Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 zyga.k1
- Nowicjusz
  
- Posty: 26
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 12:24
- Lokalizacja: oswiecim
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zyga.k1 » wt kwie 27, 2010 20:49
			
			
			
			
			Witam kolegów i proszę o radę , dzisiaj podczas jazdy moim MK3 Wariant nagle zgasł silnik powtórzyło się to 3 razy . Musiałem zjechać na pobocze i odpalił normalnie z rozrusznika, po przejechaniu ok 10 km znów to samo co to może być???????? Proszę o radę.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 tjwasiak
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 579
- Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
- Lokalizacja: Warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tjwasiak » wt kwie 27, 2010 21:16
			
			
			
			
			Kostka stacyjki, przekaźnik 109, nastawnik w pompie, filtr paliwa...
Jakieś dodatkowe szczegóły mogą być pomcne w trafnej diagnozie.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 zyga.k1
- Nowicjusz
  
- Posty: 26
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 12:24
- Lokalizacja: oswiecim
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zyga.k1 » wt kwie 27, 2010 21:47
			
			
			
			
			Filtr paliwa nowy  ok 1000 km jak zgasnie zapalają się wszystkie kontrolki po chwili moge go normalnie odpalić i jakby nigdy nic się nie stało jedzie dalej , do tej pory spotkało mnie to 4 razy ale te 3 były dzisiaj.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 tjwasiak
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 579
- Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
- Lokalizacja: Warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tjwasiak » wt kwie 27, 2010 21:49
			
			
			
			
			Jak dla mnie to wskazuje na nastawnik pompy, lecz głowy sobie uciąć nie dam!!!
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 michszym11970
- Mały gagatek
  
- Posty: 141
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
- Lokalizacja: Łęczyca
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: michszym11970 » wt kwie 27, 2010 22:21
			
			
			
			
			Może być problem z immobiliserem, dobrze by było podpiąć pod VAG-a, spróbuj zamienić kluczyki, jeśli masz zapasowy
			
									
									
		
		
				jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gOOzOl							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gOOzOl » wt kwie 27, 2010 23:51
			
			
			
			
			kolego jesli masz fabryczny alarm 
zobacz to , najprosciej zrobic tam mostek. jakims tam wskaznikiem moze byc to ze jak gasnie auto kontrolka swiec swieci jakby slabiej. a jesli nie posiadasz - panowie wyzej pisza co i jak
					Ostatnio zmieniony wt kwie 27, 2010 23:52 przez 
gOOzOl, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								fleshu							
- Forum Master
  
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: fleshu » śr kwie 28, 2010 02:26
			
			
			
			
			tjwasiak pisze:Kostka stacyjki, przekaźnik 109
					Ostatnio zmieniony śr kwie 28, 2010 02:27 przez 
fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Ceglarz							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 643
- Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
- Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ceglarz » śr kwie 28, 2010 13:01
			
			
			
			
			Jak pisze fleshu,  widać, że gubi się gdzieś zasilanie i auto daje znak jakby ktoś cofnął kluczyk, spróbuj z kostką i ew przekaźnikiem.
			
									
									
		
		
				Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 zyga.k1
- Nowicjusz
  
- Posty: 26
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 12:24
- Lokalizacja: oswiecim
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zyga.k1 » śr kwie 28, 2010 20:29
			
			
			
			
			Witam nic jeszcze nie robiłem na razie rozeznałem się  gdzie są te przekażniki , alarm mam oryginalny , nie mam immobilajzera .Po zgaśnięciu wszystkie kontrolki świecą nawet od  świec.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 jaszczur
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 6611
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jaszczur » ndz maja 02, 2010 07:13
			
			
			
			
			zyga.k1 pisze:świecą nawet od świec.
świecą czy żarzą sie bo to istotne,teraz jeśli ci auto zgaśnie zmierz czy napięcie dochodzi na elektrozawór pompy wtryskowej
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								munior							
- Forumowy spamer :)
  
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: munior » ndz maja 02, 2010 12:18
			
			
			
			
			jaszczur pisze:zmierz czy napięcie dochodzi na elektrozawór pompy wtryskowej
Najlepiej zasil go na krótko + z aku.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 gregorian21
- Mały gagatek
  
- Posty: 62
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 14:00
- Lokalizacja: Białystok
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gregorian21 » ndz maja 02, 2010 19:42
			
			
			
			
			zyga.k1 pisze:Witam kolegów i proszę o radę , dzisiaj podczas jazdy moim MK3 Wariant nagle zgasł silnik powtórzyło się to 3 razy . Musiałem zjechać na pobocze i odpalił normalnie z rozrusznika, po przejechaniu ok 10 km znów to samo co to może być???????? Proszę o radę.
Siemanko
Miałem to kilka razy w moim dieslu. Wiesz co się okazało?? Przekaźnik od pompy wtryskowej miał zimne luty, raz łączył raz nie. Od pory użycia lutownicy problemu nie ma...Niedużo roboty a sam zobaczysz czy pomaga, albo zamień przekaźnik na taki, który wiesz, że jest na 100% dobry...PZDR
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								fleshu							
- Forum Master
  
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: fleshu » ndz maja 02, 2010 21:02
			
			
			
			
			gregorian21 pisze:Przekaźnik od pompy wtryskowej miał zimne luty,
Kolega 
tjwasiak, napisał wcześniej:
tjwasiak pisze:przekaźnik 109
 
[ Dodano: 02 Maj 2010 21:03 ]
Odcina on nie tylko pompę ale i napięcie ECU.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości