piru pisze:dekoder pisze:..... - nie jestem przekonany do gwintu MAPET 

 i chcę sprawdzony sprzęt z dobrą gwarancją.
 
to się kolego musisz przekonać  

 ale na poważnie jak nie chcesz gwintu to kup kit-a a i tak jak na tym polatasz trochę to będziesz żałował że nie kupiłeś gwintu  
 
 
a co do gwarancji to nie wiem czy gdzieś znajdziesz pewniejszą niż u mapeta  

 a dostaniesz gwarancję jak u większości producentów 2 letnia  

 
słuchajcie - ok, rozumiem, więc tak, obecnie zaproponowano mi springi KYB z GTI, oraz do tego amortyzatory sachs advantage lub KYB gazowe - razem to w cenie około 1100 zł,
za 999 zł u mapeta miałbym gwint MTS'a jeżeli dobrze sprawdziłem,
teraz pytanie, czy dla jazdy na co dzień, po polskich (mazowieckich i lubelskich + warszawa) drogach będzie lepiej dla trakcji i komfortu wybrać MTS'a gwint, MTS'a kit czy to co mi zaproponowali ?
chcę aby bryka przestała się wozić jak łajba rybaka ale nie chce stracić odrobiny komfortu - i tak jeżdżę Fabią RS 180KM i tam jest sachs performance komplet, i jest fajnie 

 choć trochę twardo na dziurach i trzeba uważać.
więc jakie rady ? MTS ?