więc tak
chcialbym zmienić IC fabryczne jest doże ARL ale chciałbym włożyc takie
http://allegro.pl/intercooler-pro-racin ... 07865.html" onclick="window.open(this.href);return false;
do tego dołożyć orurowanie aluminowe bo lekkie i tańsze niz robione na zamówienie rurki sam kupie i podocinam na odpowiednie długości i połącze to wszytsko kolankami typu -
http://allegro.pl/kolanko-silikonowe-90 ... 07292.html" onclick="window.open(this.href);return false;
średnica dolotu z załozenia ma mieć 60 mm około czy taka przeróbka ma sens i czy będzie prawidlowo pracowało to wszytko przy fabrycznych 150 km jesli nie to jakś srednica zastosować rurki alumniowe będa wypolerowane więc jak podniose maske będzie cieszyło oko to co sie tam zjaduje:) ?? zanim pojade na hamownie zrobić te 180 KM ?? prosze o opinie co do projektu osoby zorientowane w temacie:) ... nei chce komentarzy typu może tak lub może i nie
koszt wszystkiego zamknie sie w granicach 1000 zł .
prosze o odp




 pozdro :0
 pozdro :0 
  (
(

 na forum siejesz
  na forum siejesz   Tematów o wydajności seryjnego IC ARL na forum masa wystarczy do działu speed zajrzeć
  Tematów o wydajności seryjnego IC ARL na forum masa wystarczy do działu speed zajrzeć   
  
 

 informacje już mam
 informacje już mam  Dobre umiejscowienie stożka to nie taka prosta sprawa, chodzi o to aby się nie uszkodził od wody i brudu, a jednocześnie znajdował się w takim miejscu komory silnika gdzie jest najzimniej lub gdzie można doprowadzić do niego zimne powietrze.  Bo sam montaż to usunięcie starej "puszki' filtra i podłączenie stożka - trzeba dobrać do średnicy dolotu.
  Dobre umiejscowienie stożka to nie taka prosta sprawa, chodzi o to aby się nie uszkodził od wody i brudu, a jednocześnie znajdował się w takim miejscu komory silnika gdzie jest najzimniej lub gdzie można doprowadzić do niego zimne powietrze.  Bo sam montaż to usunięcie starej "puszki' filtra i podłączenie stożka - trzeba dobrać do średnicy dolotu.