
mity i kity czyli problemy z silnikami tdi???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
mity i kity czyli problemy z silnikami tdi???
Znajomy nosi się z zamiarem kupna diesla (1,9) mk3 lub seata ibizy (rocznikami 97-99) zaprzyjażniony mechanik odradził mu kupno silnika  tdi ze względu na awarie turbin i duże koszty naprawy. Jak to jest z tą awaryjnością?? tdi czy sdi?? pozdr 
			
													
					Ostatnio zmieniony wt mar 14, 2006 19:11 przez Psitotito, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- 
				Gitner
- VW Baron 
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Re: mity i kity czyli problemy z silnikami tdi???
Ze wsi ten mechanik? Czy on same zuki i nysy naprawial? A moze ten znajomy zapowiedzial ze ten mechanik bedzie mu serwisowal to auto? Zalecam zmiane mechanika.. Koszty napraw duze nie sa, turbina siada z winy zlego uzytkowania auta.. TDI czy CDI? TDI to VW a CDI to mercedes..Psitotito pisze:zaprzyjażniony mechanik odradził mu kupno silnika tdi ze względu na awarie turbin i duże koszty naprawy. Jak to jest z tą awaryjnością?? tdi czy cdi?? pozdr
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .  
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
						Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Re: mity i kity czyli problemy z silnikami tdi???
z tą awaryjnością turbiny to MIT , przerabiałem i wałkowałem już ten temat – ona może wytrzymać tyle ile silnikPsitotito pisze:Znajomy nosi się z zamiarem kupna diesla (1,9) mk3 lub seata ibizy (rocznikami 97-99) zaprzyjażniony mechanik odradził mu kupno silnika tdi ze względu na awarie turbin i duże koszty naprawy. Jak to jest z tą awaryjnością?? tdi czy cdi?? pozdr
co do kosztów to regeneracja turbiny, wraz z jej wymianą to gdzieś około 1000 zł
żywotność turbiny w dużym stopniu zależy od tego jak silnik był użytkowany, dla przykładu ja mam golfa 3 TDI , przebieg ponad 250 000 tys i odpukać na razie wszystko OK.
poczytaj w necie o turbinach – ja z całą pewnością polecam silniki Ci TDI
pozdrawiam Dominik 
KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L
						KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L
- zaprzal
- VW Baron 
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
w zaleznosci od modelu tdi, ale turbo mozna czasem kupic nowe za ok.1200, regeneracja chyba ok.800 w zaleznosci od klienta i zakladu, czasami pewnie taniej  uzywane mozna jeszcze taniej ale nie wiadomo czy jest sens.
 uzywane mozna jeszcze taniej ale nie wiadomo czy jest sens.
a poza tym to MIT, tak jak Gitner, powiedzial, pewnie mechanik ze wsi i nie bedzie umial nic zrobic to gada bzdury. Gdyby sie psuly to kto by te auta chcial produkowac? Jak dla mnie TDI to jeden z lepszych silnikow
			
													 uzywane mozna jeszcze taniej ale nie wiadomo czy jest sens.
 uzywane mozna jeszcze taniej ale nie wiadomo czy jest sens.a poza tym to MIT, tak jak Gitner, powiedzial, pewnie mechanik ze wsi i nie bedzie umial nic zrobic to gada bzdury. Gdyby sie psuly to kto by te auta chcial produkowac? Jak dla mnie TDI to jeden z lepszych silnikow
					Ostatnio zmieniony wt mar 14, 2006 20:43 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									TDI ma takie same problemy jak inne furaki, głównie elektronika. turbiny mają inną konstrukcje niż te stare ale parametry podobne, tylko lepiej podane. głupoty chopek gada, olej odpowiedni i w wystarczającej ilości, bez zbędnych głoopot i przy przestrzeganiu zasad jakie rządzą doładowanymi silnikami i lata bedzie jeszcze jeździł. a co do SDI...hmm jak jeździ tylko po mieście to niech se kupi, bo to idealny samochodzik na zakupy ale w trasie można go zamęczyć.
			
									
									viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
						Siniki TDI to bardzo dobre, oszczędne i przy tym dynamiczne silniki. Tak na przykład kolega ma Toyotę Coorollę z silnikiem chyba Peugeota (lub innego Francuza) i w porównaniu z moim Golfem wychodzi jak substytut samochodu. A co do trwałości i usterkowości to nie odkryję Ameryki jeżeli stwierdzę, że zależy to od dbałości o auto.
			
									
									- 
				Gitner
- VW Baron 
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Dzieki dziurom w asfalcie to fele i opony padaja...Per pisze:A co z przepływomierzami ponoć szybko padają dzięki dziurawym drogom
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .  
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
						Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości
 
  










 :)))) pozdro
:)))) pozdro