1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam to znowu Ja 
Wybaczcie ze zasmiecam watek, lecz spieszy mi sie do pracy (duzo godzin) i nie mialem czasu sprawdzic w histori podobne przypadki... Sorrki
  Sorrki   
   
 
Mam pytanie gdyz rozmawialem, z moim znajomym ktory posiada Vw Golfa mk4 z silnikiem 2.0 Gti, ze ma podbne objawy, z ta roznica ze on ma totalny majonez pod korkiem (ja mam sladowo), i ze mu tez bierze olej...czsami duzo czasami nic, i ze jakis mechanik samouk (ex rajdowiec) powiedzial mu ze to jest uszczelka pod glowica -nie pamietam czy albo peknieta albo rozszczelniona (nie wiem moze byc taki objaw?!?!). Wlasnie sie zastanawiam, czy nie powinno to sie charakteryzowac plamami oleju z silnika? pod samochodem i na silniku Jak patrzylem to mam czysty silnik mimo ze juz duzo nim przejechalem pod samochodem tez nic
 Jak patrzylem to mam czysty silnik mimo ze juz duzo nim przejechalem pod samochodem tez nic   Ostatnio od jakis 1400km totalnie nic sie nie dzieje z olejem,
 Ostatnio od jakis 1400km totalnie nic sie nie dzieje z olejem,  kreska dokladnie po srodku i tyle... Ludziska pomóższta bo ino zwarjujem
 kreska dokladnie po srodku i tyle... Ludziska pomóższta bo ino zwarjujem   
 
Pytanie nastepujace: czy z ta uszelka pod glowiaca mozna jezdzic, jezeli tak to jak dlugo...
Problem jest o tyle interesujacy ze odal bym go do mechanika, lecz ze koszt mechanika w Uk to ok. 25- 30 funtow za godzine pracy a im sie naprawde nie spieszy, zwlaszcza ze ciezko znalesc specjaliste jako przyklad podam to ze wraz moim znajomym pojechal do mechanika z niedzialajaca klimatyzacja(jak sie okazalo dziura w chlodnicy, to mu powiedzieli ze do wymiany jest caly silnik!!! :green_fuck:  sam bym nie uwierzyl gdybym nie slyszal to na wlasne USZY
 jako przyklad podam to ze wraz moim znajomym pojechal do mechanika z niedzialajaca klimatyzacja(jak sie okazalo dziura w chlodnicy, to mu powiedzieli ze do wymiany jest caly silnik!!! :green_fuck:  sam bym nie uwierzyl gdybym nie slyszal to na wlasne USZY   , a wymiana opon portafi zajac im do 2h i to nie sa przypadki odosobnione z tego co widze, w maju bede zjezdzal do PL i wole to zrobic u jakiegos dobrego mechanika, lacznie z wymiana plynow. oleju, filtrow itp.
 , a wymiana opon portafi zajac im do 2h i to nie sa przypadki odosobnione z tego co widze, w maju bede zjezdzal do PL i wole to zrobic u jakiegos dobrego mechanika, lacznie z wymiana plynow. oleju, filtrow itp.
Dzieki za wszelkie nadchnione odpowiedzi!
			
									
									
Wybaczcie ze zasmiecam watek, lecz spieszy mi sie do pracy (duzo godzin) i nie mialem czasu sprawdzic w histori podobne przypadki...
 Sorrki
  Sorrki   
   
 Mam pytanie gdyz rozmawialem, z moim znajomym ktory posiada Vw Golfa mk4 z silnikiem 2.0 Gti, ze ma podbne objawy, z ta roznica ze on ma totalny majonez pod korkiem (ja mam sladowo), i ze mu tez bierze olej...czsami duzo czasami nic, i ze jakis mechanik samouk (ex rajdowiec) powiedzial mu ze to jest uszczelka pod glowica -nie pamietam czy albo peknieta albo rozszczelniona (nie wiem moze byc taki objaw?!?!). Wlasnie sie zastanawiam, czy nie powinno to sie charakteryzowac plamami oleju z silnika? pod samochodem i na silniku
 Jak patrzylem to mam czysty silnik mimo ze juz duzo nim przejechalem pod samochodem tez nic
 Jak patrzylem to mam czysty silnik mimo ze juz duzo nim przejechalem pod samochodem tez nic   Ostatnio od jakis 1400km totalnie nic sie nie dzieje z olejem,
 Ostatnio od jakis 1400km totalnie nic sie nie dzieje z olejem,  kreska dokladnie po srodku i tyle... Ludziska pomóższta bo ino zwarjujem
 kreska dokladnie po srodku i tyle... Ludziska pomóższta bo ino zwarjujem   
 Pytanie nastepujace: czy z ta uszelka pod glowiaca mozna jezdzic, jezeli tak to jak dlugo...
Problem jest o tyle interesujacy ze odal bym go do mechanika, lecz ze koszt mechanika w Uk to ok. 25- 30 funtow za godzine pracy a im sie naprawde nie spieszy, zwlaszcza ze ciezko znalesc specjaliste
 jako przyklad podam to ze wraz moim znajomym pojechal do mechanika z niedzialajaca klimatyzacja(jak sie okazalo dziura w chlodnicy, to mu powiedzieli ze do wymiany jest caly silnik!!! :green_fuck:  sam bym nie uwierzyl gdybym nie slyszal to na wlasne USZY
 jako przyklad podam to ze wraz moim znajomym pojechal do mechanika z niedzialajaca klimatyzacja(jak sie okazalo dziura w chlodnicy, to mu powiedzieli ze do wymiany jest caly silnik!!! :green_fuck:  sam bym nie uwierzyl gdybym nie slyszal to na wlasne USZY   , a wymiana opon portafi zajac im do 2h i to nie sa przypadki odosobnione z tego co widze, w maju bede zjezdzal do PL i wole to zrobic u jakiegos dobrego mechanika, lacznie z wymiana plynow. oleju, filtrow itp.
 , a wymiana opon portafi zajac im do 2h i to nie sa przypadki odosobnione z tego co widze, w maju bede zjezdzal do PL i wole to zrobic u jakiegos dobrego mechanika, lacznie z wymiana plynow. oleju, filtrow itp.Dzieki za wszelkie nadchnione odpowiedzi!

hahah w UK widać lepiej kupć nowe niż naprawiać ... majonez pod korkiem po pierwsze nie jest podstawowym objawem padniętej uszczelki... ja miałem padniętą naprawili mi a jak silnik jest nie dogrzany czyli robsz krótkie dystanse to i tak majonez będzie....jeżeli płynu Ci nie ubywa nie ma płynu w oleju lub oleju w płynie. to majonezem sie nie przejmuj.. :) pobory oleju w tym samochodzie sa bardzo rózne... mnie sie wacha od litra do 1.5 litra a jeżdżę krótkie dystanse po górzystym terenie sprawdzałem w trasach jesli sie jedzie do 120 to pobór oleju sie zmniejsza.
:) pobory oleju w tym samochodzie sa bardzo rózne... mnie sie wacha od litra do 1.5 litra a jeżdżę krótkie dystanse po górzystym terenie sprawdzałem w trasach jesli sie jedzie do 120 to pobór oleju sie zmniejsza.  :)
:)
			
									
									 :) pobory oleju w tym samochodzie sa bardzo rózne... mnie sie wacha od litra do 1.5 litra a jeżdżę krótkie dystanse po górzystym terenie sprawdzałem w trasach jesli sie jedzie do 120 to pobór oleju sie zmniejsza.
:) pobory oleju w tym samochodzie sa bardzo rózne... mnie sie wacha od litra do 1.5 litra a jeżdżę krótkie dystanse po górzystym terenie sprawdzałem w trasach jesli sie jedzie do 120 to pobór oleju sie zmniejsza.  :)
:)Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
						- 
				wiewioreqezg
- Użytkownik 
- Posty: 285
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
- Lokalizacja: zgierz
co do termostatu:) jak zmieniałem spusciłem z chłodnicy a reszta spierd... jak odkręcisz termostat.. niestety.....przynajmniej moi mądrzy mechanicy nie znaleźli innego sposobu... podstaw jakiś pojemnik pod termostat jak będziesz go wyjmował wtedy zejdzie płyn z bloku. oni mieli bańkę na pół przeciętą
			
									
									Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
						- 
				wiewioreqezg
- Użytkownik 
- Posty: 285
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
- Lokalizacja: zgierz
Termostat wymieniony:) PS wcale to nie jest takie proste dostanie się do tych pieprzonych śrubek a sczególnie do tej dolnej. Ale jakoś dało rade. Złapałem 3 litry płynu a jak wyjąłem termostat to około litra uciekło. Ale Kupiłem narazie Borygo bo na g 12 narazie mnie nie stać  chyba możze jeździć na borygu prawda???
  chyba możze jeździć na borygu prawda???
			
									
									 chyba możze jeździć na borygu prawda???
  chyba możze jeździć na borygu prawda???sie ludziska róznie wypowiadaja na temat petryga i boryga....ja miałem petrygo długi czas i mechanik cos nabakiwał ze mogło to w jakis sposób przyczynic sie do rozszczelnienia uszczelki pod głowicą... jednemu użytkownikowi forum po petrygu rozszczelnił sie układ chłodzenia..ale znowu niektórzy jezdza i nic sie nie dzieje
			
									
									Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości









