dziwna nie dziwna ale jestjarekkoval pisze:ta tabelka jakas dziwna
TDK - co to jest?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
ZbyszekGolf
- Gadatliwa bestia

- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
- Kontakt:
Vento mi służy dobrze i nie wiem jak by w wyścigach z Twoim wypadło. Ma tylko 90KM i 370 000 km ale swoje 180-190 na autobanie ciągnie. Nie zmienił bym go na żadne a tym bardziej tuningowane auto. Muszę mieć po prostu auto na norweskich blachach. Dla mnie najbardziej liczy się bezawaryjność ale moc na trasie 1500 km też jest ważna. Chciałbym jeździć a nie się turlać. Inna rzecz, że kiedyś na zlocie przeważnie Peugeotów 306 tylko 2 (na 20) mnie wyprzedziły (1/4 mili) a niby po 90 KM ich 2.0HDI miały. Peugeot 406 i jakś Alfa Romeo po 120 KM każde o włos tylko szybsze były...t0mal pisze:Wachcio, jeśli porównywać do mojego to byś musiał wydać ze dwa koła żeby mnie dogonić :green_fuck:
Jeśli to auto idzie na handel to pewnie się opłaci, bo masz spore szanse, że silnik będzie żyleta, natomiast jeśli chcesz nim jeździć to przydałoby się przynajmniej zmienić pompę i wywalić kata, tak żeby jakieś vento mu nie podskoczyłoprzy okazji spadnie spalanie, bo 1V pali najwięciej z wszystkich 1.6 td
Może trochę odbiegając od tematu. Co byście polecili z diesli które chodzą tak do ok 10kPLN nie musi być koniecznie VAG ale jak na razie tylko VW docierałem (golf II i Vento)
Mercedes 2.5 turbo - najlepiej w manualniej skrzyni, automat chodź bardzo wytrzymały ma tylko 4 biegi i utrudnia tuning silnika.
Silnik ma 5 cylindrów, 125KM, po dwa zawory na cylinder. Jest to diesel o średniowiecznej wręcz konstrukcji - pośredni wtrysk paliwa i pompa rzędowa, 0 elektroniki, ale dzięki temu jest pancerny i ma duże rezerwy mocy, a przy tym spala nieco ponad 6l/100km na trasie (w W124).
Niestety jest też pare przeciw, mianowicie mercedesy mają zazwyczaj kosmicznie przebiegi (chociaż jak auto będzie miało 300 000 to nie trzeba się go bać, środek powinien być jak nowy), do tego blacha jest słaba, a w samym silniku trzeba wybadać pompę podciśnienia, bo ma łożysko kulkowe, które jak się wysypie potrafi zniczyć silnik.
Silnik ma 5 cylindrów, 125KM, po dwa zawory na cylinder. Jest to diesel o średniowiecznej wręcz konstrukcji - pośredni wtrysk paliwa i pompa rzędowa, 0 elektroniki, ale dzięki temu jest pancerny i ma duże rezerwy mocy, a przy tym spala nieco ponad 6l/100km na trasie (w W124).
Niestety jest też pare przeciw, mianowicie mercedesy mają zazwyczaj kosmicznie przebiegi (chociaż jak auto będzie miało 300 000 to nie trzeba się go bać, środek powinien być jak nowy), do tego blacha jest słaba, a w samym silniku trzeba wybadać pompę podciśnienia, bo ma łożysko kulkowe, które jak się wysypie potrafi zniczyć silnik.
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 11:07 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Widzę że masz zacięcie sportowe !!Wachcio pisze: Może trochę odbiegając od tematu. Co byście polecili z diesli które chodzą tak do ok 10kPLN nie musi być koniecznie VAG
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości




