Przewód, który idzie do maski i karoserii.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przewód, który idzie do maski i karoserii.
Mam pytania o przewód masowy, który idzie do maski- szeroki wąski. Po co on jest dodatkowo podłączony do maski jeszcze skoro jest już podłączony do karoserii? U mnie jest on bardzo przetarny na odcinku przy masce- trzyma się gdzieś na połowie włosków czy należy go wymienić czy póki przewodzi to nie trzeba?
			
													
					Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2010 11:08 przez henio8, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									VW Golf, CL, wersja specjalna "Europe", 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.
						djmatys tak, już znalazłem, jest to jest przewód masy antenty błotnikowej. 
. Tylko czemu on jest jeszcze podłączony do maski, niżej do błotnika, a potem jeszcze do maski na górze...
			
													
					Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2010 11:35 przez henio8, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									VW Golf, CL, wersja specjalna "Europe", 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.
						- rysiektr
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 6202
 - Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
 - Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
 - Kontakt:
 
ekranowanie jest głównym powodemhenio8 pisze:Tylko czemu on jest jeszcze podłączony do maski, niżej do błotnika, a potem jeszcze do maski na górze...
natomiast jeśli chodzi o antenę to co jeśli ktoś fabrycznie nie ma anteny w błotniku??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
						Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- Zico63b
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4241
 - Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
 - Lokalizacja: Bielsko-Biała
 
Jest t stosowane by wyeliminować możliwe zakłócenia w odbiorze radiowym, i to bardziej dla nadajników profesjonalnych czyli np. policji - i to już VW wstępnie przygotował.
Maska na dziurach może mieć zmienny kontakt z nadwoziem, raz dobry raz gorszy; w chwilach zmian, gromadzące się ładunki elektrostatyczne mogą powodować zakłócenia a jest to bardzo blisko anteny!
Taki nadmiar troskliwości ze strony VW - jak zawsze profesjonalni!
			
									
									Maska na dziurach może mieć zmienny kontakt z nadwoziem, raz dobry raz gorszy; w chwilach zmian, gromadzące się ładunki elektrostatyczne mogą powodować zakłócenia a jest to bardzo blisko anteny!
Taki nadmiar troskliwości ze strony VW - jak zawsze profesjonalni!
To kabel i tak jest - przynajmniej u mnie, a auto jak wół ma opcję fabryczną antena na dachurysiektr pisze:ekranowanie jest głównym powodemhenio8 pisze:Tylko czemu on jest jeszcze podłączony do maski, niżej do błotnika, a potem jeszcze do maski na górze...
natomiast jeśli chodzi o antenę to co jeśli ktoś fabrycznie nie ma anteny w błotniku??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości



