nic by nie było.skibszczok pisze: Zastanawia mnie tylko co by bylo gdybym zalozyl go do siebie np i turbo ustawil na 1 bar?? Bo cos mi sie kiedys obilo ze nie moze byc za duzy intercooler.
ale jeśli nie planujesz grubych modów to chyba sensu niema dawanie tak dużego IC.
minus dużego układu dolotowego to minimalnie większy lag turbiny.
jaką moc planujesz docelowo
[ Dodano: 24 Cze 2009 22:59 ]
skibszczok pisze:Tez fakt. Ale ja bym nawet srednicy nie zmienial. Wywalil wieksza dziure w oryginalnym tlumiku itd zeby jak najlepiej lecialy spaliny.
wystarczy żebyś wydłubał przegrody z tłumika lub je wypalił np spawarką jeśli dłubać Ci się nie chce


 ... muszę coś pomyśleć z tym IC od Vectry, a najlepiej do mk2 zapodać IC, który jest cieńki i z wyjściami po obu stronach. Oryginalny od mk2 jest
 ... muszę coś pomyśleć z tym IC od Vectry, a najlepiej do mk2 zapodać IC, który jest cieńki i z wyjściami po obu stronach. Oryginalny od mk2 jest  .arwam, a masz może zdj. jak to wygląda u Ciebie pod maską?? Te wyloty/wloty do IC ładnie pasowały czy też trzeba było z nimi coś rzeźbić??
 .arwam, a masz może zdj. jak to wygląda u Ciebie pod maską?? Te wyloty/wloty do IC ładnie pasowały czy też trzeba było z nimi coś rzeźbić??



 .W przypadku tego od Vectry będziesz musiał wyciąć kawałek wzmocnienia pasa przedniego.
 .W przypadku tego od Vectry będziesz musiał wyciąć kawałek wzmocnienia pasa przedniego. 
  + Climatronic
 + Climatronic  + grzane skóry i inne wodotryski
  + grzane skóry i inne wodotryski  
 
 
 

 wszystko jest do opanowania.Jak będziesz na etapie montażu to Ci zapodam co i jak,żebyś się nie męczył (głowił)
 wszystko jest do opanowania.Jak będziesz na etapie montażu to Ci zapodam co i jak,żebyś się nie męczył (głowił)  
 
 ja też tak kiedyś mówiłem.
 ja też tak kiedyś mówiłem.