Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								Ree							
- Nowicjusz
  
- Posty: 30
- Rejestracja: ndz maja 18, 2008 10:36
- Lokalizacja: Katowice
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ree » pt lut 26, 2010 18:56
			
			
			
			
			Panowie potrzebuje po raz kolejny waszej pomocy!! Dziś po pracy wsiadam do auta, przekręcam kluczyk zakręciło i tyle.... zero drgawki, nawet minimalnego oznaku kopa. 
Macie jakieś pomysły od czego zacząć?? 
Dodam tylko że mam zainstalowany cudaczny immobiliser o którym ciężko mi coś powiedzieć bo taki już był... dodatkowo dodam że w przeciągu ostatnich 2 dni dało się odczuć minimalne rwanie przy gwałtowniejszym przyspieszaniu. 
Będę wdzięczny za wszelakie sugestie 

 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								souler							
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: souler » pt lut 26, 2010 19:03
			
			
			
			
			wywal szajs. elektrozawor na krotko do aku i musi palic.
			
									
									
		
		
				Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								italiano_83							
- V.I.P.
  
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: italiano_83 » pt lut 26, 2010 19:04
			
			
			
			
			Sprawdziłeś czy w przewodach paliwowych od filtra do pompy  jest ON? 
Rozrusznik kręci tak samo jak zawsze- czy może masz wrażenie że szybciej?
			
									
									
		
		
				Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic  Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm 
Ducati Monster 696+

 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vision							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
- Lokalizacja: warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vision » pt lut 26, 2010 19:04
			
			
			
			
			imo pewnie odcina ci elektrozawór stop , podaj bezpośredni prąd na elektrozawór i czy 
w ogóle działa , dalej to układ paliwowy ( powietrze , filtr paliwa )
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Ree							
- Nowicjusz
  
- Posty: 30
- Rejestracja: ndz maja 18, 2008 10:36
- Lokalizacja: Katowice
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ree » pt lut 26, 2010 19:25
			
			
			
			
			Co do rozrusznika kreci normalnie a po 3-4 sekundach kręcenia zaczyna migać kontrolka oleju... 
Elektrozawór no coś mi to mówi tylko gdzie on był  

 no i czy prosto na niego z aku podłaczyć?? no ale i tak wszystko będę mógł pokombinować dopiero w poniedziałek bo zaraz wybywam do opola.... także jak cos pokombinuje dam znać.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michał_1977							
- _
  
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- 
				Kontakt:
				
			
 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 adipws
- Nowicjusz
  
- Posty: 7
- Rejestracja: wt lut 23, 2010 13:19
- Lokalizacja: Rumia
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: adipws » sob lut 27, 2010 22:24
			
			
			
			
			może sprawdź czy masz płyn w chłodnicy  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Ree							
- Nowicjusz
  
- Posty: 30
- Rejestracja: ndz maja 18, 2008 10:36
- Lokalizacja: Katowice
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ree » pn mar 01, 2010 11:07
			
			
			
			
			Tylko tak z ciekawości zapytam (bo to nie kpina czy coś, tylko ciekawość) co ma płyn w chłodnicy do odpalenia auta??
Dziś pomierzyłem wszystko... bez kluczyka na elektrozaworze 0V przekręcona stacyjka 12V normalnie i z obejściem, a on dalej nie odpala. zastanawia mnie co to jest ten przewód zaznaczony strzałką z numerem 1. bo on idzie sobie do kabiny i ślad po nim ginie... 
dołączam foty:
http://img59.imageshack.us/i/opisf.jpg/
http://img231.imageshack.us/i/miernik.jpg/
Jakieś nowe sugestie??
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								t0mal							
- VW Baron
  
- Posty: 3332
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
- Lokalizacja: Lublin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: t0mal » pn mar 01, 2010 11:57
			
			
			
			
			Koledze pewnie chodziło o uszczelkę pod głowicę.
To całe pudło to jest twój immobiliser, broni toto dostępu do elektrozaworu coby nie podłączyć go na krótko (jest pewnie coś na kształt obejmy wokół zaworu i na tym to się wszystko trzyma), a kabel idzie zapewne do sterownika, ale gdzie on jest to zależy tylko od inwencji tego kto to montował. W fabrycznym było coś podobnego i był wyłącznik bezpieczeństwa.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Ree							
- Nowicjusz
  
- Posty: 30
- Rejestracja: ndz maja 18, 2008 10:36
- Lokalizacja: Katowice
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ree » pn mar 01, 2010 13:30
			
			
			
			
			Udało mi się zdjąć górną pokrywę tego paściorstwa... najpierw pomierzyłem czy imo przepuszcza cokolwiek i jak się okazało jest 11.1V hmm i teraz pytanie czy ten 1 V ma jakiś wpływ?? bo później próbowałem spiąć na krótko ale iskry szły więc nie wiem czy to dobry pomysł na razie póki nie zdejmę w całości.... a to może być ciężkie:) 
Mam nadzieje że zdemontuję do końca to badziewstwo, ale jeśli to nic nie da to dalej czego szukać??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								t0mal							
- VW Baron
  
- Posty: 3332
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
- Lokalizacja: Lublin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: t0mal » pn mar 01, 2010 13:51
			
			
			
			
			Może gdzieś jest zwarcie z masą? Wina może leżeć po strone elektrozaworu - łyknął syfa albo cewkę ma nadpaloną i nie otwiera się do końca. Jak podpinasz na krótko to najpierw odepnij wszystko od elektrozaworu, a następnie przypnij kabelek pod nakrętkę na górze i wtedy do plusa - powinno być słychać tyknięcie - to znak, że zawór się otworzył.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 adipws
- Nowicjusz
  
- Posty: 7
- Rejestracja: wt lut 23, 2010 13:19
- Lokalizacja: Rumia
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: adipws » wt mar 02, 2010 00:21
			
			
			
			
			masz silnik diesla  
 
 
np. jeśli pompa wody Ci by walnęła i nie byłoby by płynu w chłodnicy, rozrusznik by kręcił ale tez by nie chciał odpalić 
dlatego się pytałem o płyn w chłodnicy
pozdrawiam
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								t0mal							
- VW Baron
  
- Posty: 3332
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
- Lokalizacja: Lublin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: t0mal » wt mar 02, 2010 02:13
			
			
			
			
			adipws, a to czemu?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michał_1977							
- _
  
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Michał_1977 » wt mar 02, 2010 08:18
			
			
			
			
			adipws pisze:masz silnik diesla 

np. jeśli pompa wody Ci by walnęła i nie byłoby by płynu w chłodnicy, rozrusznik by kręcił ale tez by nie chciał odpalić
dlatego się pytałem o płyn w chłodnicy
pozdrawiam
 
A to Ci teoria 

 ...
Ja siostry TDI-ka odpaliłem na ok.5 sekund,który jest uzbrojony w komputer,a co tu mówić o starym turbo -klekocie bez kompa 

 ...
 Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm
 Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm  + Climatronic
 + Climatronic  + grzane skóry i inne wodotryski
  + grzane skóry i inne wodotryski  
 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości