Ukł Chłodzenia Grzeje sie nie działa ogrzewanie 2,0 bezyna
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				zineq
 - Mały gagatek

 - Posty: 62
 - Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
 - Lokalizacja: Zabrze
 - Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
 - Silnik: CUAA
 - Kontakt:
 
Ukł Chłodzenia Grzeje sie nie działa ogrzewanie 2,0 bezyna
witam 
Mam pewien problem i chciałem sie upewnic w paru kwestiach
wiec tak :
- Auto sie przegrzewa jak szybko jezdze
- w zbiorniczku robi sie cisnienie wywala plyn przez odpowietrzenie
- waż od chłodnicy pusty
-z weża przelewowego nic nie leci
-niedziała ogrzewanie po zgaszeniu silnika bulgocze w wezach od nagrzewnicy
obstawiam na pompe wody albo uszczelke
ale nieparuje z wydechu ni nic ;/
miał ktos podobne objawy ?
			
									
									Mam pewien problem i chciałem sie upewnic w paru kwestiach
wiec tak :
- Auto sie przegrzewa jak szybko jezdze
- w zbiorniczku robi sie cisnienie wywala plyn przez odpowietrzenie
- waż od chłodnicy pusty
-z weża przelewowego nic nie leci
-niedziała ogrzewanie po zgaszeniu silnika bulgocze w wezach od nagrzewnicy
obstawiam na pompe wody albo uszczelke
ale nieparuje z wydechu ni nic ;/
miał ktos podobne objawy ?
- Qto
 - _

 - Posty: 19379
 - Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
 - Lokalizacja: Guadalajara
 - Auto: MK 4
 - Silnik: ASZ
 - Kontakt:
 
nie musi kopcić przy padniętej uszczelcezineq pisze:ale nieparuje z wydechu ni nic ;/
to może świadczyć o uszczelcezineq pisze:- w zbiorniczku robi sie cisnienie wywala plyn przez odpowietrzenie
a to dodatkowo o termostacie (o ile dobrze zrozumiałem o co chodzi)zineq pisze:- waż od chłodnicy pusty
- prezesik25
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2901
 - Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
 - Lokalizacja: ELE Łęczyca
 - Kontakt:
 
przerabiałem to u siebie już dwa razy - może być padnięta uszczelka pod głowicą między komorą spalania a płaszczem wodnym. Wtedy spaliny dostają się do układu chłodzenia i powodują:Qto pisze:nie musi kopcić przy padniętej uszczelce
zineq napisał/a:
- w zbiorniczku robi sie cisnienie wywala plyn przez odpowietrzenie
to może świadczyć o uszczelce
- wywalanie płynu przez zbiorniczek
- twarde węże od chłodnicy (duże ciśnienie w układzie chłodzenia)
- szybko temp. płynu wskakuje na 105-110 stopni
- bomblowanie ze zbiorniczka wyrównawczego
- zamarzanie parownika (przy LPG)
- 
				genLODOWAmk2
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 557
 - Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
 - Lokalizacja: poznań
 - Kontakt:
 
dokładnie gdyby pompa była walnięta to wyciekał by ci płyn z prawej strony od pasażera ja w swojej golfinie jak wymieniałem pompe  to mechanik twierdził ze bez wycieku.... to znaczy że to nie pompa śmiało zdejmij termostat i zobacz co sie dzieje bez niego też możesz jeżdzic. oczywiście na długą mete nie polecam przynajmiej ci sie nie zagotuje....
			
									
									- 
				genLODOWAmk2
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 557
 - Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
 - Lokalizacja: poznań
 - Kontakt:
 
dokladnie ja miałem tak żę kupiłem nowy termostat i okazalo sie że nietyra.... sprubuj go wyciagnac. zajmie ci to gora 2 minuty roboty 
  weż tylko miske jakoms na plyn bo szkoda płynu 
  jak go wyciagniesz i troche pojezdzisz to zobaczysz czy to on czy to nie on. bez termostatu niema prawa sie zagotowac. jedyne co bedziesz mial to fakt ze nie bedzie ci wzrastała temperatura i w korkach na drogach możę ci troche wzrosnac ale jak bedziesz jechal normalnie pozniej droga to ci szybciutko spadnie 
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości




