Nie da rady odkręcić wtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- grandi
- Lord GTI

- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Wiem że kolega dokręcał z przedłużką bez momętu iprzebił się do cylindra i musiał tulejować
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
lukaszz1789
- Mały gagatek

- Posty: 71
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:47
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
koledzy u mnie była taka sytuacja w mk1 1,5d wtrysk był tak zapieczony że głowica pękła przy gnieździe wtrysku nie było rady spawanie + nowa uszczelka i śmigał dalej ale próbowałem wszystkiego zanim go odkręciłem na chama odrdzewiacze itp ... nawet podgrzewanie przy odkręcaniu nie pomogło kręciłem z przedłużką z rury bo nie było innej rady było tyle nagaru że odpadła zewnętrzna część gniazda wtrysku 
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
z moją głowicą by też tak było i to na trzech zaworach ale mechanik doradził ocet i pomógłNeoarti pisze:koledzy u mnie była taka sytuacja w mk1 1,5d wtrysk był tak zapieczony że głowica pękła przy gnieździe wtrysku nie było rady spawanie + nowa uszczelka i śmigał dalej ale próbowałem wszystkiego zanim go odkręciłem na chama odrdzewiacze itp ... nawet podgrzewanie przy odkręcaniu nie pomogło kręciłem z przedłużką z rury bo nie było innej rady było tyle nagaru że odpadła zewnętrzna część gniazda wtrysku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości
