Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								manior15							
- VW- Das Auto
  
- Posty: 513
- Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
- Lokalizacja: Wieluń
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: manior15 » sob mar 28, 2009 12:01
			
			
			
			
			wiem ze niema zmiennej geometrii, ale tam wszystko jest ulane olejem i myślę czy nie wyciągnąć turba i przeczyścić wszystko, czyli takie objawy jak podałem to wina N75 albo westgate?ewentualnie nieszczelnośc?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								PinkFloyd							
- Lord GTI
  
- Posty: 3551
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
- Lokalizacja: USA
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PinkFloyd » sob mar 28, 2009 12:24
			
			
			
			
			manior15 pisze:wiem ze niema zmiennej geometrii, ale tam wszystko jest ulane olejem i myślę czy nie wyciągnąć turba i przeczyścić wszystko, czyli takie objawy jak podałem to wina N75 albo westgate?ewentualnie nieszczelnośc?
Jezeli przeładowuje w turbinie bez zmiennje geometrii to moze byc wina wezyków ( lepiej je wymienić )- szczególnie sprawdz ten co idzie do ecu, N75 lub woosgate, w turbinie ze zmienna geometroa nieszczelnosc przewodu spowodowała by niedołądowanie w twoje turbinie jest odwrotnie. jezeli sie poci na zewnatrz sprawdzic połączenie przewodu olejowego, jak mocno wali do środka trzeba zmienic uszczelnienia i wyważyć wirnik.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								manior15							
- VW- Das Auto
  
- Posty: 513
- Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
- Lokalizacja: Wieluń
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: manior15 » sob mar 28, 2009 12:36
			
			
			
			
			a ma ktoś możne schematy połączenia tego wszystkiego wraz z opisem?chodzi o n75, turbo?puki co nie mam logów, ale mam zamiar zrobić i będzie wiadomo co konkretnie jest przyczyna. gdzie mogę dostać te węże?aha i jeszcze jedno, ten n75 to powinien 'cykać' na biegu jałowym?bo tak to go słychać..a możne znajdę gdzieś jakaś fotoporade jak sprawdzić ten westgate? a może jest ktoś z okolic wielunia z VAG-iem i checia pomocy zrobienia logów?:)
			
													
					Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 12:38 przez 
manior15, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PvD							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 504
- Rejestracja: ndz maja 13, 2007 11:09
- Lokalizacja: Pyrzyce
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PvD » sob mar 28, 2009 13:40
			
			
			
			
			A koledzy poradzcie jak rozpołowić turbo, chcę się dostać do kierowniczek po odkręceniu wszystkich śrub i gruszki pukam stukam a muszla ani drgnie. Jakieś sposoby na rozpołowienie tego ?  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 misiunet
- Nowicjusz
  
- Posty: 1
- Rejestracja: wt lut 17, 2009 23:34
- Lokalizacja: Babimost
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: misiunet » sob mar 28, 2009 14:01
			
			
			
			
			Witam...
Czy jest ktos z okolic Zielona Góry dokładnie Babimostu kto czyścił swoje turbo i czy mógłby mi pomóc w wyczyszczeniu mojego lub podpowiedzieć jak i co zrobic? Mam zamiar wyczyść bo mam oznaki zapieczonych kierwoniczek. Moze ktos pomóc?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								micky							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 865
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
- Lokalizacja: Poznań
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: micky » sob mar 28, 2009 17:37
			
			
			
			
			tu masz odpowiedz, kolego na Twoje pytanie
arwam pisze:zapryskajcie na noc i potem jeszcze jak będziecie jeszcze raz próbowali to ponownie a jak nie pomoże to kupcie Colę i obficie polejcie i potem po około trzech godzinach spróbujcie ponownie potem pozostaje już tylko palnik i grzać
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 TDiesel
- Mały gagatek
  
- Posty: 107
- Rejestracja: pn wrz 08, 2008 23:17
- Lokalizacja: Wałbrzych
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TDiesel » sob mar 28, 2009 19:07
			
			
			
			
			PvD pisze:A koledzy poradzcie jak rozpołowić turbo, chcę się dostać do kierowniczek po odkręceniu wszystkich śrub i gruszki pukam stukam a muszla ani drgnie. Jakieś sposoby na rozpołowienie tego ?  

 
Kolego mialem ten sam problem kilka dni temu - za chiny ludowe nie chciało drgnąć. Potem w końcu turbo na imadło poszło, młotek aluminiowy i stukaliśmy jakbyśmy gwoździe wbijali w miarę delikatnie i w końcu poszło - grunt, żeby zaprzeć o coś turbo bo najpierw próbowaliśmy w rękach trzymać, ale amortyzowało za dużo i nie ruszyło. Polewaj WD40 itp. i na imadle stukaj ewentualnie podpórkę jakąś wymyśl 

 Powodzenia!
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 mrozoo
- Ma gadane
  
- Posty: 182
- Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
- Lokalizacja: Białystok
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mrozoo » sob mar 28, 2009 19:51
			
			
			
			
			przez klocek drewniany dobrze jest zbijac muszle, a reszta tak jak koledzy mowia
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PvD							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 504
- Rejestracja: ndz maja 13, 2007 11:09
- Lokalizacja: Pyrzyce
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PvD » sob mar 28, 2009 20:44
			
			
			
			
			No zobaczymy dzisiaj na noc spsikałem WD i jutro klok i poszedł, mam nadzieje że się szybko podda bo wygląda bardzo brązowo i ledwo co widać łączenie 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								GMS							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 702
- Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
- Lokalizacja: Lublin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: GMS » sob mar 28, 2009 23:45
			
			
			
			
			nie ma co sie cackać spory młotek a wrazie czego palnik i muszla sama spada  podstawa to zbijać muszle równo żeby łopat nie pokrzywić
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 TDiesel
- Mały gagatek
  
- Posty: 107
- Rejestracja: pn wrz 08, 2008 23:17
- Lokalizacja: Wałbrzych
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TDiesel » ndz mar 29, 2009 00:54
			
			
			
			
			GMS pisze:nie ma co sie cackać spory młotek a wrazie czego palnik i muszla sama spada  podstawa to zbijać muszle równo żeby łopat nie pokrzywić
Nie pisz głupot, bo sporym młotkiem to można pokruszyć turbo. To jest odlew i przy mocniejszym uderzeniu może się coś pokruszyć, także trzeba z wyczuciem.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								GMS							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 702
- Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
- Lokalizacja: Lublin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: GMS » ndz mar 29, 2009 16:27
			
			
			
			
			to lepiej małym młotkiem oklepać całą muszle wtedy bedzie profi robota 
jakoś rozebrałem i wyczysciłem tych turbin sporo nie tylko z vw i jakoś żadna się nie pokruszyła
			
													
					Ostatnio zmieniony ndz mar 29, 2009 16:29 przez 
GMS, łącznie zmieniany 2 razy.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PvD							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 504
- Rejestracja: ndz maja 13, 2007 11:09
- Lokalizacja: Pyrzyce
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PvD » pn mar 30, 2009 19:49
			
			
			
			
			Dzięki koledzy turbo już rozebrane i wyczyszczone, małym młotkiem to mógł bym sobie stukać  

 Gdyby nie kolega z palnikiem to chyba bym go nie rozebrał 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								antojuja							
- Użytkownik
  
- Posty: 413
- Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
- Lokalizacja: Konin/WLKP
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: antojuja » pn mar 30, 2009 23:50
			
			
			
			
			kiedy ja czyscilem swoje to musialem potraktowac i to ostro mlotkiem zadne preparaty nie pomagaly, i okazalo sie ze ,,uniwersalny klucz'' (czyt. mlotek) okazal sie nie zastapiony
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości