Problem z wycieraczkami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
I tak podpowiedź dla obu wyżej piszących kolegów: 
Tył to bezpiecznik nr 4 a przekaźnik 72; Przód - bezpiecznik nr 5, przekaźnik 19 lub 99 (zależnie od wersji samochodu).
Należało by je poruszać w ich gniazdach (może źle kontaktują), podmienić na chwilę z innego wozu.
Jeśli u Kolegi Mateusza88 nie pracuje też dmuchawa to jeszcze może być coś z przekaźnikiem 18, tzw. "X" - wówczas nie ma napięcia dla dużych odbiorników prądu.
			
									
									Tył to bezpiecznik nr 4 a przekaźnik 72; Przód - bezpiecznik nr 5, przekaźnik 19 lub 99 (zależnie od wersji samochodu).
Należało by je poruszać w ich gniazdach (może źle kontaktują), podmienić na chwilę z innego wozu.
Jeśli u Kolegi Mateusza88 nie pracuje też dmuchawa to jeszcze może być coś z przekaźnikiem 18, tzw. "X" - wówczas nie ma napięcia dla dużych odbiorników prądu.
- 
				Mateuszz88
- Nowicjusz 
- Posty: 16
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 16:08
- Lokalizacja: Domecko
- Kontakt:
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podejrzewam zwarcie w silniczku, na stykach wewnętrznych na przekladni. Tam jest styk odpowiedzialny za to by wycieraczka zawsze doszła na dół i się tam zatrzymywała. Ponieważ jest to zrobione za pomocą łączenia na sekundę do masy - to awaria w tym miejscu może spowodować zwarcie i wybijanie bezpiecznika.
Po wyjęciu wtyczki z silnika, niech Kolega powłącza manetkę we wszystkie położenia - jeśli bezpiecznika nie wybije, to rozbiórka silniczka
			
									
									Po wyjęciu wtyczki z silnika, niech Kolega powłącza manetkę we wszystkie położenia - jeśli bezpiecznika nie wybije, to rozbiórka silniczka

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości




