Post
					
								autor: GTO » wt gru 13, 2005 07:33
			
			
			
			
			musisz miec odpowiednio dostrojoną "świnie" sterującą gazem - najlepiej na hamowni na maksymalną moc, a do tego dopiero dostroić mape zapłonu w seryjnym ECU, i jeszcze do tego jakiś automatyczny przełącznik adresów w epromie o podwójnej wielkości lub przełaczanie całych kości, dopiero wtedy bedzie to jezdzic.
a kto to moze zrobić to nie mam pojecia, ja pewnie bym sobie zam zrobił
pozdro.
			
									
									
		
		
				DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
 2.7 bit 860km  E85  ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T  616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km 
 16V digi g60 - 370hp   ,   VR6 TURBO na ori ecu - custom remap  pod E85   
605-443-665
GG: 2615761