witam mam kilka pytań  nabyłem niedawno golfa  z 1992 roku silnik 1,4
i miałem do wymiany kilka pozyvji
tak jak pasek i pompe wody 
łożyska w alternatorze 
tuleje belki tył
tulejki wachacza 
zostało to porobione i słysze stukot w silniku mechanik powiedział że tak pracuje wtrysk czy to prawda 
następna sprawa alternator po wymianie łożysk strasznie piszczy lub śwista 
i jeszcze jedno przy filtrze powietrza jest coś przymocowane i co 3 sekundu pyk pyk pyk  co to jest i czy tak powinno pykać 
i co jakiś  czas słusze jak coś chrobocze  raz tak chrobotało jak były takie mrozy i go odpaliłem to było słychać pod tylnim siedzeniem a teraz jak bym słyszał to chrobotanie sprzodu tak mi się wydaje 
prosze o jakieś porady
			
									
									stukot
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- italiano_83
 - V.I.P.

 - Posty: 11896
 - Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
 - Lokalizacja: NL/Zeeland
 - Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
 - Silnik: 1.4T
 
Tak- filtr z węglem aktywnym - pochłaniacz par paliwanaprawa21 pisze:jeszcze jedno przy filtrze powietrza jest coś przymocowane i co 3 sekundu pyk pyk pyk co to jest i czy tak powinno pykać
Cały czas? czy tylko czasami??naprawa21 pisze:następna sprawa alternator po wymianie łożysk strasznie piszczy lub śwista
- prezesik25
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2901
 - Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
 - Lokalizacja: ELE Łęczyca
 - Kontakt:
 
czyli popychacze do wymiany (wymienia się cały komplet)
			
									
									tak jakby łożyska nie nasmarowane (mogą chodzić na sucho) lub zbyt mocno naciągnięty pasek alternatora. W ABD np. u mnie pod alternatorem jest taka mocna sprężyna, która działa jak napinacz paska - odpycha alternator od silnika napinając pasek. Prawdopodobnie ktoś kto wymieniał łożyska pomógł sprężynie napiąć pasek - coś w stylu breszka między alternator a blok silnika.następna sprawa alternator po wymianie łożysk strasznie piszczy lub śwista
możliwe, że z tyłu skończyły się okładziny hamulcowe i czeka je wymiana na nowe. I to wymieniaj czym prędzej, aby zbytnio nie porysować wewn. płaszczyzny bębna.naprawa21 pisze:i co jakiś czas słusze jak coś chrobocze raz tak chrobotało jak były takie mrozy i go odpaliłem to było słychać pod tylnim siedzeniem a teraz jak bym słyszał to chrobotanie sprzodu tak mi się wydaje
chrobotanie
witam dzięki za odpowiedzi
co chodzi o szczęki to były wymieniane
a to chrobotanie było na luzie tak jak by pompa mi wtedy zamarzała
a mam twrz silnik abd i jest ta spręrzyna
			
									
									co chodzi o szczęki to były wymieniane
a to chrobotanie było na luzie tak jak by pompa mi wtedy zamarzała
a mam twrz silnik abd i jest ta spręrzyna
naprawa21
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 65 gości




