opinie o produktach MTS-technik
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
mikew_86 pisze:Czy znajdzie się na rynku coś nowego, lepszego w cenie do 1500 zł ?
Wszystko zależy na co liczysz i co chcesz mieć
[b] [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113886]Vw Golf GT Special`95[/url] [/b]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images24.fotosik.pl/299/7648a19958ab6809.jpg[/img][/url]
						[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images24.fotosik.pl/299/7648a19958ab6809.jpg[/img][/url]
gwint weiteca do 1500? gdzie  ?
?
FK z tej serii to bym nie powiedzial ze lepsze
			
									
									 ?
?FK z tej serii to bym nie powiedzial ze lepsze

http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

						Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

KriSSo pisze:O fak, o gwinta chodzi, a ja o kicie piszę.

http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

						Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

jab bys poczytal to bys wiedzial ze nie to samo...
			
									
									http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

						Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

To może ja cos napiszę na temat MTS-a   
 
Śmigam na tym od pewnego czasu i zdanie mam juz wyrobione na temat gewinde tej firmy 
 
Panowie zmieniłem zawieszenie z zestawu przód standart tył + 40 
 
Tak, tak niedowiarki tył był + 40 dodatkowo sprężyny tylne były wzmocnione
 dodatkowo sprężyny tylne były wzmocnione   Samochodem woziłem ciężkie ładunki i potrzebowałem takiej zawiechy
 Samochodem woziłem ciężkie ładunki i potrzebowałem takiej zawiechy   
 
Ale zawitał MTS i jestem bardzo z tego zestawu zadowolony 
 
Gewinde nie jest jak beton komfortu zostało wystarczająco
 komfortu zostało wystarczająco   
 
Kobieta moja po wstępnej jeździe ze mna jako pasażerka nie zauważyła róźnicy 
 
Więc komfort jest 
 
Oczywiście wraz z gwintem zawitała rozpórka 
 
Więc nie pisać że jest do bani czy coś w tym stylu bo za te pieniądzę nic innego i lepszego się nie znajdzie pewnie że wolałbym KW wariant drugi ale mnie na niego nie stać
 pewnie że wolałbym KW wariant drugi ale mnie na niego nie stać  
			
													 
 Śmigam na tym od pewnego czasu i zdanie mam juz wyrobione na temat gewinde tej firmy
 
 Panowie zmieniłem zawieszenie z zestawu przód standart tył + 40
 
 Tak, tak niedowiarki tył był + 40
 dodatkowo sprężyny tylne były wzmocnione
 dodatkowo sprężyny tylne były wzmocnione   Samochodem woziłem ciężkie ładunki i potrzebowałem takiej zawiechy
 Samochodem woziłem ciężkie ładunki i potrzebowałem takiej zawiechy   
 Ale zawitał MTS i jestem bardzo z tego zestawu zadowolony
 
 Gewinde nie jest jak beton
 komfortu zostało wystarczająco
 komfortu zostało wystarczająco   
 Kobieta moja po wstępnej jeździe ze mna jako pasażerka nie zauważyła róźnicy
 
 Więc komfort jest
 
 Oczywiście wraz z gwintem zawitała rozpórka
 
 Więc nie pisać że jest do bani czy coś w tym stylu bo za te pieniądzę nic innego i lepszego się nie znajdzie
 pewnie że wolałbym KW wariant drugi ale mnie na niego nie stać
 pewnie że wolałbym KW wariant drugi ale mnie na niego nie stać  
					Ostatnio zmieniony śr wrz 09, 2009 09:12 przez piru, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									moja bestia :grin: 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356
http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356
http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1
Moje amorki MTS zrobiły już ~800km a może i więcej i... jest bardzo dobrze;
Jedynie na studzienkach towarzyszy nam donośny 'huk', tak to na dziurawych jak ser drogach bez problemu można jechać...
Autem miałem już "przyjemność" jechać 2-3km po ulicy z której zdarli asfalt do samego piachu, dużo wyboi - zero problemu;
Prowadzi się przyjemnie, narazie nic się nie posypało;
Następna opinia jak dobiję do 2500km czyli teoretycznie ~koniec października;
			
									
									Jedynie na studzienkach towarzyszy nam donośny 'huk', tak to na dziurawych jak ser drogach bez problemu można jechać...
Autem miałem już "przyjemność" jechać 2-3km po ulicy z której zdarli asfalt do samego piachu, dużo wyboi - zero problemu;
Prowadzi się przyjemnie, narazie nic się nie posypało;
Następna opinia jak dobiję do 2500km czyli teoretycznie ~koniec października;
Rozumiem czyli do 1,5K tylko gwint MTS. Kitu nie chcę jakiej firmy by on nie był, bo nie mogę sobie pozwolić na stałą wysokość zawiechy (w zimę prawdopodobnie bym nieco podnosił). Zależałoby mi na tym żeby przy wysokości -30 bez problemu wozić z tyłu 2 osoby i ze 2 bagaże. Da radę ? Nie chciałbym żeby po roku jazdy zawias osiadł i nawet przy wysokości -25 coś by podbijało przy 4 osobach na pokładzie.
			
									
									Oczywiście. Przy -30 możesz śmigać bez problemu z bagażami i 2 osobami. Nawet nie potrzeba do tego w ogóle gwintu. Kup Weiteca 30/30 albo dołóż do KW 30/30 i będzie dobra trakcja i wszędzie wjedziesz.mikew_86 pisze:Zależałoby mi na tym żeby przy wysokości -30 bez problemu wozić z tyłu 2 osoby i ze 2 bagaże. Da radę ?
					Ostatnio zmieniony pt wrz 11, 2009 17:18 przez KriSSo, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Od wczoraj i ja stałem sie szczesliwym posiadaczem gleby w mk IV. Moze szału nie ma bo to tylko 35/35 mts technik ale jak dla mnie wystarczy. Pierwsza reakcja , "ale taczka"... nie jestem specjalistą od zawieszeń i nie wiem jak sie jeździ na innych, ale w porównaniu do serii jest duza różnica, twardziej, sztywniej, ale w końcu o to chodziło. Powoli sie przyzwyczajam i ogólnie jestem zadowolony z tego zestawu, za te pieniądze mysle ze warto.
Jedyny problem jaki wynikł to taki, ze tył dosyć sporo usiadł a przód mniej, teraz tył stoi ok. 1 -1.5 cm niżej od przodu. I tu moje pytanie, czy przód sie jeszcze ułozy i usiądzie troche czy nie zawsze to następuje? Ogólnie mi to nie przeszkadza chociaż wolałbym zeby ten przód był niższy właśnie o ten 1 cm. Jak na razie śmigam na 16" ale na wiosne mam zamiar wrzucić jakies 17 -stki :green_fuck: Jak bede miał czas to wrzuce foto poglądowe jak to wyszło
			
									
									Jedyny problem jaki wynikł to taki, ze tył dosyć sporo usiadł a przód mniej, teraz tył stoi ok. 1 -1.5 cm niżej od przodu. I tu moje pytanie, czy przód sie jeszcze ułozy i usiądzie troche czy nie zawsze to następuje? Ogólnie mi to nie przeszkadza chociaż wolałbym zeby ten przód był niższy właśnie o ten 1 cm. Jak na razie śmigam na 16" ale na wiosne mam zamiar wrzucić jakies 17 -stki :green_fuck: Jak bede miał czas to wrzuce foto poglądowe jak to wyszło

a ile na tym przejechales km?
			
									
									http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

						Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości









