[mk2] JP - czy powinno dmuchać po odkręceniu korka??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2] JP - czy powinno dmuchać po odkręceniu korka??
Jak w temacie jak być powinno. jak jest u was??
[url=http://www.toyotaklub.org.pl]TKP[/url]
troche tak, bo pod pokrywe jest podłączona odma. ale żeby nie była wichura 

viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
oczywiście silnik jak jest w super stanie to nie powinien dmuchać, chociaż tu akurat taka konstrukcja jest, że odpowietrzenie skrzyni korbowej jest własnie pod pokrywe zaworów. jak otworzysz korek i leci lekki dymek to nie ma paniki. ale jak mocno dmucha ( że np olej pryska ) to nie jest dobrze. w tych silnikach ważniejsze jest żeby w ogóle nie dmuchało z rurki bagnetu
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
No z bagnetu nic a nic nie dmucha tylko z tego korka mnie tu przeciąg się robi
No i co ciekawe - auto nic a nic nie kopci a jakby miał przedmuch to raczej gdześ tam powinien
No i co ciekawe - auto nic a nic nie kopci a jakby miał przedmuch to raczej gdześ tam powinien
Ostatnio zmieniony pn mar 06, 2006 14:48 przez Kryspin, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.toyotaklub.org.pl]TKP[/url]
olej to pryska nawet w idealnym silniku jak nie ma osłonki na wałek.Cinek pisze:oczywiście silnik jak jest w super stanie to nie powinien dmuchać, chociaż tu akurat taka konstrukcja jest, że odpowietrzenie skrzyni korbowej jest własnie pod pokrywe zaworów. jak otworzysz korek i leci lekki dymek to nie ma paniki. ale jak mocno dmucha ( że np olej pryska ) to nie jest dobrze. w tych silnikach ważniejsze jest żeby w ogóle nie dmuchało z rurki bagnetu
Tak ma byc.To jest normalny objaw w 1,6 ponieważ nie posiada zewnętrznego odpowietrzania misy olejowej (tak jak ma to miejsce w 1,9 i 1,9tdi).Kryspin pisze:A jako ciekawostak dodam że dmucha z korka na wolnych obrotach, przy przegazówce przestaje dmuchać.
Jeżeli przy nagrzanym silniku dmucha chłodnym powietrzem (bez zabarwienia!) to wszystko w 100% ok.Jeżeli powietrze jest gorące i ma ciemne zabarwienie to kłania się wymiana uszczelniaczy zaworów ,a w skrajnych przypadkach polerowanie gniazd zaworów lub spawanie pęknięc między nimi.
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości