Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli 

	Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: To_mas » śr lut 15, 2006 13:31
			
			
			
			
			Witam mam takie pytanie odnosie licznika w Dieslach 
Sprawa wyglada tak 
Ja mam licznik z zegarkiem a chcialbym z obrotkiem !!! Czytalem juz tu gdzies ze w 99% wystarczy wymienic licznik i bedzie dzialac i ze mozna to latwo sprawdzic patrzac czy wychodzi kabel od alternatora !! tylko ze mie tam wychodza 3 i czo to jest jeden z tych ??
Oto foto mojego alternatora od strony z kablami Prosze powiedzcie mi czy bedzei mi dzialac obrotmierz:))
			
													
					Ostatnio zmieniony śr lut 15, 2006 17:35 przez 
To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								TheBiSHoP							
- Forum Master
  
- Posty: 1024
- Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
- Lokalizacja: Rumia
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TheBiSHoP » śr lut 15, 2006 17:17
			
			
			
			
			Powiem szczerze że u mnie alternator troche inaczej wygląda i mi tu na pierwszy rzut oka brakuje wyjścia "w". Widze tu przewód prądowy, połączenie masy i wzbudzenie. Tak więc na pierwszy rzut oka kicha nie ma możliwości ale może się mylę.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: To_mas » śr lut 15, 2006 17:29
			
			
			
			
			ahaaa czyli sugerujesz ze powinien byc jeszcze jeden kabel :// hmm
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michael G60							
- Forum Master
  
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Michael G60 » śr lut 15, 2006 21:20
			
			
			
			
			A nie można wyprowadzić kabelka z alternatora jeżeli nie ma wyjścia "W" ???
			
									
									
		
		
				!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: To_mas » śr lut 15, 2006 21:24
			
			
			
			
			no walsnie ??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								kopciuch							
- Ma gadane
  
- Posty: 153
- Rejestracja: czw gru 29, 2005 21:53
- Lokalizacja: Radom
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kopciuch » śr lut 15, 2006 23:16
			
			
			
			
			Można wyprowadzić sobie kabelek .Przed diodami prostowniczymi go podłączyć do jednego z trzech uzwojeń.Ale obrotek musisz i tak mieć od diesla bo ten od benzyny bedzie przekłamywał 

A wszystko przez kobiete....:D
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: To_mas » śr lut 15, 2006 23:22
			
			
			
			
			No to ze do diesla obrote musze miec to zdazylem zauwazyc :PP a czy z tym prowadzeniem kabelka to sprawdzone ze na 100 zadziala !!:)) ??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Pan Japuk
- Ma gadane
  
- Posty: 217
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 20:49
- Lokalizacja: Lublin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Pan Japuk » śr lut 15, 2006 23:31
			
			
			
			
			Zadziała bankowo. Trzeba się po prostu wlutowac przed regulatorem napięcia. Też muszę to zrobic bo zegary mam a nie mam do czego ich podłączyc...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								kopciuch							
- Ma gadane
  
- Posty: 153
- Rejestracja: czw gru 29, 2005 21:53
- Lokalizacja: Radom
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kopciuch » śr lut 15, 2006 23:31
			
			
			
			
			własnie w taki sposób jest wyprowadzone wyjscuie w z alternatora.na wyjsciu tym jest okolło 15 V prądu zmiennego. 

 sprawdzone 

A wszystko przez kobiete....:D
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: To_mas » śr lut 15, 2006 23:35
			
			
			
			
			A no to fajnie 

) bo juz myslalem ze nici z moich planow kupna licznika z obrotkiem 

) 
[ Dodano: Sro Lut 15, 2006 22:36 ]
Tylko teraz musze szukac takiego licznika :// ostatnio bylem blisko ale mi zwineli sprzed nosa :// a niestety ludzie sobie wolaja za takie liczniki qrcze 

:/
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								kopciuch							
- Ma gadane
  
- Posty: 153
- Rejestracja: czw gru 29, 2005 21:53
- Lokalizacja: Radom
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kopciuch » śr lut 15, 2006 23:38
			
			
			
			
			ja posunąłem sie troche dalej i przystosowałem obrotek z benzyny do dieselka  
 
 
A wszyscy twierzili że sie nie da 

A wszystko przez kobiete....:D
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: To_mas » śr lut 15, 2006 23:43
			
			
			
			
			kopciuch pisze:ja posunąłem sie troche dalej i przystosowałem obrotek z benzyny do dieselka  
 no chyba sobie zartujesz 

 jak to zrobiles ?? tak z grubsza no i chyba 6 tys to Ci nie osiaga no nie ??
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								kopciuch							
- Ma gadane
  
- Posty: 153
- Rejestracja: czw gru 29, 2005 21:53
- Lokalizacja: Radom
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kopciuch » śr lut 15, 2006 23:50
			
			
			
			
			Zmontowałem sobie inną elektronikedo obrotka.Oczywiście że 6 tysiecy nie osiągnie mój dieselek ale obroty pokazuje rzeczywiste.
A schemacik z artykułu z jakiejś gazetki wziąłem.Pokazałbym ale nie wiem jak to zdjecie skanu artukułu wkleić do posta
			
									
									
		
		
				A wszystko przez kobiete....:D
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: To_mas » śr lut 15, 2006 23:54
			
			
			
			
			musisz nacisnac odpowiedz ! i tam jest gdzies takie teges pod miejscem na pisanie do dodawania zalacznikow i tam sie to robi 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości