Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.
	Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 kubUS777
- Nowicjusz
  
- Posty: 15
- Rejestracja: wt lip 07, 2009 00:13
- Lokalizacja: CZEWA
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kubUS777 » ndz lis 01, 2009 20:53
			
			
			
			
			ja mam glebe w moim mk2 -40/-40 i koła 15"  

 i już jechałem z kompletem oraz załadowanym bagażnikiem w rezultacie 2razy piknął no cóż polskie drogi  

 na 14" głowa spokojna  

 no chyba że ktoś ma ABSa to 15" min i max zarazem 

 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								rysiek07							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 752
- Rejestracja: sob kwie 25, 2009 13:55
- Lokalizacja: świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rysiek07 » pn lis 02, 2009 11:54
			
			
			
			
			witam!nie moge sie zdecydowac na zawias do mojego mk2 nie wiem czy zalozyc -40/40 czy -60/40 albo -60/60 poniewaz duzo jezdze a mam golfa na waskim zderzaku i szeroka dokladka felgi 14" 6J ET 38 opony 185/55/14 i nie chce zeby dokladka obcierala.bede wdzieczny za porade 

KUPIĘ:
Błotniki przód MK2 zdrowe/proste
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								A r t u r							
- ,
  
- Posty: 1583
- Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
- Lokalizacja: Garwolin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: A r t u r » pn lis 02, 2009 12:52
			
			
			
			
			ja noszę się z zamiarem wymiany opon , zimno więc już trzeba, na zimę mam alusy 15 cali 6j, nie pamiętam et, ale koło jest dosyć schowane w nadkole, myślę nad zakupem dystansów przelotowych np 17 -20 mm na tył, co o tym myślicie, czy na zimę ma to jakiś sens?, raczej chodzi mi o wygląd , no ale trakcję też powinno poprawić,
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								luki07							
- _
  
- Posty: 2664
- Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
- Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: luki07 » śr lis 04, 2009 10:25
			
			
			
			
			Kowal_ pisze:luki07 pisze:bez wyciagania nadkoli czy z wyciagnietymi Kowal_
a co to za sztuka wyciągnąć nadkola i włożyć szerokie koło? 
luki07 pisze:wlasnie dla mnie "lansowaniem" a raczej glupota jest zakladanie kolek 9 cali bez wyciagania nadkoli na auto z gwintem ktore wiadomo przy wiekszych nierownosciach beda tarly i pozniej gadanie "bo ten gwint jest za miekki bo mi tyl dobija na nierownosciach"
Bzdura. Poczytaj sobie posty Kri$, chociaż jeden, który 
miał i wie o czym mowa. 
A ja podam prosty przykład również z autopsji - Steffan BCW 5-Stern 14x9" ET10, 225/40/14. Golf kolegi z tyłu ma wycięte ranty nadkoli, gwint TA. Ja gwint FK, nadkola nieklepane, ani nie wycięte i mogę spuścić niżej i normalnie jeździć pomimo, że nadkola nieruszane (a daje to na prawdę sporo), mu natomiast takie coś przy większej nierówności potrafi przytrzeć. 
luki07 pisze:Kri$ czy zakladajac na auto kola ktore nie mieszcza sie oczekiwales ze nie bedzie Ci tarlo?
Jak to się nie mieszczą, Steffany wyżej nawet nie wystawały mi poza obrys samochodu (pakiet G60). Powiedz mi gdzie jest jakikolwiek sens kupowania szerszego koła po to żeby poszerzać auto i koło się 
nadal chowało i nie wypełniało nadkoli tak jak się tego oczekuje?
wiec albo zakladasz szeroki felunek zeby miec i godzisz sie z tym ze bedzie przycieralo
To co piszesz jest totalnie bez sensu.
 
1.sztuka wlasnie nie jest zalozyc szerokie kolo, takie zeby wystawalo, sztuka jest przekonac Policjanta ktory Cie zatrzyma zeby nie zabral dowodu lub przysolil mandatem, ale skoro masz wiecej kasy jak rozumu jezdzij sobie i na 10 calach mi to zwisa
2.kazdy gwint idzie utwardzic w ten lub inny sposob
3.to nie zaden bezsens bo nawet majac twardy gwint przy pelnym aucie a czasem tak jest i tak Ci bedzie obcierac zwlaszcza na naszych polskich dziurawych drogach
tyle mojej pogawedki z Toba
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Kri$							
- Forum Master
  
- Posty: 1112
- Rejestracja: śr paź 31, 2007 15:00
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kri$ » śr lis 04, 2009 13:06
			
			
			
			
			luki07 pisze:1.sztuka wlasnie nie jest zalozyc szerokie kolo, takie zeby wystawalo, sztuka jest przekonac Policjanta ktory Cie zatrzyma zeby nie zabral dowodu lub przysolil mandatem, ale skoro masz wiecej kasy jak rozumu jezdzij sobie i na 10 calach mi to zwisa
Pare razy mnie zatrzymywali na szerokiej feldze i zawsze przyczepiali sie tylko do ciemnych szyb, na wystajace felgi nawet nie zwracali uwagi 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 tomwol20
- Mały gagatek
  
- Posty: 66
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 17:58
- Lokalizacja: Łódź
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomwol20 » śr lis 04, 2009 17:02
			
			
			
			
			Koledzy taka kwestia. mam tylko springi obnizajace. jakies -60/-40 przod jest wlasnie nizej. myslalem ze bedzie -40/-40... ale w czym rzecz... otoz chce poszerzyc stalaki. i moja obawa. na tyl chce dac 14x9 cali. na przod 14x8 cali. czy nie bedzie to za szeroko?? to ze przytrze troche to maly problem bo z tymi springami i ats 15x7 et20 i oponie 185x60 czasem przytarlo... a i mialem jeszcze 10mm dystans. a ranty nie klepane. gorzej jak by mialo trzec nontoper ile taka 9 calowa felga moze wystawac poza obrys mojego mk2?? felgi ktore beda poszerzane to stalaki vw et bodajze 47 ale nie pamietam dokladnie...
			
									
									
		
		
				[url=http://www.vaglodz.pl/][img]http://img59.imageshack.us/img59/497/bannerbqkopia.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								luki07							
- _
  
- Posty: 2664
- Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
- Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: luki07 » śr lis 04, 2009 18:09
			
			
			
			
			Kri$ pisze:luki07 pisze:1.sztuka wlasnie nie jest zalozyc szerokie kolo, takie zeby wystawalo, sztuka jest przekonac Policjanta ktory Cie zatrzyma zeby nie zabral dowodu lub przysolil mandatem, ale skoro masz wiecej kasy jak rozumu jezdzij sobie i na 10 calach mi to zwisa
Pare razy mnie zatrzymywali na szerokiej feldze i zawsze przyczepiali sie tylko do ciemnych szyb, na wystajace felgi nawet nie zwracali uwagi 

 
Kri$ no i cale szczescie, zawsze to pare stowek w kieszeni ale z tego co pamietam to Kawul dostal mandat  

 nigdy nie wiesz na kogo trafisz
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 adam_golf
- Nowicjusz
  
- Posty: 45
- Rejestracja: sob paź 24, 2009 00:11
- Lokalizacja: izabelin-dziekanówek
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: adam_golf » czw lis 05, 2009 18:04
			
			
			
			
			koledzy co powiecie o zawieszeniu gwintowanym V-maxx zna ktoś tą firmę??
http://www.allegro.pl/item807723294_v_m ... f_iii.html
czy może lepiej założyć zawieszenie Bilsteina B4 + sprężyny Weitecka -40mm
					Ostatnio zmieniony czw lis 05, 2009 18:11 przez 
adam_golf, łącznie zmieniany 2 razy.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Fredek84
- Nowicjusz
  
- Posty: 18
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 13:01
- Lokalizacja: Gliwice
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Fredek84 » czw lis 05, 2009 21:02
			
			
			
			
			Te zawieszenia robią furorę w Anglii i nie tylko.
Dwa lata gwarancji no i certyfikat TUV to chyba mówi samo za siebie, myślę że warto.
Z tego co się orientuję to nie ma na naszym rynku zawieszeń gwintowanych w podobnej cenie z certyfikatem TUV. No chyba, że się mylę.
Co do sprzedawcy to mogę polecić kupowałem u niego 2 miesiące temu Zawieszenie WEITEC,
zresztą też na tym forum pytałem o opinie. Mi wtedy bardzo pomogli i doradzili, nie są tacy żeby wcisnąć na siłę klientowi ciemnotę.
Pozdr. Fredek
			
													
					Ostatnio zmieniony czw lis 05, 2009 21:06 przez 
Fredek84, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								kozaafr							
- Ma gadane
  
- Posty: 167
- Rejestracja: pt mar 20, 2009 22:01
- Lokalizacja: Szczecin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kozaafr » czw lis 05, 2009 22:29
			
			
			
			
			kostia pisze:gdzie mam szukać springów 100/120? ewentualnie 120/140,wolałbym te drugie 

 a zapomniałem,do mk2.
 
A w ogóle da się gdzieś ruszyć na tym ??  

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269457&start=0]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269457&start=0[/url] 
[url=http://img693.imageshack.us/i/51647686.jpg/][img]http://img693.imageshack.us/img693/7770/51647686.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								kozaafr							
- Ma gadane
  
- Posty: 167
- Rejestracja: pt mar 20, 2009 22:01
- Lokalizacja: Szczecin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kozaafr » pt lis 06, 2009 14:43
			
			
			
			
			Bo to już ładne uziemienie  

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269457&start=0]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269457&start=0[/url] 
[url=http://img693.imageshack.us/i/51647686.jpg/][img]http://img693.imageshack.us/img693/7770/51647686.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości