Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								karol26							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 161
 		- Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
 		
		
																- Lokalizacja: kielce
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: karol26 » pn wrz 07, 2009 21:46
			
			
			
			
			YYy z tego co wiem to nastawnikiem nic nie zrobisz, trzeba grzebać w mapach tak jak to wyżej napisałem.
			
									
									
		
		
				http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								zineq							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 62
 		- Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
 		
		
											- Lokalizacja: Zabrze
 
																	- Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
 
												- Silnik: CUAA
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zineq » pn wrz 07, 2009 22:30
			
			
			
			
			poddobno pukaja jakos w nastawnik ;/
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Pyton50							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 286
 		- Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
 		
		
											- Lokalizacja: GCZ
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Pyton50 » pn wrz 07, 2009 22:57
			
			
			
			
			Nastawnikiem nie ustawiasz dawki startowej!Tylko ingerencja w mapę dawki rozruchowej załatwi problem.Było o tym problemie bardzo dużo znajdz i poczytaj.
			
									
									
		
		
				VCDS,mozliwość zdiagnozowania.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								bartek2							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 94
 		- Rejestracja: sob wrz 22, 2007 09:35
 		
		
											- Lokalizacja: podkarpacie
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bartek2 » wt wrz 08, 2009 18:44
			
			
			
			
			To może w akcie desperacji zmień kodowanie skrzyni na automata. Tylko wtedy dwumas oberwie:/ Ja u siebie raz zmieniłem na próbe i daje to efekty, auto paliło od półobrotu. Zmieniłem kodowanie spowrotem na manuala bo u mnie aż tak źle nie jest z odpalaniem na ciepłym, rozrusznik robi kilka oborotów ale bardzo szybko. Opis jak zmienić jest gdzieś na forum.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								leo...							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 607
 		- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
 		
		
																- Lokalizacja: Szczecin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: leo... » wt wrz 08, 2009 19:16
			
			
			
			
			zineq pisze: ma ktos pomysl jak to zrobic nastawnikiem 
pukając w nastawnik młotkiem poprawisz zapłon - obroty biegu jałowego szlag trafi ...  
popraw mapy - będziesz miał kłopot z głowy ...
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								DANIEL LHR							 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 520
 		- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
 		
		
											- Lokalizacja: hrubieszów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: DANIEL LHR » wt wrz 08, 2009 19:23
			
			
			
			
			zineq pisze:z passata afn o koncowce gl na ibize afn o koncowce EK
a czemu zmieniales , padł Ci ?     Ja u siebie tez wsadzilem z koncówka  gl
Jak nie masz orginalnie dwumasa  to nic sie nie wysypie  po zmianie kodowania
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								zineq							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 62
 		- Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
 		
		
											- Lokalizacja: Zabrze
 
																	- Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
 
												- Silnik: CUAA
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zineq » wt wrz 08, 2009 19:44
			
			
			
			
			witajcie 
ogolnie silnik mam afn  zmienony iedys w niemczech z passata dlatego koncowka GL 
skrzynia niewiem jaka mam ;/ i niewiem czy 2 mas siedzi czy nie ;/ 
dzis kupilem 2 komputer do zabaw i tez ciezko zapalal  
przelutuje kompa to pobawie sie mapami rozruchu 
i  dam znac co i jak 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								leo...							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 607
 		- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
 		
		
																- Lokalizacja: Szczecin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: leo... » wt wrz 08, 2009 22:56
			
			
			
			
			zineq pisze:z passata afn o koncowce gl na ibize afn o koncowce EK
passat to nowszy soft 0281001656 zapewne - tu program podaje dawkę paliwa od 189 obr/min - w Ibizie 028906584 dawka podawana jest od 250 obr/min ... bez lutowania i korekty programu nie obejdzie się ...
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								zineq							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 62
 		- Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
 		
		
											- Lokalizacja: Zabrze
 
																	- Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
 
												- Silnik: CUAA
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zineq » wt wrz 08, 2009 23:03
			
			
			
			
			oki 

 a ma ktos wsad do immo ??? z wersji bez immo ??
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								leo...							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 607
 		- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
 		
		
																- Lokalizacja: Szczecin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: leo... » wt wrz 08, 2009 23:09
			
			
			
			
			zineq pisze:wsad do immo 
daj spokój ... adaptacja = 1minuta  

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								mj2006							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 4
 		- Rejestracja: wt wrz 08, 2009 23:32
 		
		
											- Lokalizacja: Gdynia
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mj2006 » śr wrz 09, 2009 00:17
			
			
			
			
			zineq pisze:witam stalo sie to po podmianie kompa   drugi tez afn  na zimnym pali od strzala na cieplym musze krecic z 7 sec ;/  kat wtrysku jest taki jak ma byc  ;/
Ja mialem podobnie tykl musialem czekac pol godziny problem byl z dawkami paliwa konkretnie nie pamietam. :green_fuck: Nic nie pukaj  

  znajdz kogos konkretnego kto sie zna na sofcie i koniec.
 
			
													
					Ostatnio zmieniony śr wrz 09, 2009 00:19 przez 
mj2006, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				Audi to kaprysna franca :P
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								zineq							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 62
 		- Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
 		
		
											- Lokalizacja: Zabrze
 
																	- Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
 
												- Silnik: CUAA
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zineq » czw wrz 10, 2009 19:47
			
			
			
			
			hmm a pamietasz czym ci to robil i czy rozbieral kompa
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PinkFloyd							
 
						- Lord GTI

 			
		- Posty: 3551
 		- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
 		
		
											- Lokalizacja: USA
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PinkFloyd » czw wrz 10, 2009 21:06
			
			
			
			
			zineq pisze:hmm a pamietasz czym ci to robil i czy rozbieral kompa
W AFN-ie musisz pruc kompa, nie prujesz w autach po vinie rok od 2000.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								karol26							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 161
 		- Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
 		
		
																- Lokalizacja: kielce
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: karol26 » pt wrz 11, 2009 12:06
			
			
			
			
			Mówiac pruć kompa masz na mysli jego rozebranie i wgrywanie programu tak ??  Bo sam am AFN-a i ciekaw jestem jak sie to odbywa
			
									
									
		
		
				http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości