passat b6,2006r. 2.0TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- muzyk_lebork
 - Mały gagatek

 - Posty: 101
 - Rejestracja: wt wrz 30, 2008 23:14
 - Lokalizacja: Lębork
 - Kontakt:
 
passat b6,2006r. 2.0TDI
WItam chłopaki ! Mam taki problem ! Mój brat posiada pasata 2.0 TDI 140kucy seryjne. Auto na hamowni wykazało 125Kucy , po podłączeniu pod kompa nie wykazuje żadnego błędu.Zmiana przepływki też nie pomogła.Auto od 2000 obrotów do 2500 przyśpiesza normalnie , od 2500 słabnie. W razie czego mam wykres z hamowni.Prędkośc maksymalna wyniosła 188km/h . Co może być tego przyczyną ? Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
			
									
									Pozdrawiam
- mariusz75
 - Forum Master

 - Posty: 1235
 - Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
 - Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
 - Kontakt:
 
Zrób logi dynamiczne i statyczne, a wtedy na podstawie parametrów jakie ma turbo, przepływka i wielkości dawki można stawiać diagnoze.
Odpytanie i brak błędów o niczym nie świadczą to tylko brak usterek elektronicznych, a nie określenie parametrów pracy motorowni.
			
									
									Odpytanie i brak błędów o niczym nie świadczą to tylko brak usterek elektronicznych, a nie określenie parametrów pracy motorowni.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI 
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
						wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- muzyk_lebork
 - Mały gagatek

 - Posty: 101
 - Rejestracja: wt wrz 30, 2008 23:14
 - Lokalizacja: Lębork
 - Kontakt:
 
- mariusz75
 - Forum Master

 - Posty: 1235
 - Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
 - Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
 - Kontakt:
 
muzyk_lebork pisze:no był już w V-tech pomorze i serwisie VW
To co to za warsztaty gdzie nie sprawdzają statycznych i dynamicznych parametrów pracy silnikamuzyk_lebork pisze:nigdzie mu nie zdiagnozowali
Test pod obciążeniem to PIERWSZA żecz jaką się robi gdy auto nie ma mocy, muli lub ma tzw "turbo-dziure".
Po takim teściejest wiadomo czy turbo pompuje tyle ile mu zadaje ECU, czy dawka paliwa nie jest cięta (zaniżana) a jeśli juz to czy przez przepływke czy przez ograniczenie dymieniem no i jeszcze sprawdza się w takim teście całą reszte niezbędnych parametrów dla prawidłowej pracy silnika.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI 
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
						wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- muzyk_lebork
 - Mały gagatek

 - Posty: 101
 - Rejestracja: wt wrz 30, 2008 23:14
 - Lokalizacja: Lębork
 - Kontakt:
 
- muzyk_lebork
 - Mały gagatek

 - Posty: 101
 - Rejestracja: wt wrz 30, 2008 23:14
 - Lokalizacja: Lębork
 - Kontakt:
 
- doggie
 - V.I.P.

 - Posty: 10606
 - Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
 - Lokalizacja: GKA
 - Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
 - Silnik: TSI
 
Kościerzyna www.powerchip.plmuzyk_lebork pisze:może ktoś zna w trójmieście serwisy bądź na terenie pomorza które zdiagnozują mi to poprawnie metodami które opisaliście ??
Byles u Lukasza w Vtechu i nie odeslal Cie do mnie...?muzyk_lebork pisze:może ktoś zna w trójmieście serwisy bądź na terenie pomorza które zdiagnozują mi to poprawnie metodami które opisaliście ??
Widac ze chlopaki sobie nie radza z diagnoza
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej) 
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
						http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości


