Byłem miesiąc temu zmienić program u Witka w Katowicach. Maha wypluła 101KM -> 135KM.
Po powrocie z Katowic do Krakowa (A4
 )  słyszałem wyraźnie głośniejszą pracę turbiny, no ale nie panikowałem jeździłem tak aż ostatnio zapaliła mi się kontrolka oleju, oczywiście poziom poniżej min. Narazie dolałem litr i umówiłem się na wtorek do mechanika na diagnozę ale wydaj mi się że to będzie niestety turbina, i tu pojawia się pytanie.
 )  słyszałem wyraźnie głośniejszą pracę turbiny, no ale nie panikowałem jeździłem tak aż ostatnio zapaliła mi się kontrolka oleju, oczywiście poziom poniżej min. Narazie dolałem litr i umówiłem się na wtorek do mechanika na diagnozę ale wydaj mi się że to będzie niestety turbina, i tu pojawia się pytanie.Czy można zmienić turbo z ATD na ASZ bez żadnego rzeźbienia?















 ale u mnie już dużo więcej momentu nie da rady bo dwumas się odzywał przy 1,8- 2tys. obr. wolę jednak jak najbezpieczniejszy setup.
  ale u mnie już dużo więcej momentu nie da rady bo dwumas się odzywał przy 1,8- 2tys. obr. wolę jednak jak najbezpieczniejszy setup.