
wentylator
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wentylator
Witam mam problem z wentylatorem w swoim MK2, a konkretnie chodzi mi o to ze po wyłączeniu silnika strasznie długo chodzi... nie musze nawet włączać silnika aby on zaczął swój maraton, wystarczy ze włącze i wyłącze zapłon i on już chodzi przez dobre 15min. albo nawet dłużej dokładnie niewiem bo nie sprawdzałem tego czasu. Czy kyoś miał taki problem i może wie jak to naprawić??? 
			
									
									
Pucuś
						- Paweł Marek
- V.I.P. 
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wentylator
jak tak chodzi wyjmij wtyczkę z czujnika - włącznika w chłodnicy. Przestanie - masz czujnik do wymiany. 
Przy gaźniku możesz mieć drugi czujnik załączający wentylatory własnie po zgaszeniu silnika, służący dochłodzeniu gaźnika po jeździe, i to on najprawdopodobniej się zepsuł. Wypnij sobie z niego wtyczkę dla testu
Na przyszłość pisz typ silnika (np PN, RF) oraz używaj wyszukiwarki bo było o tym wielokrotnie na forum
			
									
									Przy gaźniku możesz mieć drugi czujnik załączający wentylatory własnie po zgaszeniu silnika, służący dochłodzeniu gaźnika po jeździe, i to on najprawdopodobniej się zepsuł. Wypnij sobie z niego wtyczkę dla testu
Na przyszłość pisz typ silnika (np PN, RF) oraz używaj wyszukiwarki bo było o tym wielokrotnie na forum
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						wentylator
Wyciągłem wtyczke z czujnika w chłodnicy i wentylator dalej chodził, ale gdy odłączyłem czujnik przy gazniku to przestał chodzić. Więc co może być w tym przypadku usterką???
			
									
									Pucuś
						wentylator
Wadliwy czujnik. Pasuje go wymienić.
			
									
									VW GOLF II 1.6 GTD
OPEL VECTRA A 2.0 115KM
VW GOLF III 1.6 PB+LPG
						OPEL VECTRA A 2.0 115KM
VW GOLF III 1.6 PB+LPG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości






 No, przecież ten w silniku, przy gaźniku
  No, przecież ten w silniku, przy gaźniku