


Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
takie info zapodają dystrybutorzy Fratelli BosioJa slyszalem ze te perwsze sa lepsze ,maja dokladniejsze otworki ,ale ich cena powala sa duzo drozsze od boscha !!!
niestety nie masz racjicowboy pisze:takie info zapodają dystrybutorzy Fratelli BosioJa slyszalem ze te perwsze sa lepsze ,maja dokladniejsze otworki ,ale ich cena powala sa duzo drozsze od boscha !!!
moim zdaniem nie ma większych róznic miedzy 216 jednego i drugiego producenta
droższ to są wersje 230 i 260 bo tez dają większe możliwości to dlatego ich cena jest taka
w BOSCHu cena zestawów naprawczych (nie wiem jak FB ale bosch daje zestaw naprawczye - nie tylko samą końcówkę) jest praktycznie taka sama niezależnie czy otworki 184, 195, 205 czy 216
cowboy pisze:moim zdaniem nie ma większych róznic miedzy 216 jednego i drugiego producenta
2 opinie od sprzedawców Boscha i Fratelimirass pisze:z doświadczeń i testów na hamowni powiem że Fratelli bije o głowę Boscha
ja np ostatnio zrobiłem ze 12 kompletów i działają - dodam że różni tunerzy na nich robiąmirass pisze:Boscha nie pamiętam kiedy ostatnio miałem
dokładne zdjęcie spod mikroskopu elektronowego to jest marketing? A to co ty zrobiłeś to nie jest marketing?cowboy pisze:cowboy pisze:moim zdaniem nie ma większych róznic miedzy 216 jednego i drugiego producenta2 opinie od sprzedawców Boscha i Fratelimirass pisze:z doświadczeń i testów na hamowni powiem że Fratelli bije o głowę Boscha
na Boschu jeżdżą wszystkie auta z VAG wiec chyba ten BOSCH nie jest taki do bani..
opinia np pompiarza z Nadarzyna jest np - tylko Boschale opinii jest wiele..
a na 230 czy 260 widziałem na zlotach jak nie ma dymu...
kiedyś aligator wklejał jakieś zdjęcia z mikroskopu elektronowego czy jakoś tak ale podejrzewam że Bosch tez mógłby zrobić podobny marketing..
widziałem też jakieś wykresy że na 216 z FB było 5KM wiecej...
tak czy owak nie wiem czy na głowę biją ale jak ktoś szuka powyżej 175KM to i tak kupi FB... i nie ma co pisać że BOSCH jest bity na głowę![]()
[ Dodano: Wto Sty 27, 2009 16:16 ]
dodam jeszcze mały szczegół
Fratelii Bosio to sama końcówka (BOSCH to zestaw naprawczy) więc jeżeli przekładki są zużyte we wtryskach to trzeba kombinowac, przekładać z innych - generalnie przez to bardziej kłopotliwe w idealnym ustawieniu... tak mi zeznał pompiarz
ponieważ w naturze mało już jest idealnych wtrysków, to jako 216 jednak uważam że warto brać BOSCH-a
ja np ostatnio zrobiłem ze 12 kompletów i działają - dodam że różni tunerzy na nich robiąmirass pisze:Boscha nie pamiętam kiedy ostatnio miałem, z tego co wiem Rogal robi w Nadarzynie i prawdopodobne jest że tez na BOSCHu...
zdjęcie zrobione przez lub na zlecenie Fratelli i wklejane przez sprzedawców FB to jest marketing - myślę sobie, że BOSCH jako olbrzymia kompania mogłaby zlecić podobne badania lub zdjęcia na których wynik bylby odwrotnymirass pisze: dokładne zdjęcie spod mikroskopu elektronowego to jest marketing?
w tym temacie akurat zostałem wywołany do tablicy 2 krotnie zanim się udzieliłem:mirass pisze:A to co ty zrobiłeś to nie jest marketing?
Furia pisze:Bierz 216 od cowboya on ma chyba boscha? Lepiej kup cos porzadnego niz pozniej masz zalowac
dlatego się wypowiedziałem i nie napisałem nic w stylu: bierz BOSCHa, Bosch bije FB na głowe bo np. Fratelli jest sprzedawane bez przekładek i trzpieni - nikt Ci tego porządnie nie wyreguluje itpsagon pisze:Doładnie.Kolega dobrze Ci doradził.216tki Boscha to sprawdzony patent
Tu masz linka,to poczytaj.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=212214
[ Dodano: 26 Sty 2009 21:11 ]
Tam znajdziesz to co Cie interesuje w linku cowboya.
Czy ja napisałem że Bosch jest kiepski?
przypomnę że dyskusja dotyczy 216-stekmirass pisze:Fratelli bije o głowę Boscha
cowboy pisze:tak czy owak nie wiem czy na głowę biją ale jak ktoś szuka powyżej 175KM to i tak kupi FB.
mirass pisze:W odróżnieniu od Ciebie nie rzucam ofert kupna
jak to nie? masz również podpis z reklamą firmy, wielokrotnie zapraszałeś userów do robienia aut u siebie, czy może się mylę ?DYNOSOFT Wrocław - mechanika, chiptuning, pomiary mocy tel. 0502730289
akurat strzeliłeś w płot, bo nie jest to kwestia maszyny - tych maszyn są dziesiątkimirass pisze:BTW. W Polsce jest już więcej maszyn do sprawdzenia dwóch ciśnień we wtryskach poza jednym słusznym pompiarzem
cowboy pisze:zdjęcie zrobione przez lub na zlecenie Fratelli i wklejane przez sprzedawców FB to jest marketing - myślę sobie, że BOSCH jako olbrzymia kompania mogłaby zlecić podobne badania lub zdjęcia na których wynik bylby odwrotnymirass pisze: dokładne zdjęcie spod mikroskopu elektronowego to jest marketing?
w tym temacie akurat zostałem wywołany do tablicy 2 krotnie zanim się udzieliłem:mirass pisze:A to co ty zrobiłeś to nie jest marketing?
Furia pisze:Bierz 216 od cowboya on ma chyba boscha? Lepiej kup cos porzadnego niz pozniej masz zalowacdlatego się wypowiedziałem i nie napisałem nic w stylu: bierz BOSCHa, Bosch bije FB na głowe bo np. Fratelli jest sprzedawane bez przekładek i trzpieni - nikt Ci tego porządnie nie wyreguluje itpsagon pisze:Doładnie.Kolega dobrze Ci doradził.216tki Boscha to sprawdzony patent
Tu masz linka,to poczytaj.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=212214
[ Dodano: 26 Sty 2009 21:11 ]
Tam znajdziesz to co Cie interesuje w linku cowboya.
ja napisałem że jeśli chodzi o 216 to wychodzą podobnie i że podobno FB ma ciutke lepsze wyniki - czyli napisałem prawde
Ty napisałeś że FB bije BOSCHA na głowę - każdy umie czytać
Czy ja napisałem że Bosch jest kiepski?przypomnę że dyskusja dotyczy 216-stekmirass pisze:Fratelli bije o głowę Boscha
co do większych wtrysków to i tak napisałem że tylko FB - bo BOSCH nie robi końcówek tuningowych
cowboy pisze:tak czy owak nie wiem czy na głowę biją ale jak ktoś szuka powyżej 175KM to i tak kupi FB.mirass pisze:W odróżnieniu od Ciebie nie rzucam ofert kupnajak to nie? masz również podpis z reklamą firmy, wielokrotnie zapraszałeś userów do robienia aut u siebie, czy może się mylę ?DYNOSOFT Wrocław - mechanika, chiptuning, pomiary mocy tel. 0502730289
akurat strzeliłeś w płot, bo nie jest to kwestia maszyny - tych maszyn są dziesiątkimirass pisze:BTW. W Polsce jest już więcej maszyn do sprawdzenia dwóch ciśnień we wtryskach poza jednym słusznym pompiarzem
ten pompiarz po prostu umie to zrobić (choć zmierzyć też.... ale jest to banalne) - i Bogdan robi też na końcówkach FB od innych tunerów
polecam również rozważyć co będzie jak ktoś zrobi hybrydy wsadzając tylko końcówki na starych wtryskach 1Z z wylataną przekładką i trzpieniami, i dodatkowo pompiarz ustawi tylko pierwsze cisnienie ?
wtedy można porównac osiągi i zadymienie...a juz parę niezaleznych wpisów było że po poprawieniu regulacji u Bogdana z Nadarzyna odnajdywało się np 10 KM i zmalało zadymienie.. (każdy tam może jechać - ja polecam jako sprawdzoną markę, nic z tego nie mam - adres był na forum - cena 200 PLN jak u mnie)
dodam, że takich idealnych wtrysków z małym przelotem jest coraz mniej i może własnie dlatego ze doświadczony pompiarz mówi że trudniej je wyregulowac - tym bardziej ja powierzyłbym to dobremu fachowcowi, bo przy jakichś hardcoreowych 260-tkach różnica 20Barów na wtrysku zasadniczym to może być juz dość duża róznica w ilości paliwa...
z mojej strony EOT
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości