ustawienie zbierzności po wymianie uszczelniacza skrzyni
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- guti
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 7379
 - Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
 - Lokalizacja: T-Mobile
 - Kontakt:
 
Jajcek pisze:wysunałem sworzeń
a kąty ?? pomyslał kolega o kątach ???Gother21 pisze:To nic Ci się nie zmieniło i zbieżność o ile była w porządku jest taka nadal.
jezeli kolega za wczesnie przykręcił sworzen.. albo za mocno wbił ,bo mimo , ze tam jest taki ząbek i wycięcie w podkładce.. to mozna troszke przestawic i pozniej kąt jest juz inny
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!! 

						
- damian_piaski
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 786
 - Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
 - Lokalizacja: krynica morska-piaski
 - Kontakt:
 
z tym nie do końca się zgodze Guti. Jeśli nie kręcił śrubami żwrotnica-amotyzator to kąty się nie przestawiły na tyle by bylo to w jakiś sposób szkodliwe dla ogumienia czy niebezpieczne Oczywiście jeśli chcesz to zbadaj sobie geometrie- na pewno nie zaszkodzi. Pomijam ze po sezonie zimowym warto kąty oraz zbieżnośc sprawdzic.guti pisze:Jajcek pisze:wysunałem sworzeń
a kąty ?? pomyslał kolega o kątach ???Gother21 pisze:To nic Ci się nie zmieniło i zbieżność o ile była w porządku jest taka nadal.
jezeli kolega za wczesnie przykręcił sworzen.. albo za mocno wbił ,bo mimo , ze tam jest taki ząbek i wycięcie w podkładce.. to mozna troszke przestawic i pozniej kąt jest juz inny
					Ostatnio zmieniony wt kwie 27, 2010 00:16 przez damian_piaski, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
						- guti
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 7379
 - Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
 - Lokalizacja: T-Mobile
 - Kontakt:
 
no ja jestem innego zdania.., dziurki w wahaczu nie sa idealnie okragłe na srubki do przykręcenia sworznia.. juz sie dwa razy naciałem.. ze było zle.. teraz jak zmieniam sworznie , to wbijam na maxa.. jade na geometrie, ustawiają, a pozniej jak juz jest wymiana sworznia to tez juz tylko wbicie na maxa i na geometie nie trzeba jechac.damian_piaski pisze:z tym się nie do końca zgodze Guti. Jeśli nie kręcił śrubami żwrotnica-amotyzator to kąty się nie przestawiły na tyle by bylo to w jakiś sposób szkodliwe dla ogumienia czy niebezpieczne Oczywiście jeśli chcesz to zbadaj sobie geometrie- na pewno nie zaszkodzi. Pomijam ze po sezonie zimowym warto kąty oraz zbieżnośc sprawdzic.
wiem, ze to dziwne, ale niestety instrumenty mojego diagnostyka nie klamią
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!! 

						
pittereck, bedzie wiedział, kąt ma być na 0' albo do 1' w minusie, nie moze  byc w plusie.
			
									
									MóJ GoLFiK
ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;
						ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;
Słyszałem, że prawidłowy kąt to 30 min w minusie ale niechciałem wcześniej pisac by nie sugerować nic.  czy ktoś sie orientuje ile jest w tym prawdy? W jaki sposób sa ustawiane te kąty i jakimi przyrządami mierzone? nie byłem jeszcze na typowej diagnostyce i dlatego pytam. chciałbym wiedzieć w jaki sposób to jest ustawiane
			
									
									pittereck, to auto jest tak pokrzywione od samej jazdy ze nie wnika sie w szczegóły.
U mnie w pracy jest sprzęt laserowy.
Ustawia sie to przez popuszczenie dwuch srub na kolumnie MC Persona i odpowiednie ustawienie koła.
			
									
									U mnie w pracy jest sprzęt laserowy.
Ustawia sie to przez popuszczenie dwuch srub na kolumnie MC Persona i odpowiednie ustawienie koła.
MóJ GoLFiK
ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;
						ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;
- guti
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 7379
 - Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
 - Lokalizacja: T-Mobile
 - Kontakt:
 
pojedziesz to sie dowieszpittereck pisze:W jaki sposób sa ustawiane te kąty i jakimi przyrządami mierzone? nie byłem jeszcze na typowej diagnostyce i dlatego pytam. chciałbym wiedzieć w jaki sposób to jest ustawiane
zaklada sie takie pajaki na felgi , na to urzadzenie z laserami i sprawdza sie jakie jest ułozenie koła..w razie czego kogyguje sie kąt koła srubami na połączeniu amortyzator zwrotnica , a pozniej reguluje drazkiem kierowniczym zbieznosc
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!! 

						
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości



