buahahahahahhahaha dokladnie nogi sie trzesąąąąąą z zachwytuZybi236 pisze:no może bardziej wieczorkiem zapoznawczo- poruchawczym![]()
![]()
[GOLF MK3] GTI VR6 20 Jahre - conek / NA CZĘŚCI!
Moderator: G0 Karcio
- noname_conek
- Gadatliwa bestia

- Posty: 694
- Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
- Lokalizacja: Nowy Staw
as i zapomniałem dopisać
trafił sie takio oto rarytas srebrne zegary jak w JAhre tyle że do VR6 ;]


plan był wyrobić sie na event ale jakbym nie zdążył to trudno

ale czuć że motor cięższy bo auto poszło w dół bo na zakrętach ocierają koła o nadkola ... dobra czas znowudo roboty
trzeba ogarniać golfa. pozdr

hehe dobreZybi236 pisze:no może bardziej wieczorkiem zapoznawczo- poruchawczym![]()
![]()
tak żebym nie musiał parownika od gazu polerować :green_fuck: a tak na poważnie to robiłem dla siebieemilson pisze:.na Vag event to robiles przyznaj sie
tak jestGratki conek ze sie podjoles no i mam nadzieje ze plany sprzedania spelzy juz calkowicie na niczym yo
PUCIO PUCIO :green_fuck:
ale czuć że motor cięższy bo auto poszło w dół bo na zakrętach ocierają koła o nadkola ... dobra czas znowudo roboty
- noname_conek
- Gadatliwa bestia

- Posty: 694
- Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
- Lokalizacja: Nowy Staw
- noname_conek
- Gadatliwa bestia

- Posty: 694
- Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
- Lokalizacja: Nowy Staw
wiem że od dupy strony
ale znalazłem chwilę aby wszystko opisać ;]
Przez długi czas szukałem jakiegoś dawcy na swap w planach ABF bądź VR6 poszukiwania trwały jakies 3miesiące
trafił sie passat B3 w wersji USA od kolesia który miał go kilka bądz kilkanaście lat bo jeszcze jest stary dowód, na liczniku widniało 97tyś mil [gdzieś znalazłem wlepę że w 2 2004r nabijana była klima przy 75tyś mil] auto było mega zaniedbane :/ koleś chyba od nowości nic nie robił przy aucie :/
a tu dowody
filt oleju
nie trzeba było go dotykać po wyjęci u sam sie rozsypał

przewodu[oryginalne wiec raczej od nowości] stojące na baczność
takie twarde że można śmiało beton kruszyć 

a tutaj świece po lewej z auta na którym jeździły z 10tyś km po prawej chyba od nowości w aucie

a i filtr powietrza

filtr paliwa także rozsypał sie w rękach :/
auto strasznie przerywało na wyższych obrotach... wiec rozkminka dlaczego?.. obok stał drugi VR6 wiec cały dzień przekładaliśmy wszystko co sie dało aby sprawdzić i co i nic [nie chce mi sie juz wypisywać bo podmieniane było wszystko oprócz aparatu zapłonowego bo kolega miał na module] po całym dniu wQrwiania sie jak na złość zgasł i już nie chciał odpalić
na drugi dzień padło hasło "SPRZEDAJE TO kupa" nie chce już SWAPA
przyjechał kumpel wyraził chęci zabrania go na następny dzień wiec plan "swap" leg w gruzach, po nocy siedziałem i myślałem co mu jest i coś mnie wzięło aby pożyczyć aparat zapłonowy na podmiankę bo w sumie tylko to zostało a nie miałem od kogo go pożyczyć... wiec rano dzięki do znajomemu z Gdańska wziąłem aparat i pojechałem wstawić do passka no i jak ręką odjął
co sie okazało aparat był uszkodzony i na wyższych obrotach zmieniał zapłon i przerywał... wiec wrócił uśmiech na twarzy i zaczęło sieeee!
na tych podzespołach i na uszkodzonym aparacie auto wypluło 168,5 PS i 212,9niutów coooo

następnie golf został odstawiony silnik wyjęty akcja swap rozpoczęta

silnik był w takim stanie wizualnym :/


wiec na podnośnik i mycie

kolejny problem to instalacja nie dość że kupę przewodów od gazu to jeszcze w 96 wzwyż w mk3 jest instalacja w 1wiązce [kierunki komp klima halogeny itp itd] wiec trzeba było rozebrać do pojedynczych kabelków

między czasie dostałem kolektor do Tucka i pad pomysł żeby go pomalować na czerwono wiec został wypiaskowany i pomalowany proszkowo w taką czerwień

nareszcie przyszedł czas na wstawienie silnika tam gdzie jest jego miejsce ;]

no i montaż nowego kolektora

następnie czas na wszystkie części ;]
- olej MOTUL
- świece NGK
- przewodu NGK
- ori aparat zapłonowy
- filtry MAN paliwa powietrza oleju
- koncentrat czerwony oryginalny
- poducha pod silnik SWAG
- pas przedni z VR6 bo od 2.0 jest inny i trzeba by było dużo przerabiać i "drutować"
- i kupa innych gratów potrzebna do tego żeby wszystko było sprawne

jest jeszcze stożek K&N ale puki co go nie zakładam ;]
następnie składanie wszystkiego i pierwsza jazda resztę już pisałem wcześniej
po wymianie wszystkich rzeczy auto odpycha się dobrze, jest porównanie z mk3 cabrio które miało 177PS wiec na prawdę idzie zadowalająco [puki co
] na hamownie niestety ale nie pojadę bo bym musiał zmienić koła bo na zimówkach brakowało 0,5-1cm od wahaczy wiec teraz nie ma szans bo poszedł jeszcze niżej bo wiadomo silnik cięższy
no i autko na dzień dzisiejszy wygląda tak:

ale się rozpisałem
mam nadzieję że chociaż 1 osoba przeczyta całość 
Przez długi czas szukałem jakiegoś dawcy na swap w planach ABF bądź VR6 poszukiwania trwały jakies 3miesiące
a tu dowody
filt oleju

przewodu[oryginalne wiec raczej od nowości] stojące na baczność

a tutaj świece po lewej z auta na którym jeździły z 10tyś km po prawej chyba od nowości w aucie

a i filtr powietrza

filtr paliwa także rozsypał sie w rękach :/
auto strasznie przerywało na wyższych obrotach... wiec rozkminka dlaczego?.. obok stał drugi VR6 wiec cały dzień przekładaliśmy wszystko co sie dało aby sprawdzić i co i nic [nie chce mi sie juz wypisywać bo podmieniane było wszystko oprócz aparatu zapłonowego bo kolega miał na module] po całym dniu wQrwiania sie jak na złość zgasł i już nie chciał odpalić
na tych podzespołach i na uszkodzonym aparacie auto wypluło 168,5 PS i 212,9niutów coooo

następnie golf został odstawiony silnik wyjęty akcja swap rozpoczęta

silnik był w takim stanie wizualnym :/


wiec na podnośnik i mycie

kolejny problem to instalacja nie dość że kupę przewodów od gazu to jeszcze w 96 wzwyż w mk3 jest instalacja w 1wiązce [kierunki komp klima halogeny itp itd] wiec trzeba było rozebrać do pojedynczych kabelków

między czasie dostałem kolektor do Tucka i pad pomysł żeby go pomalować na czerwono wiec został wypiaskowany i pomalowany proszkowo w taką czerwień

nareszcie przyszedł czas na wstawienie silnika tam gdzie jest jego miejsce ;]

no i montaż nowego kolektora

następnie czas na wszystkie części ;]
- olej MOTUL
- świece NGK
- przewodu NGK
- ori aparat zapłonowy
- filtry MAN paliwa powietrza oleju
- koncentrat czerwony oryginalny
- poducha pod silnik SWAG
- pas przedni z VR6 bo od 2.0 jest inny i trzeba by było dużo przerabiać i "drutować"
- i kupa innych gratów potrzebna do tego żeby wszystko było sprawne

jest jeszcze stożek K&N ale puki co go nie zakładam ;]
następnie składanie wszystkiego i pierwsza jazda resztę już pisałem wcześniej
po wymianie wszystkich rzeczy auto odpycha się dobrze, jest porównanie z mk3 cabrio które miało 177PS wiec na prawdę idzie zadowalająco [puki co
no i autko na dzień dzisiejszy wygląda tak:

ale się rozpisałem
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
kozak.... Mega wypaśna fura
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- duzy_przemo
- Gadatliwa bestia

- Posty: 921
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 10:46
- Lokalizacja: Szczecin
- noname_conek
- Gadatliwa bestia

- Posty: 694
- Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
- Lokalizacja: Nowy Staw
hehe dziękiduzy_przemo pisze:kur..ska czerwień na kolektorze.
a widzisz były 2 wersje do 240 i 260 ;] sprawdzone potwierdzoneBialyUst pisze:przecież Vr-ka ma licznik wyskalowany do 260 a nie do 240
dziś niezła akcja
- "Pan chce tym tutaj wjechać? "
- no chciałbym
- "nie ma takiej opcji"
- damy radę, nie jest aż taki niski
- "Młody ty chcesz go tu wpuścić, przecież on nam rolki rozje*** (i beka) ]
- oki próbuję
podczas wjeżdżania przy samych rolkach jeden w kanale drugi na podłodze leży i patrzy nagle krzyczy
-stój! ja to muszę nagrać, przecież takich cyrków tu jeszcze nie było [wyciągnął tel i nagrywa
wjechałem, oparłem sie na rolkach wahaczami i tylko słyszałem trzaski piski i patrzyłem jak iskry lecą
i najlepszy tekst " wyjeżdżaj już, młody zobacz ale pourywał na okładzinę z rolek" hahaha nie wiem co to było ale chyba jakaś okładzina anty poślizgowa czy co ale troszkę się poturbowała
na koniec "no to nam Pan dziś humor poprawił na koniec dnia
oczywiście Panowie dostali na flaszkę za uszkodzenia hehehe ale śmiechu dało dużo
Teraz wydział komunikacji i legal 2.8 pod maską
a tak wyglada miska po 200km jazdy na glebie :/ a taka ładna była amerykancka

- noname_conek
- Gadatliwa bestia

- Posty: 694
- Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
- Lokalizacja: Nowy Staw
własnie tego sie bojępczerniej pisze:ale przydała by się jakaś osłona na miskę b o w trasę jak polecisz różnie może być ...
dziś przygotowania do adventu


i przeprałem wnętrze [myślałem że to śmieszny sposób ale ludwik i firanka na prawdę daje mega radę!]

po prawej po przepraniu [już suche] po lewej przed

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości







