Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 Toledziak
- Użytkownik
  
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Toledziak » śr cze 30, 2010 13:27
			
			
			
			
			kamillassek, a kierowniczki sprawdzałeś przy zdjętej sztandze?? Jeśli nie, to spredź ponownie ale przy zdjętej sztandze z dźwigni kierownic.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 kamillassek
- Nowicjusz
  
- Posty: 5
- Rejestracja: wt cze 29, 2010 17:54
- Lokalizacja: podlasie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kamillassek » czw lip 01, 2010 19:18
			
			
			
			
			tak to podstawowa rzecz przy zdjęciu gruszki, kierowniczki bardzo lekko chodzą okolo 2 cm. jutro wyjmę gruszkę i sprobuje skasować ten luz na polączeniu sztangi z kierowniczkami
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Toledziak
- Użytkownik
  
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Toledziak » czw lip 01, 2010 22:30
			
			
			
			
			Jaki Ty luz chcesz kasować?? Ten deliaktny, który jest na tulei nachodzącej na główną dźwignię kierownic?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 kamillassek
- Nowicjusz
  
- Posty: 5
- Rejestracja: wt cze 29, 2010 17:54
- Lokalizacja: podlasie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kamillassek » pt lip 02, 2010 17:47
			
			
			
			
			tak o ten luz chodzi. delikatny??? na ciepłym ma okolo 1cm, na zimnym jakieś 5mm więc wydaje mi się zę otwór w sztandze jest już wyrobiony, czy ten luz na tej dzwigience mozę powodować noutlafa??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Sztomel							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Sztomel » pt lip 02, 2010 22:13
			
			
			
			
			kamillassek pisze:tak o ten luz chodzi. delikatny??? na ciepłym ma okolo 1cm, na zimnym jakieś 5mm więc wydaje mi się zę otwór w sztandze jest już wyrobiony, czy ten luz na tej dzwigience mozę powodować noutlafa??
zrób fotkę jak to u Ciebie wygląda bo to jakieś jaja są - luz w otworze sztangi 1 cm  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Toledziak
- Użytkownik
  
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Toledziak » pt lip 02, 2010 22:18
			
			
			
			
			Sztomel, właśnie dlatego zadałem to pytanie 

 bo cos mi nie pasuje. Tam nie działają żadne siły które by spowodowały jakiekolwiek wyrobienie tego otworu. Sztanga chodzi góra dół i koniec. Chyba, że 
kamillassek, ma na myśli coś zupełnie innego niż nam się wydaje. Zrób foty 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 kamillassek
- Nowicjusz
  
- Posty: 5
- Rejestracja: wt cze 29, 2010 17:54
- Lokalizacja: podlasie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kamillassek » sob lip 03, 2010 13:38
			
			
			
			
			niestety nie mam możliwośći zrobienia fotek.  otwor w sztandze jest tak wyrobiony  że naprawdę ma około 1cm luzu gora -dół.  zgadzam się z tym że nie dzialają tam potężne siły i zastanawiam się dlaczego tak wyrobił się ten luz, może poprzedni wlaściciel założyl jakąś chińską gruchę?? kiery chodzą lużno, reszta też sprawdzona, więc chyba ten luz powoduje u mnie noutlafa
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 blm
- Ma gadane
  
- Posty: 172
- Rejestracja: czw maja 25, 2006 22:14
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: blm » sob lip 03, 2010 15:18
			
			
			
			
			A ja podejrzewam co może się dziać.. tam jest jeszcze taka jakby półokrągła tulejka.. być może jego brakuje i wtedy fakt będzie luz.. tylko to oznacza, że było już coś kombinowane i jest nietypowo połączone..
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Toledziak
- Użytkownik
  
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Toledziak » sob lip 03, 2010 23:00
			
			
			
			
			blm, dokładnie. W garrettach jest taki jakby mały przegubik wprasowany. Jeśli go faktycznie nie ma, to luz może być.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Sztomel							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Sztomel » ndz lip 04, 2010 09:52
			
			
			
			
			Koledzy 
blm i 
Toledziak, tam nie ma wprasowanej tulei, końcówka sztangi składa się ze zgrzewanych ze sobą dwóch elementów a w tych elementach jest już wytłoczony kołnierz tworzący otwór dla dźwigni zmiennej geometrii a wygląda to tak :

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Toledziak
- Użytkownik
  
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Toledziak » ndz lip 04, 2010 10:08
			
			
			
			
			Sztomel, jeśli masz oryginalną gruche garretta (tzn fabryczną) z zabezpieczeniem na gwincie śruby kontrującej sztangę (takie białe ustrojstwo) to prawdopodobnie gdzieś wcieło Ci ten przegub ze środka otworu. Zamienniki z reguły nie posiadają go.
			
													
					Ostatnio zmieniony ndz lip 04, 2010 10:09 przez 
Toledziak, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Sztomel							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Sztomel » ndz lip 04, 2010 10:25
			
			
			
			
			miałem oryginalny siłownik podciśnieniowy Garreta i zapewniam, że niczego w nim nie brakuje :

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Toledziak
- Użytkownik
  
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Toledziak » ndz lip 04, 2010 10:58
			
			
			
			
			http://allegro.pl/item1074879035_zawor_ ... _audi.html
w otworze o którym mowa jest taki dodatkowy pierścień (to jest ten przegub). Nie żebym szedł w zaparte, ale jak rozbierałem gerretty to tam były właśnie te przeguby. Natomiast w zamiennikach już ich nie spotkałem.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Sztomel							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Sztomel » ndz lip 04, 2010 11:14
			
			
			
			
			czyli są wersje z tulejami i bez, u mnie jak widać w oryginale tulei nie było.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości