Brak przeciwmgłowego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				krzychu1202
- Nowicjusz 
- Posty: 42
- Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:49
- Lokalizacja: WROCŁAW
Brak przeciwmgłowego
Nie mam przeciwmgłowego z tyłu ;/ co może być przyczyna ??
powiem tak : żarówka sprawna
przełącznik sprawny
kabelki są całe
bezpiecznik właśnie wymieniłem (sprawny)
A prąd do bezpiecznika nie dochodzi
			
													powiem tak : żarówka sprawna
przełącznik sprawny
kabelki są całe
bezpiecznik właśnie wymieniłem (sprawny)
A prąd do bezpiecznika nie dochodzi
					Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 11:57 przez krzychu1202, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- 
				krzychu1202
- Nowicjusz 
- Posty: 42
- Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:49
- Lokalizacja: WROCŁAW
- 
				krzychu1202
- Nowicjusz 
- Posty: 42
- Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:49
- Lokalizacja: WROCŁAW
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Po pierwsze to napisz jaki samochód - Jetta mk1, mkII, czy coś innego? A po drugie, jeżeli to Jetta mkII to napisz, czy masz stary, czy nowy typ instalacji. Po trzecie poszukaj, bo już wiele razy o tym było - dotyczy mkII.
			
									
									- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
						- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- 
				krzychu1202
- Nowicjusz 
- Posty: 42
- Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:49
- Lokalizacja: WROCŁAW
to łatwo sprawdzić... pociągnij kabelek z aku do bezpiecznika i sprawdz czy zaswieci przy wyłączonym przełączniku czy nie...  jak zaswieci to znaczy ze najpierw do przełącznika prad idzie a potem do bezpiecznika
 jak zaswieci to znaczy ze najpierw do przełącznika prad idzie a potem do bezpiecznika  
 
gdyby nie zaswieciło przy wyłączonym to potem włącz i znów kabelek z aku podepnij i jak przy włączonym dopiero zaswieci to znaczy ze najpierw bezpiecznik a potem przełącznik :D
:D  
			
									
									 jak zaswieci to znaczy ze najpierw do przełącznika prad idzie a potem do bezpiecznika
 jak zaswieci to znaczy ze najpierw do przełącznika prad idzie a potem do bezpiecznika  
 gdyby nie zaswieciło przy wyłączonym to potem włącz i znów kabelek z aku podepnij i jak przy włączonym dopiero zaswieci to znaczy ze najpierw bezpiecznik a potem przełącznik
 :D
:D  
JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
						TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Czy masz wstawiony przekaźnik w dolnym rzędzie, całkowicie po lewej? Jeżeli nie, to wstaw tam na próbę przekaźnik 53 - zobacz, czy wtedy zadziała.
			
									
									- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
						- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Tzn. jak go wstawisz, to nie znaczy, że od razu zadziała. Po prostu kumpel tak miał kiedyś, że przekaźnik ktoś wyciągnął, albo ktoś z tyłu za skrzynką zamieszał w kabelkach, że nie świeciło, wystarczyło wstawić przekaźnik - i już działało.
Ogólnie sprawa jest taka, że przekaźnik był wstawiany tylko wtedy, jak były przeciwmgielne z przodu. Jeżeli nie było przeciwmgielnych, to nie było też przekaźnika - ale wtedy połączenia za skrzynką przekaźników były trochę inne. Możesz zdjąć skrzynkę i zobaczyć - co tam masz. Zwróć uwagę na dwa piny - B20 i M1. Pin B20 jest częścią większej kostki.
Temat polega na tym, że przewód zasilający przeciwmgielne szedł albo do pinu B20 - i wtedy był wymagany przekaźnik, albo do pinu M1 - i wtedy przekaźnik nie był potrzebny. Instalacja jest zrobiona tak, że wszystko jest na wtyczkach - można przełączać ten kabelek i podłączać go na przemian w te dwa miejsca bez cięcia instalacji - po prostu na przewodzie wychodzącym z pinu B20 jest złączka. Przewód z wiązki pasuje zarówno do tej złączki, która wisi sobie na kawałku kabelka wychodzącego z B20, ale pasuje również do pinu M1 - więc jak sobie podłączysz, tak będziesz miał.
			
									
									Ogólnie sprawa jest taka, że przekaźnik był wstawiany tylko wtedy, jak były przeciwmgielne z przodu. Jeżeli nie było przeciwmgielnych, to nie było też przekaźnika - ale wtedy połączenia za skrzynką przekaźników były trochę inne. Możesz zdjąć skrzynkę i zobaczyć - co tam masz. Zwróć uwagę na dwa piny - B20 i M1. Pin B20 jest częścią większej kostki.
Temat polega na tym, że przewód zasilający przeciwmgielne szedł albo do pinu B20 - i wtedy był wymagany przekaźnik, albo do pinu M1 - i wtedy przekaźnik nie był potrzebny. Instalacja jest zrobiona tak, że wszystko jest na wtyczkach - można przełączać ten kabelek i podłączać go na przemian w te dwa miejsca bez cięcia instalacji - po prostu na przewodzie wychodzącym z pinu B20 jest złączka. Przewód z wiązki pasuje zarówno do tej złączki, która wisi sobie na kawałku kabelka wychodzącego z B20, ale pasuje również do pinu M1 - więc jak sobie podłączysz, tak będziesz miał.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
						- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- 
				krzychu1202
- Nowicjusz 
- Posty: 42
- Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:49
- Lokalizacja: WROCŁAW
ide sprawdzac i powiem jak jest ;] 
a jeszcze powiem ze wczesniej dzialalo a teraz jakos nie chce jak podalem wczoraj zasilanie na wejscie wlacznika to po wlaczeniu go dzialalo
dzis sprawdze to co mowicie
[ Dodano: 11 Mar 2010 10:19 ]
SmokE88 miałeś racje ze najpierw zasilanie idzie na włącznik a potem bezpiecznik i światła. I się okazuje ze po prostu nie mam podpiętego żółto-szarego kabelka czyli zasilania ze styku x według schematu (styk x prąd dopiero po zapłonie)
czyli gdzie to ja mam podłączyć żółto-szary kabelek w skrzynce ??
			
													a jeszcze powiem ze wczesniej dzialalo a teraz jakos nie chce jak podalem wczoraj zasilanie na wejscie wlacznika to po wlaczeniu go dzialalo
dzis sprawdze to co mowicie
[ Dodano: 11 Mar 2010 10:19 ]
SmokE88 miałeś racje ze najpierw zasilanie idzie na włącznik a potem bezpiecznik i światła. I się okazuje ze po prostu nie mam podpiętego żółto-szarego kabelka czyli zasilania ze styku x według schematu (styk x prąd dopiero po zapłonie)
czyli gdzie to ja mam podłączyć żółto-szary kabelek w skrzynce ??
					Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 11:14 przez krzychu1202, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości




