Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								ml2210							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 576
 		- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
 		
		
																- Lokalizacja: Koniec Polski
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ml2210 » wt mar 21, 2006 21:47
			
			
			
			
			Oczywiście. 

  Możecie na mnie liczyć.
Mam jednak prośbę: "Proszę trzymajcie kciuki, by były to wyłącznie dobre wiadomości"
Miałem nadzeję, że za drugim razem będzie łatwiej, fizycznie i psychicznie, ale narazie sie nie zapowiada.  

 
			
									
									
		
		
				www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Ralfii_VR							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 338
 		- Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
 		
		
																					- Lokalizacja: Rzeszow
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ralfii_VR » wt mar 21, 2006 23:10
			
			
			
			
			ml2210 pisze:Dzięki serdeczne.
Mam nadzieję że już za miesiąc zejdę poniżej 5 sekund.
bedzie ci ciezko, ale wierze ze dasz rade 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ml2210							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 576
 		- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
 		
		
																- Lokalizacja: Koniec Polski
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ml2210 » śr kwie 05, 2006 15:42
			
			
			
			
			No i  pierwszy problem.
Po rozebraniu silnika okazało się że tłoki i cylindry są porysowane!!! 
  
  
 
A ja nie mam kasy na szlif i nowe tłoki. 
Poprostu pupa. 

 
			
									
									
		
		
				www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								BARANMC1							
 
						- _

 			
		- Posty: 1275
 		- Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
 		
		
											- Lokalizacja: GDYNIA
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: BARANMC1 » pt kwie 07, 2006 07:05
			
			
			
			
			buuuuuuuuuuu  wspolczucia ml2210,   jak pech to pech, mysle ze pozniej bedzie duzo lepiej !!
			
									
									
		
		
				GOLF MK3 VR6  http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA  http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ml2210							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 576
 		- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
 		
		
																- Lokalizacja: Koniec Polski
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ml2210 » pt kwie 07, 2006 08:08
			
			
			
			
			Jeśli chodzi ci że nie będzie więcej problemów, to też mam taką nadziję.
Niestety z wiadomych względów bedę musiał jeździć na tych tłokach.
Może ma ktoś doświadczenie czym to może grozić?
			
									
									
		
		
				www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								aw69							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 814
 		- Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
 		
		
																- Lokalizacja: Zambrów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: aw69 » ndz kwie 09, 2006 02:15
			
			
			
			
			Czyli silnik zostanie narazie tak jak jest ? Nic nie bedziesz z tym robil ? Szkoda troche ze nie zostalo to zrobione przed założeniem kompresorka.
			
									
									
		
		
				Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST  2008 rok.......
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ml2210							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 576
 		- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
 		
		
																- Lokalizacja: Koniec Polski
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ml2210 » ndz kwie 09, 2006 09:59
			
			
			
			
			Plan jest następujący.
Na razie remon silnika dotyczyć będzie zwłaszcza głowicy i ogólnego uszczelnienia komór spalania.
Bo jak wiadomo ciśnienie sprężenia nie było najlepsze.
Tłoki z ryskami i ścianki cilindrów niestety na rzie muszą zostać, do czasu az zaoszczędze na kute tłoki.
Nie wiem czy to zajmie miesiąc czy rok, zależy to od zbyt wielu czynników. 

 
			
									
									
		
		
				www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Ferdas							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 26
 		- Rejestracja: śr kwie 05, 2006 23:07
 		
		
																- Lokalizacja: Sędziszów młp.
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ferdas » pn kwie 10, 2006 16:24
			
			
			
			
			a ja mam takie amatorskie pytanko ile zabuliłeś za to turbo?
jaką predkość maxymalną ma golf 3 VR6?
i ile może kosztować taki test na chamowni zeby sprawdzić osiągi furacza??
jak napisałem coś głupiego to nieśmiejcie sie jestem zielony w tych sprawach zaczynam experymentować na mojej VR6 i nie chce jej zeszpecić 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Ralfii_VR							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 338
 		- Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
 		
		
																					- Lokalizacja: Rzeszow
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ralfii_VR » pn kwie 10, 2006 16:56
			
			
			
			
			Ferdas pisze:a ja mam takie amatorskie pytanko ile zabuliłeś za to turbo?
jaką predkość maxymalną ma golf 3 VR6?
i ile może kosztować taki test na chamowni zeby sprawdzić osiągi furacza??
jak napisałem coś głupiego to nieśmiejcie sie jestem zielony w tych sprawach zaczynam experymentować na mojej VR6 i nie chce jej zeszpecić 

 
turbo turbo nie równe
kompresor jak dla mnie najlepsze rozwiazanie ale drozsze od turbo, tutaj masz link w tym temacie 
KLIK 
a tutaj orienatcyjne ceny: 
KLIK 
koszt shamowania auto od 100 do 200zł w zaleznosci od tunera 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Ferdas							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 26
 		- Rejestracja: śr kwie 05, 2006 23:07
 		
		
																- Lokalizacja: Sędziszów młp.
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ferdas » pn kwie 10, 2006 19:22
			
			
			
			
			uuu niezłe ceny ale dalej nie wiem ile ty dałeś za swoje te tam to nówki?? a używany ile może kosztować i do tej prędkości maxymalnej vr6 to jaka jest?? aa i jeszcze jedno co myślicie o chipie i ile z kolei to może kosztować??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ml2210							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 576
 		- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
 		
		
																- Lokalizacja: Koniec Polski
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ml2210 » pn kwie 10, 2006 20:30
			
			
			
			
			Ferdas pisze:ile zabuliłeś za to turbo? 
Nie zabardzo wiem kogo ty pytasz?
Ferdas pisze:ale dalej nie wiem ile ty dałeś za swoje te tam to nówki??
Ale co?
Ferdas pisze:i do tej prędkości maxymalnej vr6 to jaka jest??
Seryjny czy doładowany?
Ferdas pisze:co myślicie o chipie i ile z kolei to może kosztować??
Profesjonalne strojenie elektroniki silnika VR6 to jakieś 1500zł i około 6-7% przyrostu mocy.
 
			
									
									
		
		
				www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Ferdas							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 26
 		- Rejestracja: śr kwie 05, 2006 23:07
 		
		
																- Lokalizacja: Sędziszów młp.
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ferdas » pn kwie 10, 2006 20:41
			
			
			
			
			pytam ralffi ile dal za swoje turbo??
prędkość maxymalna seryjnego modelu bez przerubek
a oglądalem te kompresery na tej stronie od ralffi i chcialbym wiedzieć czy dobże zrozumialem że ich koszt jest w tysiącach dolaró i czy ty kupiłeś nowy kompresor czy używany i ile dałeś??
z góry sory za takie burackie pytania ale to mnie bardzo ciekawi 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ml2210							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 576
 		- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
 		
		
																- Lokalizacja: Koniec Polski
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ml2210 » pn kwie 10, 2006 20:59
			
			
			
			
			A z kąd pomysł że Rafał ma turbo?
Prędkość seryjnego Golfa VR6 to ponad 230Km/h, ale nie wiem dokładnie,
w sumie to i tak nie ważne, bo to prędkość po wyjechaniu z fabryki, 
a w 99% przypadków to było daaaaaaaawno temu, co niestety ma znaczenie.
Ceny są w dolarach.
Na tej stronie masz ceny zestawów, a nie samych kompresorów.
A mój kompresor jest troszkę nowocześniejszy niż np. Vortech, a więc i droższy.
			
									
									
		
		
				www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Ferdas							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 26
 		- Rejestracja: śr kwie 05, 2006 23:07
 		
		
																- Lokalizacja: Sędziszów młp.
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ferdas » pn kwie 10, 2006 21:21
			
			
			
			
			przeciesz pisał ten raffi że ma turbo i chce mątować no zdrać wkońcu ile dałeś 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości