 ale szukać reszty to tak jak piszesz ze lepiej kupić w org rallye... kiedys na allegro było tego troche teraz ... wcale....
  ale szukać reszty to tak jak piszesz ze lepiej kupić w org rallye... kiedys na allegro było tego troche teraz ... wcale....a tak apropo napędów od passata by nie podeszły z belką?
Moderatorzy: G0 Karcio, BARANMC1, VIP

No nie wiem... front spokojnie można kupić na ebay'u, tylko przez ostatni kilka miesięcy ceny podskoczyły dwukrotnie, ale to szczegół... w PL przecież też można kupić, a więc nie przesadzajmy z frontami... ciężej kupić zdrowy silnik 1H, teraz spokojnie też na dwa miałbym namiary do kupienia, ale ciężko o igłę... poza tym nie musi być od razu 1H, większość i tak miała PG.pawel23sruba pisze:wiem gdzie możesz kupić silnik 1H, front ciężej,
 
  
 

 a teraz tylko dobrodziejstwa serwisów aukcyjnych.
 a teraz tylko dobrodziejstwa serwisów aukcyjnych.

No czyli parę bardzo drogich elementów miałeś z głowy. To ogołocone Rallye z allegro to inna sprawa. No ale przecież nie ma co gadać. Jak ktoś chce odbudowywać Rallye na igłe musi mieć dużo $$$. No chyba, że małymi krokami przez 5 latxxMAXIMxx pisze:Ja nie jestem przesadnie bogaty i udało mi się odbudować Rallye ze stanu do złomowania... nie zmienia to faktu, że nie musiałem dokupywać tak istotnych elementów dla rallye jak środek, front czy silnik... w dodatku też mam 1H... ale też do remontu.
 
 Ale pitolisz, od jakiego czasu chcesz mieć Rallye? I nie masz nawet budy. Kup tą z allegro, przynajmniej będziesz już coś miał na początek, poza jakimiś tam fantami, które nazbierałeś.... Jak nie masz siana, to na konkretny egzemplarz i tak na razie nie będzie Ciebie stać... Gdybym ja chciał mieć bardzo bardzo Rallye, a nie miałbym kasy na kupno lepszego egzemplarza, brałbym to z allegro bez zawachania. W takim projekcie pośpiech wskazany być nie musi... Skąd wiesz jaki będzie stan twojego portfela za rok, dwa?!Pozdrpawel23sruba pisze:ps. zapomniałbym dodać, jestem typowym przykładem zaczynania projektu bez pieniędzy, więc jak ktoś będzie coś robił to niech się zastanowi wcześniej
 Lakierowane rallye jest akurat plusem bo jak się lakieruje taką budę to już na profesce dbając o każdą jedną rdzewkę i każde jedno wgniecenie. Nie bitych aut nie ma na świecie. Na VwVortexie jest jedno rallye, któremu właściciel zaserwował darcie całej perforacji nadwozia i podwozia. Piękne nie było, ale jest śliczne.
  Lakierowane rallye jest akurat plusem bo jak się lakieruje taką budę to już na profesce dbając o każdą jedną rdzewkę i każde jedno wgniecenie. Nie bitych aut nie ma na świecie. Na VwVortexie jest jedno rallye, któremu właściciel zaserwował darcie całej perforacji nadwozia i podwozia. Piękne nie było, ale jest śliczne.Tak, dzisiaj się dowiedziałem właśnieTAZ pisze:On ponoć ma rallye tylko nikomu nie chce pokazać.
 
 Moim zdaniem szeroka stal nie pasuje do Rallye ani trochę.xxMAXIMxx pisze:btw: widział ktoś kiedyś Rallye na szerokiej stali? Tak się zastanawiam nad nowymi felami...


Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości