Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
arwam
arwam, Dużo by tu opowiadać: klocki, tarcze, szczęki, łożyska, toczenie bębnów, filtry, olej, termostat, oba tłumiki (co śmieszne to poleciały jak odpalałem fure, aby oddać w ręce mechanika - ale z wydechem to wiedziałem że będzie trzeba w końcu wymienić), uszczelka miski olejowej, uszczelka pokrywy zaworów, pompa wody i płyn w chłodnicy. A z przyjemności oświetlenie pokręteł nawiewu od kolegi z forum (sorry ale nicku nie pamiętam a szukać specjalnie mi się nie chce) i pin
Jak widzisz troszkę się nazbierało, pomimo tego, że "przeglądy" robię sezonowo - mniej więcej tak jak się opony wymienia. W sumie tylko u mechanika wyszło mi 1300, z jeszcze jakieś felgi czekają, tylko nie mam kiedy po nie jechać. Tu na szczęście będzie tylko 350 PLN
Jak widzisz troszkę się nazbierało, pomimo tego, że "przeglądy" robię sezonowo - mniej więcej tak jak się opony wymienia. W sumie tylko u mechanika wyszło mi 1300, z jeszcze jakieś felgi czekają, tylko nie mam kiedy po nie jechać. Tu na szczęście będzie tylko 350 PLN
-
arwam
Aż tak chyba nie zdziera. Dzięki za propozycję. Na przyszłość będę pamiętał.arwam pisze:maj44, ja to mogę Ci za 300+części zrobić
ten mechanik to z Ciebie żywcem zdziera skóre
różnica byłaby taka że opłaciłoby ci się przyjechać do mnie.
a bębny to załatw sobie z używki bo bębny tanie są i nie opłaca się ich toczyć
A co do bębnów to odstawiając Golfa byłem pewien, że je też wymieni na nowe, bo wcześniej o tym z nim rozmawiałem przez telefon, ale chyba zapomianiał. Przeględy i wymiany o których wcześniej pisałem też u niego robię. Ale jak usłyszałem 800 + 500 wydech to już mi się nie chciało o bębnach wspominać.
W takim razie trochę go podkręce i zrobie pare kilometrów , zobaczę czy u mnie też zmniejszy się dymienie.maj44 pisze: u mnie na początku też kopcił, ale po przejechaniu w sumie ok 40 - 50 km przestało aż tak kopcić. Teraz widzę tylko delikatną chmurkę jak wkręcę do powyżej 3000 a i to tylko przez chwilkę.
Jak wkręce go szybko powyżej 3000 to na postoju też puszcza bęka, ale jak zrobię to delikatnie to praktycznie nie widać dymu.lycha340 pisze:W takim razie trochę go podkręce i zrobie pare kilometrów , zobaczę czy u mnie też zmniejszy się dymienie.maj44 pisze: u mnie na początku też kopcił, ale po przejechaniu w sumie ok 40 - 50 km przestało aż tak kopcić. Teraz widzę tylko delikatną chmurkę jak wkręcę do powyżej 3000 a i to tylko przez chwilkę.
Skoro już w tym temacie jest sporo o turbinach to zapytam specjalistów
Czy taki widok jest normaly jeśli nie dba się specjalnie o "czystość" pod maską???

Przeczyściłem dziś troszeczkę i jak będzie trzeba to będę obserwował. Na wężach pęknięć nie widziałem. Turbinka od środka czyściutka po zdjęciu węża od filtra powietrza. A od góry (chyba z kolektora) troszkę brudno.
maj44,
spradz luz na wirniku
mam swoje stare k14 z niewyczuwalnym luzem. w bdb stanie. jesli twoja bedzie puszczala olej to mam swoja na opchniecie.
teraz mam vnt wiec ona lezy i czeka na jakas benzynke z gazem żeby ja zaaplikowac:>
spradz luz na wirniku
mam swoje stare k14 z niewyczuwalnym luzem. w bdb stanie. jesli twoja bedzie puszczala olej to mam swoja na opchniecie.
teraz mam vnt wiec ona lezy i czeka na jakas benzynke z gazem żeby ja zaaplikowac:>
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Lukas-182
- Sprzedawca

- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
maj44, polecam mój poradnik 
link: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2832211#2832211
Ale sądząc po zamieszczonym zdjęciu to turbo ładnie chlapie olejem czego dowodem jest zawalone kolanko przy kolektorze dolotowym
link: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2832211#2832211
Ale sądząc po zamieszczonym zdjęciu to turbo ładnie chlapie olejem czego dowodem jest zawalone kolanko przy kolektorze dolotowym
pierscienie lub uszczelniacze zaworów też moga to powodowac...
[ Dodano: Sob Maj 09, 2009 22:00 ]
umyj turbinke i przewod do dolotu i odlącz na jakis czas odmea dziure w przewodzie z filtra do turbiny zatkaj np korkiem z butelki plastikowej i oklej tasma zeby nie spadła( chodzi o to żeby nic sie nie dostało przez ten otwór do przewodu do turbiny( korek z tasma tez i upewnij sie).
odmy nie zatykaj
Ale najpierw sprawdz luz na wirniku turbiny
PS. ile oleju Ci ubywa?
[ Dodano: Sob Maj 09, 2009 22:00 ]
umyj turbinke i przewod do dolotu i odlącz na jakis czas odmea dziure w przewodzie z filtra do turbiny zatkaj np korkiem z butelki plastikowej i oklej tasma zeby nie spadła( chodzi o to żeby nic sie nie dostało przez ten otwór do przewodu do turbiny( korek z tasma tez i upewnij sie).
odmy nie zatykaj
Ale najpierw sprawdz luz na wirniku turbiny
PS. ile oleju Ci ubywa?
Ostatnio zmieniony sob maja 09, 2009 22:01 przez JABcok20, łącznie zmieniany 2 razy.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Oleju raczej nie ubywa. Wymieniam co pół roku i nie zauważyłem jeszcze ubytków.
Luzów nie ma (rozumiem, że do tego dużej siłu nie trzeba używać), obrócić wirnikiem da się bez problemu.
Lukas-182, właśnie po przeczytaniu tego poradnika sprawdzałem turbinkę, ale nie miełem czasu i warunków na gruntowne sprawdzenie.
JABcok20, Dzięki za porady. Jutro będę się bawił dalej o ile czas pozwoli.
Luzów nie ma (rozumiem, że do tego dużej siłu nie trzeba używać), obrócić wirnikiem da się bez problemu.
Lukas-182, właśnie po przeczytaniu tego poradnika sprawdzałem turbinkę, ale nie miełem czasu i warunków na gruntowne sprawdzenie.
JABcok20, Dzięki za porady. Jutro będę się bawił dalej o ile czas pozwoli.
- Michał_1977
- _

- Posty: 14309
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
arwam
jeśli masz silnik po 87' to będzie pasować ale taki mariarz spowoduje niewielki spadek stopnia sprężania który pogorszy poranny rozruch ale pozwoli więcej dmuchać i uzyskać większe mocenoddy pisze:witam mam pytanie czy glowica od 1.9 td bedzie pasowala do bloku 1.6td ??i czy to cos poprawi ?? lepiej bedzie chodzil ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości

