Swap na 1.8T czy 2.0 16V
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				WODA
 - Niesolidny sprzedawca

 - Posty: 173
 - Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
 - Lokalizacja: VWrocłaVW
 - Kontakt:
 
Swap na 1.8T czy 2.0 16V
W DANEJ CHWILI POSIADAM GOLFA 3 GTI 16V CHCIAŁBYM ZROBIĆ SWAT SILNIKA I WŁAŚNIE SIĘ ZASTANAWIAM KTURA OPCJA BĘDZIE LEPSZA??!!1.8 TURBO Z GOLFA IV CZY TEZ 2.0 16 V Z GOLFA III.WIEM ZE MOC 16V SZACOWANA JEST NA 160 KM A 1.8 T????A MOŻE KTOŚ Z WAS MA MOŻE DO SPRZEDANIA KTÓRYŚ Z TYCH WYŻEJ WYMIENIONYCH????POZDRAWIAM I Z GORY DZIEKI ZA POMOC
			
													
					Ostatnio zmieniony śr cze 20, 2007 09:09 przez WODA, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									nie tak nie osiagalne poszukasz znajdziesz dla chcacego nic trudnego
2.0 16v jest pare odmian 136 143 i 150 co do drugiej nie jestem pewien ale gdzies czytalem ze cos takiego jest
1.8T najbardziej popularny to 150km silnik sa jeszcze 180 190 225 i jeszcze pare od Audi
z 16v nie wycisniesz mocy tyle co z 1.8T tutaj chip tuning i masz juz spory przyrost mocy a w 16v duzo niema co oczekiwac po chipe a zakladac turbo to kosztowna operacja
			
									
									2.0 16v jest pare odmian 136 143 i 150 co do drugiej nie jestem pewien ale gdzies czytalem ze cos takiego jest
1.8T najbardziej popularny to 150km silnik sa jeszcze 180 190 225 i jeszcze pare od Audi
z 16v nie wycisniesz mocy tyle co z 1.8T tutaj chip tuning i masz juz spory przyrost mocy a w 16v duzo niema co oczekiwac po chipe a zakladac turbo to kosztowna operacja
- ygd
 - Prezes vwgolf.pl

 - Posty: 1831
 - Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
 - Lokalizacja: Siedlce
 - Auto: Audi S3
 - Silnik: AFN
 - Kontakt:
 
No co ty wypisujesz za brednie :>Krzylu pisze:nie tak nie osiagalne poszukasz znajdziesz dla chcacego nic trudnego
2.0 16v jest pare odmian 136 143 i 150 co do drugiej nie jestem pewien ale gdzies czytalem ze cos takiego jest
1.8T najbardziej popularny to 150km silnik sa jeszcze 180 190 225 i jeszcze pare od Audi
z 16v nie wycisniesz mocy tyle co z 1.8T tutaj chip tuning i masz juz spory przyrost mocy a w 16v duzo niema co oczekiwac po chipe a zakladac turbo to kosztowna operacja
2.0 16v w MK3 był tylko ABF - 150koni
w MK2/Passacie/Corrado - 9A - 136koni
143 - nie ma czegoś takiego
1.8T są trzy rodzaje - 150, 180 i 225 (ten ostatni chyba tylko w audi tt quattro, koszt takiego silnika jest troszkę absurdalny - około 10tyś).
Generalnie zawsze się kupuje w miare najnowocześniejszy silnik, w 1.8T 150koni, samym chipem się zrobi prawie 200....
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
						Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
- SEBASTIANVW
 - WOLFSBURG EDITION

 - Posty: 50
 - Rejestracja: pt sie 27, 2004 19:14
 - Lokalizacja: NOWE
 
- 
				robson_corrado
 - Nowicjusz

 - Posty: 23
 - Rejestracja: pt lis 26, 2004 13:30
 - Kontakt:
 
- 
				hajbus
 
- conrad81
 - Mały gagatek

 - Posty: 98
 - Rejestracja: pt sty 13, 2006 14:26
 - Lokalizacja: Stargard, PL
 - Kontakt:
 
jest jeszcze AWM 1,8T co ma 170kucy mocowany do paska w USA a wiec 4 rodzaje a kodow silnika tych 1,8t to juz sam nie pamietam ile tego bylo ale sporo wiecej nie chce mi sie po etce szukac a tego 143ps to najblizej do tej mocy ma VR6 z T4 innego nie widze.
			
									
									Są dwa rodzaje nadsterowności: klasyczna i zaaajebiesta:)
						- Chmielu
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2331
 - Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
W S3 jeszcze i Leonie Cupraygd pisze:ten ostatni chyba tylko w audi tt quattro
					Ostatnio zmieniony śr cze 20, 2007 08:17 przez Chmielu, łącznie zmieniany 3 razy.
									
			
									Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
						Passat 1.8T - projekt K04
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości
