 
 Długo się do tego zbierałem, bo ponad rok, ale w końcu postanowiłem wydziergać temat o golfiku
 
 Może najpierw krótka historia zakupu, bo docelowo nie miało być vw ale o tym poniżej...
Parę miesięcy bujałem się Peugeotem 205 do pracy (całe 2km w jedną stronę
 ) i na dojazdy w zupełności wystarczał. Lecz ojciec lada dzień miał zmieniać prace i 205-tka miała przejść w jego ręce. Więc szukamy autka dla mnie...trafił się Opel Omega A 2.6i + LPG w całkiem niezłym (jak na opla) stanie. Więc tel do gościa, że jutro przyjeżdżamy, oglądamy i może nawet zabieramy. W dniu wyjazdu ojciec namówił mnie bym z ciekawości przejrzał allegro, a dokładniej golfy mk3. No i spisałem namiary na TDi-ka z Bolesławca i GTI z Lubina.
 ) i na dojazdy w zupełności wystarczał. Lecz ojciec lada dzień miał zmieniać prace i 205-tka miała przejść w jego ręce. Więc szukamy autka dla mnie...trafił się Opel Omega A 2.6i + LPG w całkiem niezłym (jak na opla) stanie. Więc tel do gościa, że jutro przyjeżdżamy, oglądamy i może nawet zabieramy. W dniu wyjazdu ojciec namówił mnie bym z ciekawości przejrzał allegro, a dokładniej golfy mk3. No i spisałem namiary na TDi-ka z Bolesławca i GTI z Lubina.Jadąc zdecydowani kupić Omegę z ciekawości wstąpiliśmy do Bolesławca obadać TDi-ka...obejrzałem, przejechałem się...i tak golfik wylądował na moim podwórku z czego do dziś jestem zadowolony
 
 Posiadane auto:
Marka: Volkswagen
Model: Golf MK3 GT Special
Rok produkcji: 1994
Kolor: LC6V
Pojemność: 1896 cm³
Moc: było 90KM obecnie trochę więcej

Silnik: TDi
Wyposażenie:
-elektryczne szyby 4x
-elektryczne i podgrzewane lusterka
-podgrzewane fotele
-pół kubełkowe fotele z regulacją gór/dół
-regulowana kierownica
-wspomaganie kierownicy
-podgrzewane spryskiwacze
-szybedach
Modyfikacje:
Car Audio:
-jednostka sterująca: Alpine 9833R
-zestaw przód: (obecnie w budowie) woofery z zestawu Infinity Kappa Perfect 6.1 oraz tweetery Helix HXS
-subwoofer: Powerbass S-12 w skrzyni zamkniętej
-wzmacniacze: Carpower HPB-1502
-okablowanie: Dietz
Felgi: RH ZW1 8/9J
Opony: 185/35/17 przód: Nankang, 195/40/17 tył: Nankang
Zawieszenie: gwintowane TA Technix
Opis zewnętrzny:
-kompletny remont blacharsko/ lakierniczy (malowane całe auto)
-zderzak przedni od vento z zaspawaną wnęką na tablicę rejestracyjną
-średnia dokładka vento
-halogeny ZKW black
-kompletny Vento front w skład którego wchodzi: lampy vento na soczewce bi-halogen, grill nowego typu, maska vento
-customowe WOB-y w błotniki zamiast kierunkwskazów
-usunięty cały pakiet GT na jego miejscu wąskie listwy z CL
-lampy Hella Red Magic
-wygładzona i polakierowana listewka nad tablicą rejestracyjną
-zaspawany rowek na pasek a'la Jahre w tylnym zderzaku
Wnętrze:
-deska rozdzielcza starego typu z vento
-na nowo obszyte kierownica, drążek zmiany biegów i drążek hamulca ręcznego przeszyte zieloną nicią
-fotele+kanapa GTI Edition z zielonym przeszyciem
-Fischer CD box
-tunel środkowy vento
-dywaniki z zielonymi wstawkami
-rygielki WOB
Plany:
-na przyszły sezon zmiana koła w ostateczności zmiana opon na obecnych felgach na 165/45/16 przód i 195/40/16 tył
-xenon 6300
-polerowane końcówki wydechu
-dołożenie klimatyzacji
-dokończenie i dalsza rozbudowa car audio
-wymiana hamulców na wydajniejsze
-dalsza poprawa osiągów silnika
-i jeszcze parę innych które na czystym spontanie mogą się urodzić
Fotki zaraz po zakupie i umyciu:








Pierwsze mody...obniżenie auta za pomocą kitu i założenie alufelg BORBET BS 7j 15" z oponkami 195/45/15 białe kierunkowskazy w zderzak i błotniki





Pare miesięcy później wpadły kolejne graty m.in. gril GTI, klapa tylna (poprzednia była zjedzona na wylot) i zderzak tylny (ogromna dziura po haku) oraz dekielki do felg








Zmiana podświetlenia licznika, przycisków itp. zmiana kitu na gwint TA Technix, lampy przednie In Pro oraz szeroki hokej GTI








Sesja foto z GTI-kiem kolegi luki07










Pranie oryginalnych pół-kubłów i montaż tunelu vento z nowym mieszkiem






Fotki ze spotu w Żmigrodzie




Kolejne elementy układanki wewnątrz...obszyta kiera, gałka zmiany biegów, bra jak i zagościły wymarzone fotele
 
 







Powrót z Nysy 2010...fotki z ventem kolegi ociu









Małe upiększenie komory silnika oraz Hella Black Magic na zadku



Zimą 2010/11 miałem kontuzję kolana, co nie przeszkadzało mi w gromadzeniu gratów do golfika
 
 





Przymiarki koła




ZKW na pokładzie



Efekt finalny zaprezentowany na rozpoczęciu sezonu 2011 w Żmigrodzie











W takim setupie przelatałem cały sezon. Przed zimą zapadła decyzja...golf na graty i jako seria do ludzi, a jego miejsce miało zająć vento. Jednak po namowach ojca, że szkoda bo motor zdrowiutki, tylko blacha do poprawki więc golfik dalej w moich rękach przechodził tym razem solidną metamorfozę.
No to szykujemy zielonego do blacharki









Już po wizycie u blacharza i w oczekiwaniu na lakierek






Elementy składowe do metamorfozy




Golfik już w domku świeżo co odebrany od lakienika








Wielkie składanie
 
 








No i poskładane
 
 






Wnętrze również ze starą deską vento na czele




I najbardziej aktualne fotki ze spotu wrocLOW









Vagovwisko 14.07.12
 znalezione w sieci...
 znalezione w sieci...



Przymiarki RH ZW1 8,5/9J tomali
 
 




Długo się nie zastanawiałem i tak stałem się posiadaczem RH ZW1 8/9J
 
 






Oponki na przód





i porównanie z felgą na którą ma być nabity ten wynalazek (8J)


grill starego typu vento
 
 

mały unfall
 
 

nowe lampy na tył

przymusowa zmiana słupka z 1Z na AFN (szczegóły od 34 str.)


zielone pasy bezpieczeństwa
 
 

CDN...




 pochwal się jeszcze fotkami z czarnymi halo i tunelem z vento. Generalnie fura na wielki plus
  pochwal się jeszcze fotkami z czarnymi halo i tunelem z vento. Generalnie fura na wielki plus 













 jest super, motaj HBM na tył i będzie malyna przez duże M
  jest super, motaj HBM na tył i będzie malyna przez duże M 



 a do Bielawy obowiazkowo jade
 a do Bielawy obowiazkowo jade  


 no i ten kolor
 no i ten kolor