bradley pisze:Adamm pisze:ArkY, doladowanie z bypasem powinno byc 0.5 bara czyli jakies 1500 mbar u Ciebie lapie prawie seryjne doladowanie 0,8 bar
Auto wyglada, ze jest po jakims czipie, wiec doladowanie IMO moze byc ciut wieksze z bajpasem. 
 
tak jest po chip'ie to chyba widać po ciśnieniach zadanych, które pochodzą z wgranych map z tego co się orientuję, ale skoro n75 był odłączony to nie powinno mieć znaczenia - nie ma sterowania doładowaniem, więc powinien zachowywać się jak seryjny i doładowywać +0,5Bar'a z tego co piszecie
bradley pisze:[ Dodano: 29 Gru 2009 18:14 ]
No chyba, ze ktos faktycznie bawil sie sztanga i ja za bardzo wkrecil przez co masz wyzsze cisneinie niz zadane.
czyli to by była pierwsza rzecz do zrobienia teraz - przykręcić sztangę, aby doładowywało +0,5Bar, przy okazji wymienie przewody jak nie będą wyglądały za dobrze. Dzięki za wskazówki  
 [ Dodano: Sro Gru 30, 2009 00:45 ]
 
[ Dodano: Sro Gru 30, 2009 00:45 ]
uhh odpowiedziałem na posty ze str. 1 teraz dopiero widzę ze str2 
[ Dodano: Sro Gru 30, 2009 00:49 ]
bradley pisze:A daj jeszcze grupe 8 z ciekawosci. Jak ograniczenie momentu jest wywalone w kosmos to to raczej niemiecki soft bo oni takie dziwne pisza.
ok zrobię też 008 przy okazji 
[ Dodano: Sro Gru 30, 2009 00:53 ]
DANIEL LHR pisze:ktos  koksu  dowalil  i  przez  to  troche jest  nieco  wyzsze   cisnienie  z  otwartym  baypasem
możesz bardziej rozjaśnić co by mogło byc jeszcze grzebnięte? Bo zbiera się dosyć ładnie nawet na tym bypassie, jak jechałem seryjnym 1z kolegi to wydawał mi sie jakiś zamulony