1.3 wielopunkt dużo pali(ciągłe ssanie)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
hm... czekaj mam jeszcze jeden pomysl.... zebys nie zrobil tak jak ja, kiedys ten czujnik wymienilem i kupa dalo ale objawy nie byly takie. Mozliwe ze jak odpinasz czujnik to komputer przechodzi w tryb awaryjny i dlatego wyrownuje, sprobuj np. sonde odlaczyc i zobacz czy wtedy bedzie dobrze. Sonda ma wtyczke przy kolektorze ssacym. Sa tam trzy wtyczki, jedna chyba +, druga czujniki cisnienia oleju w glowic i trzecia wlasnie od sondy lambdy, jest chyba 3-pinowa i pewnie najblizej grodzi (najdalej od ciebie stojac przed samochodem). Sprobuj ja odpiac i zobacz czy sie cos zmieni.
			
									
									[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
						[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
- Sebastian Brzeziński
 - Nowicjusz

 - Posty: 43
 - Rejestracja: czw maja 26, 2005 23:29
 - Lokalizacja: Inowrocław
 - Kontakt:
 
ja bym sprawdzil:
zaplon
czujnik ssania
termostat
sonde lambda ( jakims miernikiem analogowym podobno mozna, wpiac sie w przewody)
oczywiscie termostat tylko wahlera koszt ok 60zl
			
									
									zaplon
czujnik ssania
termostat
sonde lambda ( jakims miernikiem analogowym podobno mozna, wpiac sie w przewody)
oczywiscie termostat tylko wahlera koszt ok 60zl
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
						Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
suchy1988, najpierw odłącz sondę i próbuj wyregulować wolne obroty i skład mieszanki. Chyba że są te obroty bardzo wysokie (jakie masz?) to najpierw zawór podnoszący obroty na zimnym silniku do sprawdzenia, wszystko jest na forum opisane
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 108 gości
