Z grubsza można z tym że nie wiadomo czy wszystkie bo nawet pobór pradu przez jedną świecę jest dość znaczny i wynosi ok 10-12 amper a przy takim poborze też ci lamka w kabinie trochę ciemniej świeciMIT pisze:A czy po tym,ze światło w kabinie staje się jaśniejsze , w chwili wyłączenia się przekaźnika od grzania świec, można stwierdzić że są one sprawne?
grzanie świec!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :) 
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
					Ostatnio zmieniony czw gru 17, 2009 23:58 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
						- Kris-THC
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 595
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Bez sensu!!! Na wszystkich sprawnych też oświetlenie wnętrza słabnie bo rośnie pobór prądu, to żadna wskazówka. U mnie przy -10 auto pali od strzała a świec nie zmieniałem. Fakt chwilę słychać jakby strzały w mój hardcorowy wydech i niebieskawe kłęby dymu ale to raczej norma, a po 5 sekundach auto mruczy aż miło i dymienie ustaje. Od paru dni gdy nastały mrozy odbieram po kilka telefonów dziennie z opisem odpalania takim jak w moim przypadku i zazwyczaj są to auta młodsze o jakieś 6-7 lat na pompkach i ludzie dzwonią osrani że dymi z wydechumunior pisze:Z grubsza można z tym że nie wiadomo czy wszystkie bo nawet pobór pradu przez jedną świecę jest dość znaczny i wynosi ok 10-12 amper a przy takim poborze też ci lamka w kabinie trochę ciemniej świeci
 choć auto odpaliło od strzała. Dawkę startową mam fabryczną a dawkę w 001 zmniejszyłem, mimo mrozów spalanie spadło znacznie ale to pewnie za sprawą zawalidróg na letnich oponach  :green_fuck:
 choć auto odpaliło od strzała. Dawkę startową mam fabryczną a dawkę w 001 zmniejszyłem, mimo mrozów spalanie spadło znacznie ale to pewnie za sprawą zawalidróg na letnich oponach  :green_fuck:Koledzy, ja u siebie w ibizie atd mam coś dziwnego i nie wiem jak to sklasyfikować i o co dokładnie spytać?
Świeczki mi grzeją dobrze ale po przekręceniu kluczyka na "rozruch" nic się nie dzieje! cisza i motor nie kręci! dopiero jak pokręcę kluczykiem 2-3razy to pali od strzała! Ktoś mógłby podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? w dodatnich temperaturach wszystko było ok! domyślam się że coś z elektryką ale nie wiem gdzie zacząć poszukiwania, może masa??
			
									
									Świeczki mi grzeją dobrze ale po przekręceniu kluczyka na "rozruch" nic się nie dzieje! cisza i motor nie kręci! dopiero jak pokręcę kluczykiem 2-3razy to pali od strzała! Ktoś mógłby podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? w dodatnich temperaturach wszystko było ok! domyślam się że coś z elektryką ale nie wiem gdzie zacząć poszukiwania, może masa??
- 
				GRINGO
- Nowicjusz 
- Posty: 18
- Rejestracja: pn paź 27, 2008 11:14
- Lokalizacja: Brzeg Dolny / Wrocław
- Kontakt:
Witam kolegów 
Widze że nie jestem sam z problemami rozruchowymi w mrozy 
 
To jest moj pierwszy TDI i nie wiem juz co robic, jak temperatura zbliża się do zera to moj golf bardzo ciężko odpala. To jest silnik AHF. Wymienilem świece,wymieniłem akumulator i ustawiłem kąt wtrysku i dalej pipa czy jest możliwa korekta dawki rozruchowej na zimnym silniku? jeśli tak to bylbym wdzięczny gdyby ktoś z wrocławia albo okolic podał mi namiar na kogoś kto ma pojęcie o tym.
  czy jest możliwa korekta dawki rozruchowej na zimnym silniku? jeśli tak to bylbym wdzięczny gdyby ktoś z wrocławia albo okolic podał mi namiar na kogoś kto ma pojęcie o tym.  
Juz powoli trace siły do tego auta....a może to wina rozrusznika? bo auto nie pali od kopa tylko trzeba go kręcić i kręcić .... a jak odpuszcze i zakręce drugi raz to pali...
Z góry dzieki
			
									
									
Widze że nie jestem sam z problemami rozruchowymi w mrozy
 
 To jest moj pierwszy TDI i nie wiem juz co robic, jak temperatura zbliża się do zera to moj golf bardzo ciężko odpala. To jest silnik AHF. Wymienilem świece,wymieniłem akumulator i ustawiłem kąt wtrysku i dalej pipa
 czy jest możliwa korekta dawki rozruchowej na zimnym silniku? jeśli tak to bylbym wdzięczny gdyby ktoś z wrocławia albo okolic podał mi namiar na kogoś kto ma pojęcie o tym.
  czy jest możliwa korekta dawki rozruchowej na zimnym silniku? jeśli tak to bylbym wdzięczny gdyby ktoś z wrocławia albo okolic podał mi namiar na kogoś kto ma pojęcie o tym.  Juz powoli trace siły do tego auta....a może to wina rozrusznika? bo auto nie pali od kopa tylko trzeba go kręcić i kręcić .... a jak odpuszcze i zakręce drugi raz to pali...
Z góry dzieki
- munior
- Forumowy spamer :) 
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Co w tym takiego jest bez sensu?Przecież napisałem że po tym jak przygasa lampka w środku z grubsza można ocenić że w ogóle grzeją ,a nie czy są wszyskie dobreKris-THC pisze:Bez sensu!!! Na wszystkich sprawnych też oświetlenie wnętrza słabnie bo rośnie pobór prądu, to żadna wskazówka.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
						- Kris-THC
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 595
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Spoko, chodzi o to że nawet gdy świeca pobiera prąd nie znaczy że jest sprawna.munior pisze:Kris-THC napisał/a:
Bez sensu!!! Na wszystkich sprawnych też oświetlenie wnętrza słabnie bo rośnie pobór prądu, to żadna wskazówka.
Co w tym takiego jest bez sensu?Przecież napisałem że po tym jak przygasa lampka w środku z grubsza można ocenić że w ogóle grzeją ,a nie czy są wszyskie dobre
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Witam. Niedawno kupiłem mk4 TDI i jak jest zimny silnik i przekroczy powiedzmy 2500obr to cyknie jakiś przekaźnik pod nogami światła przygasną a jak puszczę gaz to znowu cyknie światła świecą mocniej czyli włącza się jakieś źródło poboru mocy. Czy to normalne objawy ? Auto dzisiaj przy -13 po 5s podgrzaniu świec odpaliło od strzała bez dymu czy innych objawów co mnie cieszy  
			
									
									
Sebastian
						A ta wypowiedz mnie nieco dziwi. Z racji z ez zamilowania jestem elektrykiem i elektronikiem to nie moge sie zbytnio z tym zgodzic. Swieczka ma stosunkowo gruby drut i sporo pradu ciagnie oraz tez dosc duzo energii cieplnej wydziela wiec nie ma takiej opcji zeby ciagnela prad nie grzala sie. Owszem podobna sytuacja moe miec miejsce w zarowce ze wlokno sie oderwie od drucika i jak umiejetnie pokrecimy zarowka to wlokno dotknie do drucika i zamknie obwod i zaswieci. Moze nawet zgrzac sie ze soba i swiecic dalej. Jednak zarowka ma mniejsa moc oraz temp. Niema takiej opcji zeby to mialo miejsce w swieczkach zarowych. Owszem uszkodzona swieczka zarowa moze wykazywac przejscie na mierniku ale podpieta pod prad 12V nie grzac sie lecz prad ten poplynie tylko w momencie zamkniecia obwodu i zaraz przestanie plynac.Spoko, chodzi o to że nawet gdy świeca pobiera prąd nie znaczy że jest sprawna.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						Panowie nie ma co gdybać, bo idą jeszcze większe mrozy!. Czy Grzeją czy nie grzeją spalone itp. Ja tez myslalem ze mam kont zle ustawiony bo wymieniano rozrząd , i byłbym kilkadziesiąt zl w plecy . Wreszcie ojciec mnie zmobilizował kontrolka za 3zeta i 7min roboty! I co??? 3 świeczki spalone!!! zakupiłem beru za 37żl szt i odpala od strzału.. . Wcześniej przegląd rozrusznika nowy Aku. Wiem że znajdą sie tacy co powiedzą że tą probówką to nie tak do końca ,lepiej miernik itp. Tez mam miernik . Ale jak jest spalona świeca , to nie świeci próbnik i basta!! .. A próbnik 12V można kupić o każdej porze dnia i nocy! I zrobić samemu diagnozę w kilka minut. Bo teraz hipermarkety sa czynne całą dobę! Mam jeszcze inne rozwiązanie dla tych opornych.. Podjechać do elektryka on teraz ma kupę roboty[rozruszniki altki itp] Wiec umówi nas na termin! Stracimy czas,nerwy a elektryk zmierzy w kilka minut i skasuje 50 żł albo więcej i podpowie że spalone!!wesol pisze:Swieczka ma stosunkowo gruby drut i sporo pradu ciagnie oraz tez dosc duzo energii cieplnej wydziela wiec nie ma takiej opcji zeby ciagnela prad nie grzala sie.
 Wybór należy zawsze do Ciebie!! http://moto.allegro.pl/item823752672_te ... od_ss.html
  Wybór należy zawsze do Ciebie!! http://moto.allegro.pl/item823752672_te ... od_ss.htmlZawsze może być Ciut  Ciut więcej!!!
						Niektóre tdi miały grzałki do podgrzewania płynu chłodniczego chociaż świece żarowe też przez pewien moment pracują na zapalonym silnikusebastian1901 pisze:Witam. Niedawno kupiłem mk4 TDI i jak jest zimny silnik i przekroczy powiedzmy 2500obr to cyknie jakiś przekaźnik pod nogami światła przygasną a jak puszczę gaz to znowu cyknie światła świecą mocniej czyli włącza się jakieś źródło poboru mocy. Czy to normalne objawy ? Auto dzisiaj przy -13 po 5s podgrzaniu świec odpaliło od strzała bez dymu czy innych objawów co mnie cieszy
casylimi, konkretnie świece żarowe . Montowane tu..Oznaczenie nr.8 http://forum.vwgolf.pl/files/1_619.jpg I przekaxnik tych swiec jest w czarnej skrzynce w komorze silnika.. Owszem nie wszystkie modele posiadają ta opcje!casylimi pisze:Niektóre tdi miały grzałki do podgrzewania płynu chłodniczego
Natomiast Kol. sebastian1901, slyszy przekaxnik pod konsolą od świec żarowych silnika . I jest to Nr. przekaxnika 103 i tak ma byc Jest OK

Zawsze może być Ciut  Ciut więcej!!!
						już próbowałem tego, miałem tak w mk3 i po wymianie kostki pomogło! ale niestety tutaj nie ma wpływu ruszanie kluczykiem na boki. masa jest ok, klemy też ale ciągle coś go trzyma:( nie za każdym razem! po przekręceniu nawet nie przygasa światełko, nie ma poboru prądu, więc coś musi trzymać przed rozrusznikiem. no ale co?Shmatan pisze:podniesiesz kluczyk bardziej do góry czy na bok
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości









