Zmiana pompy - jaka podejdzie??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zmiana pompy - jaka podejdzie??
Witam. Mój znajomek zmienił w swoim mk2 (PR 90KM) silnik na KR i hamulce 256mm. Została mu pompa z serwem z RP-ka i autko słabo hamuje. Czy podejdzie np. pompa z serwem od PF-a 107KM, czy musi koniecznie być coś mocniejszego?? Za odpowiedzi z góry dzękuje.
			
									
									Był mk2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=164777
						- Tomasz Mk 1
- Nowicjusz 
- Posty: 25
- Rejestracja: pn kwie 10, 2006 15:19
- Lokalizacja: Łódź
SERWO
Witaj
KR to poważny silnik(139 km)wierć dajcie sobie spokój z tym Serwo od PF – 107 km i wrzucicie duże Serwo od KR lub jak podejdzie to od jakiegoś TDi
Pompy chyba tez maja inne tłoki co do tego nie jestem pewien obecnie na 100%
			
									
									KR to poważny silnik(139 km)wierć dajcie sobie spokój z tym Serwo od PF – 107 km i wrzucicie duże Serwo od KR lub jak podejdzie to od jakiegoś TDi
Pompy chyba tez maja inne tłoki co do tego nie jestem pewien obecnie na 100%
TomKarlo Mk1
						- Leon_Wechtel
- Forum Master 
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
panowie ...cała tajemnica tkwi w pojemności serwa a więc puszki a pompa jet na drugim miejscu.
ja mam pompę z GTI 16V i jest identyczna z tą która była ale serwo jest 1,4 większe od tego z 1,6 i hamuje tak mocno ,że na mokrym boję się hamulca do końca wciskac bo od razu koła blokuje ! 
 
[ Dodano: 12 Wrz 2009 18:11 ]
panowie ...cała tajemnica tkwi w pojemności serwa a więc puszki a pompa jet na drugim miejscu.
ja mam pompę z GTI 16V i jest identyczna z tą która była ale serwo jest 1/4 większe od tego z 1,6 i hamuje tak mocno ,że na mokrym boję się hamulca do końca wciskac bo od razu koła blokuje !
			
									
									ja mam pompę z GTI 16V i jest identyczna z tą która była ale serwo jest 1,4 większe od tego z 1,6 i hamuje tak mocno ,że na mokrym boję się hamulca do końca wciskac bo od razu koła blokuje !
 
 [ Dodano: 12 Wrz 2009 18:11 ]
panowie ...cała tajemnica tkwi w pojemności serwa a więc puszki a pompa jet na drugim miejscu.
ja mam pompę z GTI 16V i jest identyczna z tą która była ale serwo jest 1/4 większe od tego z 1,6 i hamuje tak mocno ,że na mokrym boję się hamulca do końca wciskac bo od razu koła blokuje !

:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości





