Otóż. Rano gdy sobie podchodze do mojego pieknego golfika II 1.8 pali dosłownie na "dyg" , a jak sie go zostawi na jakies 4 5 godzin to wtedy cza go dosc dlugo na rozruszniku kręcic. Znowusz po 10 godzinach znowu na dyg
[mk2]Dlaczego na zimnym lepiej pali niz na cieplym ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2]Dlaczego na zimnym lepiej pali niz na cieplym ?
witam to moj 1 post 
 ale mam dosc ciekawy problem i nie wiem jak sobie z nim poradzic.
Otóż. Rano gdy sobie podchodze do mojego pieknego golfika II 1.8 pali dosłownie na "dyg" , a jak sie go zostawi na jakies 4 5 godzin to wtedy cza go dosc dlugo na rozruszniku kręcic. Znowusz po 10 godzinach znowu na dyg
 ktos moze mial podobny porblem albo wie co jest grane ? z gory dziekuje 
			
													Otóż. Rano gdy sobie podchodze do mojego pieknego golfika II 1.8 pali dosłownie na "dyg" , a jak sie go zostawi na jakies 4 5 godzin to wtedy cza go dosc dlugo na rozruszniku kręcic. Znowusz po 10 godzinach znowu na dyg
					Ostatnio zmieniony sob lut 25, 2006 12:25 przez Szanklot, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 68 gości

