Ńie chce odpalic :(
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ńie chce odpalic :(
Witam mam problem  nie chce odpalic ,prawdopodobnie mam zapowietrzony układ paliwowy. W przewodach  powrotyych do filtra paliwa jest powietrze i to duzo jak go odpowietrzyc ? No najpierw musze uszczelnic przewody przy filtrze itd. a co dalej ? Czy on sam sobie zaciagnie paliwo ?
			
									
									- Matijas
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2452
 - Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
pelacha,  wciskasz pedal gazu do deski, przekrecasz kluczyki krecisz go caly czas trzymajac pedal gazu do dechy, bedzie krecil ok 20sek i powinien odpalic:)
To jest sposob na odpowietrzenie ukladu paliwowego po wymianie filtra wyczytany w ksiazce z serii sam naprawiam:), ja u siebie tak kiedys zrobilem dziala 100%
  
 
Ps. nie zalewalem filtra paliwem ani pompy
			
													To jest sposob na odpowietrzenie ukladu paliwowego po wymianie filtra wyczytany w ksiazce z serii sam naprawiam:), ja u siebie tak kiedys zrobilem dziala 100%
Ps. nie zalewalem filtra paliwem ani pompy
					Ostatnio zmieniony sob maja 09, 2009 15:32 przez Matijas, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
to jest akurat pompa VP37 sterowana elektronicznie ale w każdej pompie wtryskowej N109 jest w tym samym miejscu czyli w głowicy tłokorozdzielacza, z której wychodzą przewody ciśnieniowe do wtryskiwaczy :

zasada jest taka, że po przekręceniu kluczyka w stacyjce na ten elektrozawór musi dochodzić tym jednym kabelkiem napięcie 12V, jeśli nie dochodzi to można podpiąć je na "krótko" z plusa akumulatora kawałkiem kabelka i wtedy silnik odpali i pojedzie ale aby go zgasić trzeba potem kabelek odpiąć (w silnikach nie wyposażonych w klapę gaszącą czyli w Mk1,2 i 3 silnika nie zgasimy z podpiętym na "krótko" N109 po przekręceniu kluczyka w stacyjce).
			
													
zasada jest taka, że po przekręceniu kluczyka w stacyjce na ten elektrozawór musi dochodzić tym jednym kabelkiem napięcie 12V, jeśli nie dochodzi to można podpiąć je na "krótko" z plusa akumulatora kawałkiem kabelka i wtedy silnik odpali i pojedzie ale aby go zgasić trzeba potem kabelek odpiąć (w silnikach nie wyposażonych w klapę gaszącą czyli w Mk1,2 i 3 silnika nie zgasimy z podpiętym na "krótko" N109 po przekręceniu kluczyka w stacyjce).
					Ostatnio zmieniony sob maja 09, 2009 20:31 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- Michał_1977
 - _

 - Posty: 14310
 - Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
 - Lokalizacja: Leżajsk
 - Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
 - Kontakt:
 
- Matijas
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2452
 - Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
hmm dziwne bo to nie moja wydumka, tylko porada z ksiazki sam naprawiam auto, u mnie zadzialalo w 100%Michaś_1977 pisze:Matijas, mój kolega też tak zrobił przez niewiedzę i pompę mu szlak trafił...
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
- 
				arwam
 
- 
				gostek37
 - Mały gagatek

 - Posty: 107
 - Rejestracja: wt sty 17, 2006 22:55
 - Lokalizacja: Wawka-Mokotow
 - Kontakt:
 
Witam dolacze sie do tematu wiec mam mk3 1z 90km i mam takie pytanko poniewaz zapowietrzal mi sie uklad tzn cofalo sie paliwko i podpowiedziano mi ze pewnie przez oring na filtrze paliwa dosisnelem ten zaworek  bylo wsyztsko ok ale tylko na tydzien teraz jak przyszly mrozy aby odpalic trezba krecic troche i tez nie zawsze zalapie a jak juz zalapie to w wezykach leci ciagle taka jakby piana?? co to moze byc?? jak sie tego pozbyc??macie jakies pomysly??
			
									
									[url=http://www.vwgolf.waw.pl/][img]http://www.vwgolf.waw.pl/forum/images/signatures/145162113047f9bd04c3864.gif[/img][/url]
						Podłączę się do tematu.
Mam podobny problem z zapowietrzaniem się układu paliwa - silnik 1,9 TD (audi 80).
Wymieniłem filtr, ten zaworek z oringiem też, niektóre węże, wszystkie opaski i problem wygląda tak:
- silnik pali i chodzi na wolnych obrotach (wtedy nie widać powietrza)
- dodam gazu i pojawiają się bąbelki powietrza
Dodam, że filtr był zalany paliwem, napełniłem wszystkie wężyki i przez krótki okres (2 dni) wszystko było ok., a teraz podczas jazdy obroty spadają i na wyższe wchodzi tylko wtedy gdy wcisnę gaz do dechy.
Przerabiał ktoś coś takiego ?
			
									
									Mam podobny problem z zapowietrzaniem się układu paliwa - silnik 1,9 TD (audi 80).
Wymieniłem filtr, ten zaworek z oringiem też, niektóre węże, wszystkie opaski i problem wygląda tak:
- silnik pali i chodzi na wolnych obrotach (wtedy nie widać powietrza)
- dodam gazu i pojawiają się bąbelki powietrza
Dodam, że filtr był zalany paliwem, napełniłem wszystkie wężyki i przez krótki okres (2 dni) wszystko było ok., a teraz podczas jazdy obroty spadają i na wyższe wchodzi tylko wtedy gdy wcisnę gaz do dechy.
Przerabiał ktoś coś takiego ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości



