 
 i w szczegółach




IC pochodzi od renaulta clio, musiałem przerobić wlot powietrza (odwrócić), rurę alu kupiłem w Lubline na Energetyków 14 22zł - 2 metry, gumy są z mk3 TDI +dwa kolanka z jakiegos audi.
Łączne koszta to 200zł
Generalnie nie polecem tego coolerka, jest za mały - na trasie super, ale przy butowaniu po mieście puchnie i trzeba dać mu odpocząć
[ Dodano: 02 Maj 2009 16:27 ]
A no i opaski od TDI
 porażka.
 porażka. [ Dodano: 02 Maj 2009 21:18 ]
Dzisiaj troche sobie pocwiczyłem starty i muszę powiedzieć, że po drobnej korekcie cisnienia doładowania, jest różnica w sprincie do setki, około 1-2 sekund sprawniej niż przed założeniem FMICa




 to masz krótsza chłodnicę od mojej,więc z montażem nie będziesz miał takiego problemu jak ja.Ty masz turbo T3,więc myślę,że nieźle by się to komponowało
  to masz krótsza chłodnicę od mojej,więc z montażem nie będziesz miał takiego problemu jak ja.Ty masz turbo T3,więc myślę,że nieźle by się to komponowało  
  
 
 
 
  ,ale pokonałem to
 ,ale pokonałem to 

