazał byś mi na jakims zdjeciu dokładnie sruby ktore trzeba popuscic aby przestwić kat wtrysku ...bo u mnie strasznie metalicznie chodzi silnik odpala łądnie jedzie ładnie nie grzejej sie ani nic ale metalicznie chodzi i myslalem zeby ciut opoznic kat
			
									
									[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]
						- 
				Michau
 - Użytkownik

 - Posty: 450
 - Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
 - Lokalizacja: SK
 - Auto: mk4 variant
 - Silnik: axr
 
regulacja LDA
mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
						- 
				torogolf
 - Mały gagatek

 - Posty: 66
 - Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
 - Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała
 
regulacja LDA
Witam ;p panowie potrzebuje ocenic pompe w moim golfie 1.9 gtd a mianowicie nie wielki problem ze spalaniem ;/ obecnie pompa na silniku najpierw przy dużej mocy jak na TD spalał 7.3 dużo według mnie to obruciłem pin o 1/4 obrotu spalił 5.5 ale nie dało sie jechać troche górki i redukcja o 2-3 biegi niżej ;/ masakra to bawiłem sie dalej i teraz troche obróciłem pin jest słaby ale od biedy ujdzie to spala 6.6 wydaje mi sie że dużo jeszcze. Kumpel ma taki sam motor i mowi że 5.5-6 spala i co ważne ma moc i i cały czas go goni na obrotach. Prosze oceńcie foto tej pompy wyglada jak z 1.6 z góry dzieki
http://w97.wrzuta.pl/obraz/1a05y8D6P4p/p050211_10.30" onclick="window.open(this.href);return false;
http://w409.wrzuta.pl/obraz/9868ayMuhz3 ... _10.30__02" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									http://w97.wrzuta.pl/obraz/1a05y8D6P4p/p050211_10.30" onclick="window.open(this.href);return false;
http://w409.wrzuta.pl/obraz/9868ayMuhz3 ... _10.30__02" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bolekrsko
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 674
 - Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
 - Lokalizacja: Radomsko
 - Kontakt:
 
regulacja LDA
torogolf, dymi na czarno? wkrecane bylo sloneczko w lda pod pinem?
			
									
									http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
						- 
				torogolf
 - Mały gagatek

 - Posty: 66
 - Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
 - Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała
 
regulacja LDA
Tym słoneczkiem nic nie było ruszane tylko pin był obracany. Czy dymi czasem coś tam puści ale nie znikome ilości. Bo mam jeszcze jedna pompę z tego silnika i w niej własnie nie ma tego słoneczka i inny jest wogole ten pin. Pytanie brzmi czy któraś będzie oszczedniejsza????
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


