Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								guluwroc							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 132
 		- Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
 		
		
																- Lokalizacja: Wrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: guluwroc » ndz mar 15, 2009 16:57
			
			
			
			
			grzegorzp pisze:273 a 280 to różnica,
Corrado jak widac na wykresie jest niedohamowane!!max pr. obrotowa i max. moc pokrywa sie prawie w 100% stąd nasze twierdzenie. po drugie ciekawe jest to że stosunek KM z litra pojemności wyszedł prawie identyczny jak w naszym Corrado, bo passat Rogala ma 3.3% większą pojemność i uzyskał 2.7% większą moc.
Wiem że z 1,9 da sie uzyskać 280KM napewno bez nitra, bo corrado jak miało 273 KM za zdrowe juz nie było bo przez 3 miesiace uciekło gdzies 15 KM.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								evolution							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 4306
 		- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
 		
		
																					- Lokalizacja: się biorą dzieci???
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: evolution » ndz mar 15, 2009 17:20
			
			
			
			
			wiesz gulu to ze ucieklo pare ps to nie dziwne, bo z niego co chwile bylo cos wyciagane do testu w innym silniku, to walek to pompki, a pozniej skladales juz tylko ty a nie osoba skladajaca go po raz pierwszy i kilka razy pozniej, wiec moze byc duzo przyczyn z powodu ktorych konie zwialy 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								guluwroc							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 132
 		- Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
 		
		
																- Lokalizacja: Wrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: guluwroc » ndz mar 15, 2009 17:32
			
			
			
			
			evolution pisze:wiesz gulu to ze ucieklo pare ps to nie dziwne, bo z niego co chwile bylo cos wyciagane do testu w innym silniku, to walek to pompki, a pozniej skladales juz tylko ty a nie osoba skladajaca go po raz pierwszy i kilka razy pozniej, wiec moze byc duzo przyczyn z powodu ktorych konie zwialy 

 
Z auta nic nie było wyciągane od 2006 roku aż do hamowania na 273 KM,Moc uciekła bo hardcore który zrobileś razem ze mna w głowicy pewnie dał o sobie znać po czasie( min wycięte prowadnice zaworowe)Moc ucieka z czasem i znam to na wielu autach na big Turbo i nic w tym dziwnego.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7253
 		- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » ndz mar 15, 2009 18:04
			
			
			
			
			zaprzal pisze:Dbilas ma w ofercie wałki do 16v?
dobre pytanie, m. in. dlatego chyba grube mody to 2.0 8v...
no ale czy 260 czy 280 to i tak rzeźba która sie nie specjalnie opłaca poza ładnymi wykresami na forach
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								uysy							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 559
 		- Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
 		
		
																					- Lokalizacja: Łódź
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: uysy » ndz mar 15, 2009 19:50
			
			
			
			
			cowboy pisze: poza ładnymi wykresami na forach
A to istnieją jeszcze jakieś inne wyznaczniki dobrego moda? 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7253
 		- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » ndz mar 15, 2009 21:56
			
			
			
			
			A to istnieją jeszcze jakieś inne wyznaczniki dobrego moda? 

heh, a Hemp ma jakis wykres ? on ma 2.0 16V 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								uysy							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 559
 		- Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
 		
		
																					- Lokalizacja: Łódź
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: uysy » ndz mar 15, 2009 23:09
			
			
			
			
			cowboy pisze:heh, a Hemp ma jakis wykres ? on ma 2.0 16V 

 
Hemp ma.... wiecznie popękany kolektor i mimo tego fajne filmy ze streetlegalu 

Dario mu wyliczy moc 

 z pamięci 

Jeździ ta szesnastka ale dla mnie wciąż za duże turbo. Jeździ identyczne na prostej jak mój AWX z 49V i n2o
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Dario84							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1431
 		- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
 		
		
																					- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Dario84 » pn mar 16, 2009 08:49
			
			
			
			
			uysy pisze:Dario mu wyliczy moc  z pamięci 
Dario nie umie, tylko G-Lab tak moze  :green_fuck:
 
			
									
									
		
		
				CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: 
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false; 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7253
 		- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » pn mar 16, 2009 14:45
			
			
			
			
			Hemp ma.... wiecznie popękany kolektor i mimo tego fajne filmy ze streetlegalu 

uysy, niech hemp zrobi ten kolektor i kupi takie koncówki 220-stki do pedeka:
http://cgi.ebay.fr/4x-VW-AUDI-duesen-fu ... m153.l1262
ja załatwie wstawienie tych rozpylaczy w jego pompki 

 Ty napiszesz soft i sie zrobi 
300KM z 2.0 TDI 16V jak juz Hemp wstawił te kute tłoki i korby przy okazji remontu 

  :green_fuck:  

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								evolution							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 4306
 		- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
 		
		
																					- Lokalizacja: się biorą dzieci???
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: evolution » pn mar 16, 2009 20:44
			
			
			
			
			guluwroc pisze:evolution pisze:wiesz gulu to ze ucieklo pare ps to nie dziwne, bo z niego co chwile bylo cos wyciagane do testu w innym silniku, to walek to pompki, a pozniej skladales juz tylko ty a nie osoba skladajaca go po raz pierwszy i kilka razy pozniej, wiec moze byc duzo przyczyn z powodu ktorych konie zwialy 

 
Z auta nic nie było wyciągane od 2006 roku aż do hamowania na 273 KM,Moc uciekła bo hardcore który zrobileś razem ze mna w głowicy pewnie dał o sobie znać po czasie( min wycięte prowadnice zaworowe)Moc ucieka z czasem i znam to na wielu autach na big Turbo i nic w tym dziwnego.
 
 wiesz... ja na przedmiejskiej bylem rok temu i wkladalem twojemu bratu do leona walek z twojego cora bo kopia u niego nie dzialala (chodz mialem go tylko ustawic ale to szczegol) i to bylo juz pol roki po tym jak corrado zrobilo zyciowke w skarbim wiec wyciagales graty po tym i to nie raz... a co do hardcoru ktory robilem ja z twoja pomoca ( bo tak to wygladalo) to ty sie nie martw on sie nie zespul...
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								guluwroc							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 132
 		- Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
 		
		
																- Lokalizacja: Wrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: guluwroc » wt mar 17, 2009 10:27
			
			
			
			
			evolution pisze:guluwroc pisze:evolution pisze:wiesz gulu to ze ucieklo pare ps to nie dziwne, bo z niego co chwile bylo cos wyciagane do testu w innym silniku, to walek to pompki, a pozniej skladales juz tylko ty a nie osoba skladajaca go po raz pierwszy i kilka razy pozniej, wiec moze byc duzo przyczyn z powodu ktorych konie zwialy 

 
Z auta nic nie było wyciągane od 2006 roku aż do hamowania na 273 KM,Moc uciekła bo hardcore który zrobileś razem ze mna w głowicy pewnie dał o sobie znać po czasie( min wycięte prowadnice zaworowe)Moc ucieka z czasem i znam to na wielu autach na big Turbo i nic w tym dziwnego.
 
 wiesz... ja na przedmiejskiej bylem rok temu i wkladalem twojemu bratu do leona walek z twojego cora bo kopia u niego nie dzialala (chodz mialem go tylko ustawic ale to szczegol) i to bylo juz pol roki po tym jak corrado zrobilo zyciowke w skarbim wiec wyciagales graty po tym i to nie raz... a co do hardcoru ktory robilem ja z twoja pomoca ( bo tak to wygladalo) to ty sie nie martw on sie nie zespul...
 
Corrado było hamowane we wrzesniu 2007 roku i moc wyszła 273 KM,po tym sezonie były dopiero rozbierane,czyli w 2008 r. wkładaliśy wałek do leona Patryka,i mało wiesz jeśli uważasz że głowice są pancerne!!Przez rok narozbierałem sie wiele silników PD i w każdym widzialem jak wyglądają prowadnice zaworowe i jak zawory!!Więc jak mówie ze w corrado głowica nie istnieje to tak jest.Ale zrobie to dla Ciebie drogi Jacku i w niedługim czasie rozbieram silnik z corrado bo będzie tam nowy(wtedy zawioze głowice do spr. i przywioze Ci rozpiske co było do wymiany).
Zresztą na chłopski rozum pomyśł,ile mogą wytrzymać ścięte prowadnice zaworowe?Sam wiesz że takie setupy nie robi sie na ulice.Podjąłem z Tobą wtedy decyzje że ucinamy je bo chcieliśmy moc,
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości