Witam!
Pan feniks79 - nie czyściłem jeszcze przepustnicy, bo chłop z vagiem zażyczył sobie 200 zł, więc kupiłem na allegro kabel jak przyjdzie jutro to będe działał i sam sobie zaadaptuje.
Między czasie kierując się radami Pana andrzej gti sprawdzałem wężyki sprawdziłem ten duży idący miedzy korkiem wlewu a przepustnicą 
 
 
oraz mały pod dużym (zdemontowałem i przedmuchałem był cały).
Dużego nie ruszałem bo ciężko było ściągniąc a bede czyścił przepustnice wiec przy okazji sprawdze.
Zauważyłem 2 rzeczy, otwieram korek wlewu ojelu i silnik zaczyna pracowac lekko inaczej. oraz druga słychac na wolnych "huhanie" coś jak wiatr, zmacałem wszystko i nie doszedłem do niczego 

.
Przy okazji zmierzyłem czujnik cieczy chłodzącej:
przy lekko ciełych przewodach - 358 ohm (cały przewód miał na czuja było ok 50 st )
przy nagrzanym silniku 650 ohm (na czuja ok 90 st )
nijak się to ma do tego:
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej / o ujemnym współczynniku temperaturowym rezystancji, umieszczony z tyłu głowicy
-    rezystancja
    -    przy 0°C    5000...7000 W
    -    przy 10°C    2500...4500 W
    -    przy 20°C    1500...3000 W
    -    przy 30°C    1200...2000 W
    -    przy 40°C    1000...1500 W
    -    przy 50°C    700...1000 W
    -    przy 60°C    525...650 W
    -    przy 70°C    400...500 W
    -    przy 80°C    275...375 W
    -    przy 90°C    200...275 W
    -    przy 100°C    150...225 W
Rano zobacze jak się schłodzi. Proszę o opinie bo chyba jest kolejny podejrzany...

 (oprócz przepustnicy i przepływomierza i przewodów).
Pytanie czy mogę zrobic tak jak sugerował andrzej gti czyli odłączyc przepływkę i zapalic zimny silnik, nie wyskoczy mi cos niespodziewanego.. ?
PS. Rano na zimnym silniku przy 10 st było 1750 ohm.... 
[ Dodano: 14 Maj 2009 14:11 ]
Kupiłem kabel wraz z programem Polski VAG 2.5 Działa bardzo dobrze, wykrył mi kilka drobnych błędów napowazniej wygląda sonda lambda górny i dolny zakres, błąd sporadyczny. Zainstalowałem program vag com 311 do wszystkich utawien wchodzi tylko jak przyjdzie na silnik pojawiaja sie info o sterowniku i jest aktywny klawisz tylko błędy, wchodze na nie i pisze blad polaczenia. Wersja pełna aktywowana. Wiecie moze o co chodzi ? 
[ Dodano: 28 Maj 2009 07:20 ]
Czyściłem przepustnice dalej to samo, wezyki są całe. 
Pod odmą jest taki mały wężyk od czego on jest ? Jak czyściłem to było zatkane w miejscu gdzie wchodzi ten weżyk do rury plastikowej, przetkałem to dmuchając.  
 
 
Temperatura cieczy na vagu przy ciepłym silniku 84.5 st C więc to raczej nie czujnik.
Od poczatku na vagu pojawiał się błąd sondy Lambda 537 przekroczona wartość górna.
Pomóżcie bo juz mi brakuje siły. 
 
   
  