Han3s pisze:Najbardziej to interesują mnie te drobne detale ? bo one najwięcej potrafią namieszać

Ogólnie rzecz biorąc to raczej da rade to samemu wrzucić jak ktoś nie ma dwóch lewych

?
Bez najmniejszego problemu. Jeśli sonda jest sprawna to nawet ECU skoryguje sobie samo sklad mieszanki w uzytecznym zakresie obrotow. Zerknij w wątek o digifancie. Tam będziesz miał napisane czego trzeba uzyc zeby to dobrze dzialalo. Ja robie zawsze tak:
1. Kupuje oryginalny czujnik temperatury cieczy z ABFa i wkrecam go w glowice KR/PL/9A
2. Kupuje krociec glowicy ten prowadzący do nagrzewnicy z ABFa z klimą. On ma wejscie na czujnik temperatury taki jak w 2H. Przerzucam czujnik temperatury (ten do zegarow) w ten krociec i sprawe mam załatwioną
3. Przedłużam wiązkę do wtrysków (seryjna jest za krótka, trzeba troche przewodow dorobic) tak aby sięgnęła do dorobionej listwy do 16V
4. W kolektorze od 16V musisz zmienic gniazda wtryskiwaczy. Kup w ASO (okolo 20 zetow za sztukę) lub wykręć z głowicy 2H jeśli Ci się uda.
5. Z krańcówkami przepustnicy trzeba będzie porzezbic (16V mają 3-pinowe krancowki a silnik 2H ma 2-pinowe). Najlepiej dać przpeustnicę z silników "PF/PB" jeśli jest inna niż w 2H (a raczej nie powinna byc). I zmienic tylko sposob mocowania linki gazu.
6. Przewod od czujnika cisnienia oleju w glowicy trzeba będzie przedluzyc (bo w silniku 16V jest on w podstawce filtra)
7. Odmę z 16v trzeba będzie wpiąć w dolot od silnika 8V ale pare rurek i sobie poradzisz
