pompa paliwa od 1.8 16V do silnika 1.3 NZ
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				kraszi
 - Mały gagatek

 - Posty: 147
 - Rejestracja: wt lut 15, 2005 21:06
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Auto: VW GOLF III GTI TDI 20 JAHRE
 - Silnik: AFN
 - Kontakt:
 
pompa paliwa od 1.8 16V do silnika 1.3 NZ
mam problema a mianowice podczas opuszczania samochodu w garazu opsunął mi sie lewarek i uderzył w obudowe pompy paliwa ta co jest pod podłogą.nie miałem w danej chwili takiej obudowy wiec pojechałem na szrot i  nawet nie wiedziałem ze są obudowy z 2 róznymi otworami na pompe.teraz mam pompe 60mm srednicy a porzednia miał 52mm i o wiele mniejsze cisnienie .tej której teraz uzywam ma 6 bar cisnienia i jak tylko ją włącze  słychac jak by zaciagała powietrze do tego zbiorniczka na dole .czy jest to mozliwe ze pompa która jest w baku nie jest w stanie zdazyc napełnic tego małego zbiorniczka zanim ta pompa ktora zamocowana jest na dole  popchnie paliwo w strone silnika??silnik  jaki posiadam to 1.3NZ  na pełnym wtrysku .
			
									
									VW GOLF III  GTI  20 JAHRE  
[color=#0000BF]POLEROWANIE FELG ALUMINIOWYCH[/color]
						[color=#0000BF]POLEROWANIE FELG ALUMINIOWYCH[/color]
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
na pompie wstępnej nie odpali raczej bo ta daje 0,25 bara tylko około, a NZ potrzebuje trzech, z kolei 16V ma da razy za duże ciśnienie. Szukaj od NZ, PB, PF
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości
