Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum techniczne związane z silnikami G60
	Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 Dave Old School
- Ma gadane
  
- Posty: 220
- Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
- Lokalizacja: Tczew
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Dave Old School » śr cze 02, 2010 11:16
			
			
			
			
			sporo tego 
sa jeszcze szare naklejki na kompach 
 
 
wykaz wtryskow na oficjalnej stronie vwgolf zatem jest bledny 
dzieki bugi
					Ostatnio zmieniony śr cze 02, 2010 11:17 przez 
Dave Old School, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 bugalon
- V.I.P.
  
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bugalon » pn cze 07, 2010 00:42
			
			
			
			
			Dave Old School pisze:
wykaz wtryskow na oficjalnej stronie vwgolf zatem jest bledny 
dzieki bugi
Czemu błędny? Aż z ciekawości sprawdziłem. Wychodzi na to, że wydajności pokrywają sie z tymi, które podałem powyżej (przynajmniej z wykazem z tematu podwieszonego na stałe w dziale speed)
Pozdrawiam
                                         Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Virus177							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 555
- Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
- Lokalizacja: Koszalin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Virus177 » pn cze 07, 2010 20:09
			
			
			
			
			no to teraz pytanie jakie wtryskiwacze powinny byc do kompa z biala naklejka 
moze ktos ma jakas rozpiska jakie kolory kompow odpowiadaja jakim wtryskiwacza 

Vr6 24v  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Beszczyk							
- Użytkownik
  
- Posty: 313
- Rejestracja: wt gru 23, 2008 12:30
- Lokalizacja: NNM
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Beszczyk » pn lis 08, 2010 13:39
			
			
			
			
			Odświeżę temat odnośnie skrzyni mam passata b3 syncro na oku z silnikiem PG i chciał bym ten silnik przerzucić d mojego mk3 i teraz czy skrzynia o syncro może zostać  i napędzać tylko przód? Czy wejdzie do mk3 ?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								olozwirski							
- 2 SLOW 2 PLAY
  
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: olozwirski » czw lis 11, 2010 19:26
			
			
			
			
			Mozesz przelozyc ze skrzynia, bedzie napedzac tylko przod. Jaki masz silnik w mk3?
Beszczyk pisze:Odświeżę temat odnośnie skrzyni mam passata b3 syncro na oku z silnikiem PG i chciał bym ten silnik przerzucić d mojego mk3 i teraz czy skrzynia o syncro może zostać  i napędzać tylko przód? Czy wejdzie do mk3 ?
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Beszczyk							
- Użytkownik
  
- Posty: 313
- Rejestracja: wt gru 23, 2008 12:30
- Lokalizacja: NNM
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Beszczyk » pt lis 12, 2010 23:09
			
			
			
			
			Teraz mam 1,6 AEE , plan się zmienił do tej skrzyni musiał bym dać pół oś od golfa g60 synchro a chyba będzie ciężko taką znaleść zresztą te g60 siedzi w passacie z 89r bez kompresora, nie chcę aż tak dużej mocy więc myślę na AGG ADY i do tego skrzynia od 1,8 żeby żwawiej się zbierał... dzięki za zainteresowanie.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								dm414							
- Mk2 F&I
  
- Posty: 2626
- Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
- Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dm414 » czw gru 09, 2010 14:44
			
			
			
			
			mam takie pytania:
-czy sanki z pod silnika są inne w synchro?
-czy napęd z golfa mk2 1.8 wytrzyma z silnikiem vr6?
-czy tylne zawieszenie z napędem synchro z mk3/passata b3/4 podejdzie do mk2?
to że muszę wprowadzić zmiany w budzie to wiem, ale pytanie jeszcze, 
da rade zamontować tylny napęd z zawieszeniem w seryjne otwory z zwykłej belki? (wycinając środek podłogi)
			
									
									
		
		
				[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								golfiarz1							
- Forum Master
  
- Posty: 1293
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
- Lokalizacja: Niemce
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: golfiarz1 » czw gru 09, 2010 22:29
			
			
			
			
			dm414 pisze:mam takie pytania:
-czy sanki z pod silnika są inne w synchro?
-czy napęd z golfa mk2 1.8 wytrzyma z silnikiem vr6?
-czy tylne zawieszenie z napędem synchro z mk3/passata b3/4 podejdzie do mk2?
to że muszę wprowadzić zmiany w budzie to wiem, ale pytanie jeszcze, 
da rade zamontować tylny napęd z zawieszeniem w seryjne otwory z zwykłej belki? (wycinając środek podłogi)
sanki sa te same 
naped musi byc z vr6 bo ma inne przelozenie 
podobno tylne zawieszenie z paska niepasuje ja kiedys mierzylem to nuby bylo to samo co w mk2
wyzucasz lapy  z tylna  belka i w te otwory przykrecasz zawieszenie z lapami od syncro
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								dm414							
- Mk2 F&I
  
- Posty: 2626
- Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
- Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dm414 » pt gru 10, 2010 00:15
			
			
			
			
			golfiarz1, czyli do mk2 podejdzie napęd tylko od mk3 vr6 synchro? a napęd z passata g60??
czyli jedyne ograniczenie to podłoga przy montażu z tyłu? żadnych mocowań nie trzeba dorabiać już?/ pytam bo nie miałem styczności z synchro, pół-osie przednie też są inne??
			
									
									
		
		
				[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								golfiarz1							
- Forum Master
  
- Posty: 1293
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
- Lokalizacja: Niemce
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: golfiarz1 » pt gru 10, 2010 20:30
			
			
			
			
			jesli wkladasz vr6 to  tylny dyfer z wiskoza tez z vr6 ponoc maja inne przelozenia 6 cylindrowe i 4 cylindrowe wiec albo golf 3 lub passat b3 vr6
z tylu tez wadzi zbiornik chyba ze dasz taki sportowy do bagaznika przednie poloski tez swa inne bo idzie przy skrzyni rozdzielacz na tylna i przednia os
zezby bedzie sporo ale jest to do zrobienia  gosc o nicku struna wsadzil do zwyklego mk2 vr6 w syncro i latalo to niezle sa filmiki na you tube i mam troszke fotek z montazu
a i tunel srodkowy tez idzie inny  ponoc apsik wsadzil syncro w zwykla bude bez ruszania tunelu tylko miejsca jest malo
			
									
									
		
		
				mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								--Andree--							
- Mały gagatek
  
- Posty: 139
- Rejestracja: pn kwie 30, 2007 18:21
- Lokalizacja: Hajnówka
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: --Andree-- » ndz gru 19, 2010 15:32
			
			
			
			
			golfiarz1 pisze:jesli wkladasz vr6 to  tylny dyfer z wiskoza tez z vr6 ponoc maja inne przelozenia 6 cylindrowe i 4 cylindrowe wiec albo golf 3 lub passat b3 vr6
A więc mamy sprzeczne informacje ja trochę grzebałem i z tego co pamiętam przełożenie tylnego mostu zawsze było 1:1 więc niema znaczenia czy 6 czy 4 cylindry ponoć nawet T4 ma przełożenie 1:1 Jednak naocznie tego nie widziałem więc głowy nie dam uciąć  
 
 
co do wahaczy to sam mam z passata G60 i pasują w tylną belkę MK2 syncro a pro po to mam do sprzedania tylne wahacze od wersji syncro GT (trochę większe tylne bębny) skrzynie syncro też posiadam na zbyciu.

SPRZEDAM: 
SILNIK AVB 1.9TDI PD; Napęd, zawieszenie,tunel i podłoga do SYNCRO; skrzynia GGU; SILN.1P-220zł; GŁOWICA 1Z; wszystkie części wtrysk 1.3 DIGIJET.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								--Andree--							
- Mały gagatek
  
- Posty: 139
- Rejestracja: pn kwie 30, 2007 18:21
- Lokalizacja: Hajnówka
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: --Andree-- » ndz gru 19, 2010 15:36
			
			
			
			
			a co do viscous to między wersjami różniły się tylko wielkością a co za tym idzie wytrzymałością ale jak u evolutiona seryjne dało rady wał ukręcić to nie wiem czy visco jest najsłabszym ogniwem w syncro...   


SPRZEDAM: 
SILNIK AVB 1.9TDI PD; Napęd, zawieszenie,tunel i podłoga do SYNCRO; skrzynia GGU; SILN.1P-220zł; GŁOWICA 1Z; wszystkie części wtrysk 1.3 DIGIJET.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								golfiarz1							
- Forum Master
  
- Posty: 1293
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
- Lokalizacja: Niemce
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: golfiarz1 » ndz gru 19, 2010 17:18
			
			
			
			
			co do tylnych dyfrow pisalem ze niejestem pewien na 100% widzialem kilka i mialy inne nr na obudowie czym sie roznia niewiadomo 
to jak sie niemylisz to mozna je przekladac z innych aut
widzisz wahacze sa te same a wszyscy twierdzili ze nei moze tylna belka z passata jest dluzsza niby kiedys mierzylem i wychodzilo to samo ja z paska tylko wlozylem zaciski i jazma i tez mam na tyle tarcze
			
									
									
		
		
				mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								evolution							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: evolution » pn gru 20, 2010 20:45
			
			
			
			
			--Andree--,  dawalo rade a dzis wybuchlo od .....115 ps 

  nie ma to jak byc idiota i bez rozjezdzenia napedu strzelic ze sprzegla na wstecznym... 
golfiarz1, mosty sie roznia wytrzymaloscia i budowa samego sprzegla wstecznego. kiedys trafilem most o innym przelozeniu prawdopodobnie z vr6 i mialem zonka bo naped dzialal glownie na tyl:)
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości