Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Hej!
Nie chce zakładac nowego tematu odnosnie cieknacej pompy, dlatego podpinam sie do tego.
Mój problem przedstawiłem na foto.

Auto: Golf IV, 1998, silnik AGR 1.9TDi
Teraz pytanie czy wymiana tej ramki uszczelniającej wiąże się z koniecznością ustawienia pompy wtryskowej? Czy można wymienić ją we własnym zakresie czy lepiej zlecic to serwisowi?
zestaw uszczelek index 038 198 051 D Boscha już mam.
Dzięki z góry!
			
									
									Nie chce zakładac nowego tematu odnosnie cieknacej pompy, dlatego podpinam sie do tego.
Mój problem przedstawiłem na foto.

Auto: Golf IV, 1998, silnik AGR 1.9TDi
Teraz pytanie czy wymiana tej ramki uszczelniającej wiąże się z koniecznością ustawienia pompy wtryskowej? Czy można wymienić ją we własnym zakresie czy lepiej zlecic to serwisowi?
zestaw uszczelek index 038 198 051 D Boscha już mam.
Dzięki z góry!
trzeba tylko zdemontować z pompy sam nastawnik i po wymianie uszczelki pod nim na nowo ustawić dawkę paliwa posiłkując się przy tym wskazaniami odczytywanymi na bieżąco z Vaga, warto się zaopatrzyć w odpowiedni klucz do śruby po lewej stronie z przodu nastawnika albo śrubę odpowiednio podpiłować aby pasowała pod klucz nasadowy sześciokątny a potem najlepiej śrubę wymienić na taką z normalnym łbem, trzeba też uważać aby po zdemontowaniu nastawnika nie kręcić wałem ani bolcem nastawnika z główką mimośrodową bo przy montażu, jeśli nie trafi się mimośrodem w otwór w przesuwce na tłokorozdzielaczu wewnątrz pompy wtryskowej, łatwo uszkodzić nastawnik i nadaje się wtedy do wymiany, 
a tu jest wideoporada ustawiania dawki paliwa (proponuję sprawdzić sobie Vagiem aktualną wartość dawki przed zdjęciem nastawnika) :
... re=related
			
													a tu jest wideoporada ustawiania dawki paliwa (proponuję sprawdzić sobie Vagiem aktualną wartość dawki przed zdjęciem nastawnika) :
... re=related
					Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 11:36 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									to jest na sprężynach ... zawsze wraca w to samo miejsce , więc nie ma obawySztomel pisze:trzeba też uważać aby po zdemontowaniu nastawnika nie kręcić wałem ani bolcem nastawnika z główką mimośrodową bo przy montażu, jeśli nie trafi się mimośrodem w otwór w przesuwce na tłokorozdzielaczu wewnątrz pompy wtryskowej, łatwo uszkodzić nastawnik i nadaje się wtedy do wymiany,
co do klucza na "nietypową śrubę" to należy użyć klucza do kłódek energetycznych z końcówką 2T
Czyli w celu wyregulowania dawki paliwa, należy poluzować sruby nastawnika i delikatnie uderzając narzędziem znaleść właściwe usytuowanie odpowiadajace rządanej dawce paliwa?Sztomel pisze: a tu jest wideoporada ustawiania dawki paliwa (proponuję sprawdzić sobie Vagiem aktualną wartość dawki przed zdjęciem nastawnika) :
... re=related
Czy dawka paliwa jest sztywno przypisana do danego modelu silnika? Jesli tak to jakie wartości dla silnika AGR być powinny? :]
A jeżeli nie, to czy to znaczy, ze kazdy motor ma indywidualne ustawienia, których nie należy zmieniac?
Panowie  w moim afnie wyciek jest prawdopodobnie pomiedzy głowicą tłokorozdzielacza a korpusem pompy,orientacyjny koszt  naprawy ok 450 zł   i mam takie pytanie czy lepiej kupic jakąś używaną pompę ceny ok 450 zł , tym bardziej  że na tej lejacej mam problemy z paleniem na ciepłym silniku  i może to być wina pompy.A tę stara ew. sprzedać na części czy jakoś tak. Co wy na to?
  i mam takie pytanie czy lepiej kupic jakąś używaną pompę ceny ok 450 zł , tym bardziej  że na tej lejacej mam problemy z paleniem na ciepłym silniku  i może to być wina pompy.A tę stara ew. sprzedać na części czy jakoś tak. Co wy na to?
			
									
									 i mam takie pytanie czy lepiej kupic jakąś używaną pompę ceny ok 450 zł , tym bardziej  że na tej lejacej mam problemy z paleniem na ciepłym silniku  i może to być wina pompy.A tę stara ew. sprzedać na części czy jakoś tak. Co wy na to?
  i mam takie pytanie czy lepiej kupic jakąś używaną pompę ceny ok 450 zł , tym bardziej  że na tej lejacej mam problemy z paleniem na ciepłym silniku  i może to być wina pompy.A tę stara ew. sprzedać na części czy jakoś tak. Co wy na to?http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka
						A mógłbyś napisać jak to naprawiłeś ??  Czy musiałeś pompę wymontować z silnika i czy cieżko było złożyć i rozkręcić pompę.
Mi powiedzieli 450 zł za taka naprawę, oddaje samochód i po tygodniu odbieram naprawiony ustawiony itd. rok gwrancji.
			
									
									Mi powiedzieli 450 zł za taka naprawę, oddaje samochód i po tygodniu odbieram naprawiony ustawiony itd. rok gwrancji.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości











