
[mk4]ALH na dopingu - jakie osiągi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
ty sie bongo na tą agma-tuningową hamownie nie nastawiaj. mnie pokazała 180 KM jak tydzień wczesniej na hamowni u uysego było 150 i osprzęt nie pozwalał na więcej 
			
									
									
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
						W dziale kille pisałem o małym pojedynku z B6 2.0TDI 170 koni na DSG i pod względem elastyczności naprawdę nie miałem szans. A co do trakcji to przy naszych małych modach to dobre opony wystarczą i załatwione. Zimą jeździłem na nówkach goodyear ultragrip 7 plus i spoko, a teraz na jakiś czas mam 10-letnie pirelli i nawet na dwójce jest spory kłopot...
			
									
									Obecny projekt: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=598327
						U mnie skrzynia biegów jest EUH przełożenie 5 biegu 0,74 a u Ciebie dlatego ze masz 6 biegów 5 bieg ma 0,97, u mnie 4 bieg ma 0,97 wiec tyle co twój 5 wiec musze zrobic od 80 do 120km/h na 4 biegu zeby porównac twój wynik z 5 biegu wtedy sadze bedzie ok 6 sekund, poza tym twój ajm musi byc po kuracji wzmacniającej. A co do trakcji to już po problemie założyłem opony 205/60/15 Dunlop Fastersponde i moga dawac w kitęBongo pisze:To coś mi się wydaje,że moja 115 lepiej idziePinkFloyd pisze:80-120km/h 5 bieg - 9 s
[youtube][/youtube]
 Fuldy to szajsowne , lekko popadało to trakcji wogóle nie było
  Fuldy to szajsowne , lekko popadało to trakcji wogóle nie było  
					Ostatnio zmieniony ndz kwie 04, 2010 21:51 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									- 
				grzegorzp
- Użytkownik 
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
ja przy oponach już paroletnich szerokość 195 i 380NM jakoś na suchym to na dwójce ZAWSZE miałem trakcję, więc opowieści o braku trakcji na dwójce i trójce przy 320NM to żenada.
albo ktoś jest bajko pisarzem
albo ma opony z drewna
albo zmienia biegi bez ujęcia gazu, lub innym całkowitym braku umiejętności kierownika
albo opowiada o tym że na lodzie na takim biegu stracił 
 
widzę, że wśród neofitów jest moda na "brak trakcji" nawet po samym wirusie, tak jakby to był powód do chwalenia się, kiedy w rzeczywistości przy takich mocach to powód do wstydu, bo albo
-bajkopisarz
-totalny brak umiejętności obchodzenia się z autem
-drewniane opony (jazda kompletnym trupem)
  
 
pozdrawiam
			
									
									albo ktoś jest bajko pisarzem
albo ma opony z drewna
albo zmienia biegi bez ujęcia gazu, lub innym całkowitym braku umiejętności kierownika
albo opowiada o tym że na lodzie na takim biegu stracił
 
 widzę, że wśród neofitów jest moda na "brak trakcji" nawet po samym wirusie, tak jakby to był powód do chwalenia się, kiedy w rzeczywistości przy takich mocach to powód do wstydu, bo albo
-bajkopisarz
-totalny brak umiejętności obchodzenia się z autem
-drewniane opony (jazda kompletnym trupem)
 
 pozdrawiam

chyba trudno się z tym nie zgodzić...grzegorzp pisze:ja przy oponach już paroletnich szerokość 195 i 380NM jakoś na suchym to na dwójce ZAWSZE miałem trakcję, więc opowieści o braku trakcji na dwójce i trójce przy 320NM to żenada.
albo ktoś jest bajko pisarzem
albo ma opony z drewna
albo zmienia biegi bez ujęcia gazu, lub innym całkowitym braku umiejętności kierownika
albo opowiada o tym że na lodzie na takim biegu stracił
widzę, że wśród neofitów jest moda na "brak trakcji" nawet po samym wirusie, tak jakby to był powód do chwalenia się, kiedy w rzeczywistości przy takich mocach to powód do wstydu, bo albo
-bajkopisarz
-totalny brak umiejętności obchodzenia się z autem
-drewniane opony (jazda kompletnym trupem)

pozdrawiam
[ Dodano: 06 Kwi 2010 00:41 ]
chyba trudno się z tym nie zgodzić...grzegorzp pisze:ja przy oponach już paroletnich szerokość 195 i 380NM jakoś na suchym to na dwójce ZAWSZE miałem trakcję, więc opowieści o braku trakcji na dwójce i trójce przy 320NM to żenada.
albo ktoś jest bajko pisarzem
albo ma opony z drewna
albo zmienia biegi bez ujęcia gazu, lub innym całkowitym braku umiejętności kierownika
albo opowiada o tym że na lodzie na takim biegu stracił
widzę, że wśród neofitów jest moda na "brak trakcji" nawet po samym wirusie, tak jakby to był powód do chwalenia się, kiedy w rzeczywistości przy takich mocach to powód do wstydu, bo albo
-bajkopisarz
-totalny brak umiejętności obchodzenia się z autem
-drewniane opony (jazda kompletnym trupem)

pozdrawiam
Obecny projekt: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=598327
						Quest pisze: A co do trakcji to przy naszych małych modach to dobre opony wystarczą i załatwione. Zimą jeździłem na nówkach goodyear ultragrip 7 plus i spoko, a teraz na jakiś czas mam 10-letnie pirelli i nawet na dwójce jest spory kłopot...
Co do ultragripów to jestem pod wielkim wrażeniem tych opon , jeżdziłem troche astrą na komplecie nówek i opony są kapitalne, u siebie mam dunlop sport 3d , są niezłe ale bez porównania z ultrgripami
Ja mam 310 nm w ALH i na moich zimówkach na których jeżdże drugą zimę i są w dobrym stanie 195\65\r15 Dębica auto ślizgało się zawsze i wszędzie !! NA jedynce, na dwójce i na trójce ( na mokrym). Teraz założyłem Goodyear F1 Eagle 205\55\R16 welcome back droga trakcjo  Więc wszystko jest zależne od opon i nie ma tu nic wspólnego z umiejętnościami i  bajko pisaniem ale jak ktoś jest przygłupi to niech tak myśli...
 Więc wszystko jest zależne od opon i nie ma tu nic wspólnego z umiejętnościami i  bajko pisaniem ale jak ktoś jest przygłupi to niech tak myśli...
			
													 Więc wszystko jest zależne od opon i nie ma tu nic wspólnego z umiejętnościami i  bajko pisaniem ale jak ktoś jest przygłupi to niech tak myśli...
 Więc wszystko jest zależne od opon i nie ma tu nic wspólnego z umiejętnościami i  bajko pisaniem ale jak ktoś jest przygłupi to niech tak myśli...
					Ostatnio zmieniony wt kwie 06, 2010 13:45 przez Castillo, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Juz dajmy spokój z ta trakcjącastillo20 pisze:Ja mam 310 nm w ALH i na moich zimówkach na których jeżdże drugą zimę i są w dobrym stanie 195\65\r15 Dębica auto ślizgało się zawsze i wszędzie !! NA jedynce, na dwójce i na trójce ( na mokrym). Teraz założyłem Goodyear F1 Eagle 205\55\R16 welcome back droga trakcjoWięc wszystko jest zależne od opon i nie ma tu nic wspólnego z umiejętnościami i bajko pisaniem ale jak ktoś jest przygłupi to niech tak myśli...
 opony służa też do wielu innych rzeczy, nie tylko do przyspieszania
 opony służa też do wielu innych rzeczy, nie tylko do przyspieszania  chodziło mi o ich ogolne świetne własciwości ( mowa o ultragripach cały czas ), to jak sie prowadzą na sniegu, moża jechac na prawde szybko i pewnie , latałem na nich po A4 w sniezycy i auto sie bardzo pewnie prowadziło
 chodziło mi o ich ogolne świetne własciwości ( mowa o ultragripach cały czas ), to jak sie prowadzą na sniegu, moża jechac na prawde szybko i pewnie , latałem na nich po A4 w sniezycy i auto sie bardzo pewnie prowadziło
					Ostatnio zmieniony wt kwie 06, 2010 13:50 przez Deft-on, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Po pierwsze temat czyta sie od początku do konca i wyciaga wnioski - chyba ze ktoś ma problem z czytaniem lub czyta tylko temat i koncowy postgrzegorzp pisze:ja przy oponach już paroletnich szerokość 195 i 380NM jakoś na suchym to na dwójce ZAWSZE miałem trakcję, więc opowieści o braku trakcji na dwójce i trójce przy 320NM to żenada.
albo ktoś jest bajko pisarzem
albo ma opony z drewna
albo zmienia biegi bez ujęcia gazu, lub innym całkowitym braku umiejętności kierownika
albo opowiada o tym że na lodzie na takim biegu stracił
widzę, że wśród neofitów jest moda na "brak trakcji" nawet po samym wirusie, tak jakby to był powód do chwalenia się, kiedy w rzeczywistości przy takich mocach to powód do wstydu, bo albo
-bajkopisarz
-totalny brak umiejętności obchodzenia się z autem
-drewniane opony (jazda kompletnym trupem)

pozdrawiam

witam . mam podobne pytania 
posiadam mk4 ahf 110 koni i moment 220
do ilu moge wzmocnic auto bez wymiani niczego orpocz zmiany programu
tak aby nic nie zepsulo sie ze zbyt duzego obciazenia po programie tzn skrzynia , sprzeglo itp
i jaka roznica byla by po takim zabiegu ? jesli ktos moglby mi to prostymi slowami opisac dokladnie do bede bardzo wdzieczny .
zeby nie zamisecac tematu zainteresowana osoba do pomocy niech zagda na priv
pozdrawiam
			
									
									posiadam mk4 ahf 110 koni i moment 220
do ilu moge wzmocnic auto bez wymiani niczego orpocz zmiany programu
tak aby nic nie zepsulo sie ze zbyt duzego obciazenia po programie tzn skrzynia , sprzeglo itp
i jaka roznica byla by po takim zabiegu ? jesli ktos moglby mi to prostymi slowami opisac dokladnie do bede bardzo wdzieczny .
zeby nie zamisecac tematu zainteresowana osoba do pomocy niech zagda na priv

pozdrawiam

Mam taki problem: chciałem wymienić sobie wtryski w samochodzie 90km na wtryski z 110-tki.
Kupiłem wtryski od AHF-a i na nich jest napisane 190 bar, a moje stare wtryski z ALH maja 220 bar, założyłem je auto odpaliło, czuć że trochę się lepiej zbiera.
Teraz nie wiem czy te wtryski dobrze będą pracować skoro mają mniejsze ciśnienie(190bar)
Co z tym zrobic?
Nr. wtrysków: moje stare ALH 028 130 202P(wtrysk zwykły), 028 130 202Q(wtrysk sterujący)
Kupione AHF 028 130 201T(wtrysk zwykły), 028 130 201S(wtrysk sterujący)
			
									
									Kupiłem wtryski od AHF-a i na nich jest napisane 190 bar, a moje stare wtryski z ALH maja 220 bar, założyłem je auto odpaliło, czuć że trochę się lepiej zbiera.
Teraz nie wiem czy te wtryski dobrze będą pracować skoro mają mniejsze ciśnienie(190bar)
Co z tym zrobic?
Nr. wtrysków: moje stare ALH 028 130 202P(wtrysk zwykły), 028 130 202Q(wtrysk sterujący)
Kupione AHF 028 130 201T(wtrysk zwykły), 028 130 201S(wtrysk sterujący)
Nic nie robić, tylko jeździć:)wojt255 pisze:Mam taki problem: chciałem wymienić sobie wtryski w samochodzie 90km na wtryski z 110-tki.
Kupiłem wtryski od AHF-a i na nich jest napisane 190 bar, a moje stare wtryski z ALH maja 220 bar, założyłem je auto odpaliło, czuć że trochę się lepiej zbiera.
Teraz nie wiem czy te wtryski dobrze będą pracować skoro mają mniejsze ciśnienie(190bar)
Co z tym zrobic?
Nr. wtrysków: moje stare ALH 028 130 202P(wtrysk zwykły), 028 130 202Q(wtrysk sterujący)
Kupione AHF 028 130 201T(wtrysk zwykły), 028 130 201S(wtrysk sterujący)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości




 
 






