 
  
  
 to dopiero negatyw

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP



Odpowiedz w pelni wyczerpującaTo_mas pisze:to sie robi jak chcesz szybciej wymieniać opony na nowekler_b pisze:na czym to polega chlopaki, może to ktoś wyjaśnić?





no dobra a co z oponą po drugiej stronie w tym samym zakręcie? wcale nie lapie podloża??reloo pisze: jak widać, przy negatywie, na zakrecie opona moze miec powierzchnie kontaktu z nawierzchnia zblizona do tej, przy normalnych nastawach przy jezdzie na wprost
 
  przy tej samej sile odsrodkowej auto z normalnym ustawieniem bedzie zachowywało mniejszą stycznosc z podłożem (stycznosc obu opon)i będzie szło w bok(poślizg), w porownaniu ze stycznoscią calej opony jednej str w negatywie,a drugiej wcale. to tak jakbys pchał auto z boku. które auto poleci pierwsze na dach? mysle ze z tym całym negatywem ;)to tak wg mnie na chlopski rozum.
 przy tej samej sile odsrodkowej auto z normalnym ustawieniem bedzie zachowywało mniejszą stycznosc z podłożem (stycznosc obu opon)i będzie szło w bok(poślizg), w porownaniu ze stycznoscią calej opony jednej str w negatywie,a drugiej wcale. to tak jakbys pchał auto z boku. które auto poleci pierwsze na dach? mysle ze z tym całym negatywem ;)to tak wg mnie na chlopski rozum.Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości